Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geadviseerd en geholpen door Raymond
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn megane was onterecht afgekeurd. Bij een andere garage lieten ze ook nog zien dat het geen afkeur mocht zijn.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jarenlang Opel te hebben gereden overgestapt naar Renault.\r\nOnze eerste ervaring met dit bedrijf zijn zeer positief.\r\n\r\nVooral Tristan krijgt van ons een pluim !\r\nJammer dat hij nu in Alkmaar werkt.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door omstandigheden nog geen kans gezien jullie te prijzen.\r\nFantastisch geholpen en geadviseerd door Raymond bij het kopen van onze twingo.\r\nOok een paar dagen later gezellig te woord gestaan door de mannen van de servicedesk.\r\nJaren renault gereden,toen 2 maal 3jaar een ander merk gereden, nu toch weer naar renault terug gegaan.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn bij de inruil van onze \'oude\' Scenic goed geholpen en de aflevering ging weer heel plezierig. \r\nWe waren al heel tevreden over de Scenic en hebben dan ook niet meer naar andere auto\'s gekeken.\r\nHet weinige onderhoud wat nodig was bij onze oude auto is altijd heel goed gedaan. Prima!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al lang klant bij Stokman (voorheen Obdam)en onze \"oude\" Clio III moest voor het eerst voor de APK komen. Maar \"iedereen\" bij Stokman vond dat wij wel klaar waren voor een nieuwe Clio. Nou, daar hadden ze helemaal gelijk in, wat een aankoop! wat een geweldige auto! Dit hadden we eerder moeten doen.\r\nHeren van Stokman, allemaal bedankt, alles is geweldig gegaan!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende aflevering van onze nieuwe Renault Captur.\r\nMen neemt de tijd bij het afleveren van de nieuwe auto. Uitgebreide instructie en uitleg.\r\nTevens kennismaking personeel servicebali. \r\nZeer goede indruk van dit autobedrijf
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service duidelijke reparatie afspraken, bij langdurige reparatie altijd een leenauto ter beschikking.\r\nDeskundig werkplaats personeel, alsmede de afdeling verkoop, gelegenheid voor bespreking, het stellen van vragen en het afhandelen van de aankoop en aflevering van de auto.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en zeer behulpzaam personeel.\r\nDeskundigheid kan ik als leek niet beoordelen, maar mijn Twingo wel en die is erg tevreden.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn renault laguna vandaag laten repareren 300 euro achteruit .\r\nEn helaas nog geen 20 minuten later weer problemen , \r\nmaar toen was het half 7 s avonds en dan zijn ze niet meer aanwezig .\r\nDus ga ik ze morgen maar weer bellen .\r\nSlecht is het dat ze geen leenauto hebben , dit is bij mijn vorige garage\r\nwel het geval .\r\nEn aangezien ik alleen ben vindt ik dat toch wel prettig .
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd