• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geadviseerd en geholpen door Raymond

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn megane was onterecht afgekeurd. Bij een andere garage lieten ze ook nog zien dat het geen afkeur mocht zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jarenlang Opel te hebben gereden overgestapt naar Renault.\r\nOnze eerste ervaring met dit bedrijf zijn zeer positief.\r\n\r\nVooral Tristan krijgt van ons een pluim !\r\nJammer dat hij nu in Alkmaar werkt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door omstandigheden nog geen kans gezien jullie te prijzen.\r\nFantastisch geholpen en geadviseerd door Raymond bij het kopen van onze twingo.\r\nOok een paar dagen later gezellig te woord gestaan door de mannen van de servicedesk.\r\nJaren renault gereden,toen 2 maal 3jaar een ander merk gereden, nu toch weer naar renault terug gegaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn bij de inruil van onze \'oude\' Scenic goed geholpen en de aflevering ging weer heel plezierig. \r\nWe waren al heel tevreden over de Scenic en hebben dan ook niet meer naar andere auto\'s gekeken.\r\nHet weinige onderhoud wat nodig was bij onze oude auto is altijd heel goed gedaan. Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al lang klant bij Stokman (voorheen Obdam)en onze \"oude\" Clio III moest voor het eerst voor de APK komen. Maar \"iedereen\" bij Stokman vond dat wij wel klaar waren voor een nieuwe Clio. Nou, daar hadden ze helemaal gelijk in, wat een aankoop! wat een geweldige auto! Dit hadden we eerder moeten doen.\r\nHeren van Stokman, allemaal bedankt, alles is geweldig gegaan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende aflevering van onze nieuwe Renault Captur.\r\nMen neemt de tijd bij het afleveren van de nieuwe auto. Uitgebreide instructie en uitleg.\r\nTevens kennismaking personeel servicebali. \r\nZeer goede indruk van dit autobedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service duidelijke reparatie afspraken, bij langdurige reparatie altijd een leenauto ter beschikking.\r\nDeskundig werkplaats personeel, alsmede de afdeling verkoop, gelegenheid voor bespreking, het stellen van vragen en het afhandelen van de aankoop en aflevering van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en zeer behulpzaam personeel.\r\nDeskundigheid kan ik als leek niet beoordelen, maar mijn Twingo wel en die is erg tevreden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn renault laguna vandaag laten repareren 300 euro achteruit .\r\nEn helaas nog geen 20 minuten later weer problemen , \r\nmaar toen was het half 7 s avonds en dan zijn ze niet meer aanwezig .\r\nDus ga ik ze morgen maar weer bellen .\r\nSlecht is het dat ze geen leenauto hebben , dit is bij mijn vorige garage\r\nwel het geval .\r\nEn aangezien ik alleen ben vindt ik dat toch wel prettig .