Professioneel en vriendelijk geholpen!!

In Stokman Hoorn geweest voor wat problemen met mijn auto. Er werd uitgebreid naar mij geluisterd, en het probleem was snel opgelost. Blij met de deskundigheid. Fijn dat je hier als klant in de watten wordt gelegd tijdens het wachten. De kop thee en krant werden mij vriendelijk gebracht. Dank, Stokman Hoorn !!

vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg van de werkzaamheden

Mijn auto gebracht voor een wintercheck en wisseling winterbanden. De werkzaamheden zouden een uur duren. Dat gaf ons de gelegenheid om even rond te kijken in de showroom. Dit heeft uiteindelijk geleid tot de aankoop van een 5 jaar nieuwere auto.

Vlotte en correcte afhandeling van mijn onderhoudsbeurt.

Vlotte en correcte afhandeling van mijn A-beurt, wintercheck en bandenwissel. Vervangend vervoer met elektrische Zoë stond klaar. Aflevering op tijd van mijn schoongemaakte Kadjar.

alles prima geregeld zoals besproken

vriendelijk ontvangen,alles volgens afspraak.

Een top ervaring

Super geholpen door het hele team

Ben heel goed geholpen

Heel goed en gemotiveerd team

Weer blij verrast!

Nadat ik in juni schreef dat door produktieproblemen m'n nieuwe captur niet op tijd voor de vakantie geleverd kon worden,kregen we een mooie scenic mee tegen een zwaar gereduceerde maandprijs. Deze auto bevalt zo goed, dat we er bijna mee zouden willen doorrijden!! Nu de auto binnenkort wordt geleverd,kregen we de rekening en wat bleek,er zijn 2 mnd huur vanaf gehaald! Dus nogmaals Joeri en je team,we zijn WEER BLIJ VERRAST!! Jaap,wervershoof

Geweldige service

Vanaf de melding dat mijn auto weer aan de APK en het jaarlijks onderhoud toe was tot aan het ophalen van mijn gewaste, schone auto is de communicatie zeer duidelijk geweest. Alle vragen werden netjes beantwoord, een correcte onderhoudsofferte en vooral vakkundige monteurs en receptie. Top jongens en dame van Stokman, dank jullie wel. Tot de volgende experience op service gebied.

Klantvriendelijk en vakkundig

Klantvriendelijk en vakkundig.

Probleem oplossen zoals het hoort

Vriendelijk, betrouwbaar, no nonsens.

Altijd vriendelijk geholpen

als we komen om wat te vragen of de auto voor onderhoud worden we altijd netjes en vriendelijk geholpen

Goed geregeld

Deze garage is mijn vaste garage en elke keer dat we een onderhoudsbeurt doen is het helemaal top geregeld

Duidelijke afspraken en kennis van zaken

Ik ben zeer tevreden met Stokman Hoorn BV , de mensen zijn klantvriendelijk en de monteurs hebben kennis van zaken.

Heel goede service.

Toen ik de auto kwam ophalen na een servicebeurt bleek dat de auto gewassen was. Prima service.

Heel erg tevreden

goede service komen afspraken na wordt als klant vriendelijk benaderd

Persoonlijke behandeling

De behandeling van de klachten met de auto zijn naar volle tevredenheid opgelost. Zeer klantvriendelijk!

Top top

Goede services

In twee dagen goede service gekregen van Stokman in Zwaag. De eerste dag mijn rechter koplamp defect. Direct vervangen. De tweede dag een schroef in het loopvlak van mijn linker voorband. Super en snel gerepareerd

Vertrouwde garage met idem personeel.

Altijd goed geholpen, zowel bij onderhoud als bij een storing. In de laatste 18 jaar heb ik er 8 Renaults gekocht, een onderbouwd oordeel dus; PRIMA GARAGE !!

Zeer netjes en duidelijk

Stokman hoorn zeer net bedrijf Medewerkers zijn beleef en duidelijk

Geweldige service en ontzorging

Recent ben ik fantastisch geholpen voor een reparatie van mijn Renault Zoë. De reparatie aan de batterij vond uiteindelijk plaats op een andere locatie, de vriendelijke medewerkers van Renault Stokman hielpen mij met een leenauto, de verzekering en hielden mij goed op de hoogte van de voortgang. Al met al heel tevreden!

Absoluut de beste auto-dealer in Hoorn en omstreken. Perfecte service, zeer klantgericht.

Gewoon super !!!

Ik ben al bijna 25 jaar klant en dat zegt genoeg denk ik..

Wordt altijd uitstekend vriendelijk benderd/behandeld

Vriendelijke ontvangst. Duidelijke informatie. Nimmer enige moeilijkheid dan wel probleem.

Snel, klantvriendelijk!

Kapot voorlicht, dus direct naar de garage. Baliepersoneel (heet dat zo?) onderneemt direct actie, ook al kwam ik vlak voor lunchtijd van de monteurs aan. Geen probleem, vervanging in no time geregeld (en waarschijnlijk iemand later naar zijn/haar lunch) Grote klasse!

Over Stokman Hoorn BV

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !