Bij het aanschaffen van een nieuwe Dacia Duster Tce Prestige hadden wij speciale verzoeken waar andere Dacia dealers niet aan konden voldoen, maar Stokman Den Helder wel. Vanaf het eerste verkoopgesprek tot en met de aflevering liep alles vlot, vriendelijk en vakkundig. Rob Thieme en zijn equipe verdienen dan ook een 10. De Duster overtreft al onze verwachtingen, wij kunnen de aanschaf van een Dacia bij Stokman dan ook van harte aanbevelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Na een tweede hands Laguna te hebben gekocht bij een particulier bedrijf, deze na een kleine jaar aangeboden bij dealer Stokman voor een APK. Hieruit kwamen wat reparatie punten naar voren die van te voren goed doorgesproken werden met mij. Aangezien de kosten toch wat hoger waren dan dat de auto gekost had cq waard was besloten om een Clio te kopen. Netjes geholpen door de verkoper die de Clio vanuit Alkmaar naar Den Helder haalde. Later nog last gehad van een piepende rem en nog wat later van een kapotte lamp. Deze zijn zonder problemen gerepareerd. Uitstekende en vriendelijke service. Niet alleen de vaste medewerkers maar ook de stagaire die zeer serieus met zijn werk bezig is.

• Reden bezoek Andere reden

Na diverse ervaringen met universeel garages met mijn Peugeot toch maar eens naar Stokman in Den Helder gegaan ondanks dat het geen Renault auto is. Ik ben zeer te spreken over de service en de vriendelijkheid waarmee ik te woord ben gestaan. Ik kon de auto meteen achterlaten en werd de volgende dag APK gekeurd en afgekeurd op een aantal zaken waarvan ook iets wat besteld moest worden (het is immers een Peugeot). Ik werd netjes al \'s morgens gebeld met een duidelijke uitleg over wat er precies aan de hand was en een geschatte prijsopgave die uiteindelijk ver boven het uiteindelijk te betalen bedrag lag wat een bijzondere meevaller was omdat ik altijd het idee heb dat een dealer vele malen duurder is dan een universele garage. De volgende meevaller was dat ik de auto binnen die dag nog kon ophalen goedgekeurd en wel en dat ze zeer uitgebreid de tijd voor je nemen om de rekening door te nemen en de auto persoonlijk aan je terug overhandigen. Ik ben al met al zeer tevreden en ben goedkoper en sneller geholpen dan de laatste vijf keren bij andere garages.

Nadat wij diverse dealers bezocht hebben voor een nieuwe auto, kwamen wij bij Stokman Den Helder B.V. terecht. Hier had ik het gevoel dat men wel serieus een auto aan ons wilde verkopen. Bij o.a. Ford en Opel werden we een beetje afgewimpeld. Bij Stokman Den Helder B.V. nam men de tijd voor ons en zijn we prettig geholpen, waardoor we bij hen onze nieuwe auto hebben aangeschaft.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bij Stokman Den Helder ben ik sinds enige jaren klant. Ik voel mij altijd echt als klant geholpen en enkele weken geleden is dit weer op een hele mooi manier gebeurd door Fred, de man die achter de balie zit. Fred vertelde dat er tijdens het beurtje die mijn auto had ondergaan enkele zaken waren gevonden die nog niet stuk waren maar binnenkort wel stuk zouden gaan. Nu de auto nog in de garantie periode zit werden ze gratis vervangen! Wat ik verder prettig vond is hoe Fred samen met mij de (niet te dure) rekening even doornam en uitleg gaf over wat er was gedaan en wat er dus allemaal op de rekening stond. Al met al voel voel ik mij dus erg goed geholpen en ben ik blij met Stokman Den Helder.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In 1 woord geen goed bedrijf ,als je wat wil ga dan in 3 delige pak dan pas wordt je geholpen. Het moet niet uitmaken of je nu een nieuwe of 2e hands auto koopt ,wij rijden nu fiat en wel goed geholpen

2 sterren: slechter dan verwacht

Lease auto aangeschaft bij Stokman Den Helder. Aflevering ging vrij vlot er ontbraken alleen een extra nummerplaat en een kledinghanger voor aan de stoel. Beide zouden spoedig nageleverd worden. Voor de extra nummerplaat hebben ze me tot 2 keer toe voor Jan Joker laten komen. Kreeg ik een telefoontje dat ik \'m kon ophalen en dan bleek het artikel bij nader inzien toch niet voorradig te zijn. Het kan een keer voorkomen, maar 2 x dezelfde fout is gewoon niet beseffen waar je mee bezig bent. En de kledinghanger....tja na een maand of 10 heb ik \'m nog steeds niet.

Klantvriendelijke benadering

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hele vriendelijke mensen, zeer behulpzaam

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Erg vriendelijke mensen en een topservice!

Alleen maar goede ervaringen. Klantvriendelijk,oplossingsgericht en nooit opdringerig wel goede adviezen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

je wordt goed geholpen en ze leveren kwaliteit. wel prijzig, maar dat zijn alle \'merk\'garages

Een uitstekende garage,aardige mensen,wie veel vertrouwen in de klant hebben.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk Personeel. Luistert goed naar de eventuele vragen c.q. klachten. De Onderhoudsbeurten worden altijd naar volle tevredenheid uitgevoerd. Een dikke 10!!!!!!

Prima service, vriendelijke gastvrije medewerkers en uiteraard kundig!

Pastoor Koopmanweg 11

1784 NX Den helder

(0223) 637 484

Over Stokman Den Helder B.V.

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !