perfecte service en klantvriendelijkheid

na een jaar 'ertussenuit', weer terug op het 'oude en vertrouwde nest' voelt prima

Wow,dit is echt service!

Vrijdagmiddag langs geweest om een wiel terug te plaatsen. Hadden direct tijd en werd uiterst vriendelijk ontvangen. Meteen koffie aangeboden gekregen. Ook werden we nog verrast met een tompouce. Binnen korte tijd was de auto weer gereed.Bij vertrek is meneer nog meegelopen naar de auto. Dit is service zoals het hoort. Een voorbeeld voor velen!

Uitstekend!

Zeer vriendelijke en geduldige verkoper. Mooi bedrijf. En helemaal gelukkig met mijn nieuwe Twingo.

Heel goed en fijn personeel van verkoper tot de werkster.

Wij hebben inmiddels onze 5 nieuwe clio bij Stokman Den Helder gekocht en zijn over de afhandeling van de verkoop en onderhoud zeer tevreden. Moet er bij vertellen dat we ook geen problemen hebben gehad met onze clio's. Zowel met de verkopers Rob Thieme en Gert Jan Seegers een prettig gesproken met duidelijke uitleg. Ook met Ronald, chef werkplaats een goed contact.

We zijn vriendelijk geholpen onze vragen zijn op rustige en duidelijke manier beantwoord. Bij het ophalen van de nieuwe auto werd alles rustig uitgelegd. We zijn zeer tevreden.

Geweldig, uitstekende service

Op zoek naar een Dacia Duster met bepalende kenmerken zijn we in Helmond niet erg prettig geholpen. Daarbij was Stokman in Den Helder een ware verademing. Kalm en rustig werden zaken toegelicht, een uitgebreide proefrit, aanvullende vragen werden serieus beantwoord en vragen omtrent inruilauto\'s werden goed voorzien van adviezen. De aantoonbaarheid van feiten werd nimmer betwist en direct getoond. Daarnaast was de milde humor ook een factor die het onderhoud prettig maakte. Kortom: een bedrijf wat ons vertrouwen heeft gewonnen.

Bezocht i.v.m. wat kleine reparaties aan elders gekochte occasion. Vriendelijk en deskundig geholpen en reparaties zijn boven verwachting uitgevoerd. Een los zittend knopje van de raambediening wat ik niet eens vernoemd had hebben ze zelfs gerepareerd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende service, betrouwbaar, duidelijk en klantvriendelijk!

Bij het opleveren van de Twingo een prima en duidelijke uitleg gehad over het functioneren van de auto, en zeker niet onbelangrijk de bediening en instelling van het R & GO pakket, nu 1 week later nog geen opleveringsschoonheidsfoutjes kunnen ontdekken. Wij zijn blij met onze derde Twingo.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

04-07-2016 Nieuwe Clio gekocht. Prima ontvangen bij koop en aflevering. Verder nog geen ervaringen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Buitengewoon klantvriendelijk en goede service.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

zeer correcte, vriendelijke benadering voor mij als vaste klant. alles wordt naar wens ingevuld en een zeer persoonlijke benadering. wij fam. de goed zijn zeer blij met de mensen van stokman den helder.

Auto aangeschaft in Wieringenwerf. daar waren problemen mee. maar zeer netjes afgehandeld door Stokman Den Helder. Ook de reparaties worden zorgvuldig afgehandeld.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Aanschaf 2e nieuwe auto na 5 jaar. Zou zeker niet terug gekomen zijn als de service, kwaliteit, deskundigheid en vriendelijkheid niet in orde waren.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik ben zeer tevreden, over de afhandeling van het onderhoud en reparatie van mijn scenic. In de eerste helft van het jaar 2015.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hartelijk dank voor de uitstekende service! Rob, bedankt voor alle uitleg en wij zullen jullie zeker aanbevelen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Twee maanden na afloop van garantie vind ik een lekkage welke tijdens de garantietermijn moet zijn ontstaan. Het betrof n.l. een verstopte paravaan. Deze paravaan had bij oplevering gereinigd moeten zijn en mij had verteld moeten worden dat dit een aandachtspunt was. Door het verstopt raken was er water gekomen in een opbergvak onder de bestuurdersstoel. Bij melding in de garage werd gelijk zonder onderzoek mede gedeeld dat dit €600,- zou gaan kosten. Maar uit ‘coulance’ hoeft ik maar €300,- euro te betalen. Dit is in mijn ogen onredelijk. Vloerbedekking los halen, droger erop, vloerbedekking vast maken en klaar! Het reinigen van de paravaan is nog meer een fluitje van een cent. Ook werd er geen enkele empathie getoond dat het vervelend was of een opmerking in die richting. De medewerker bleef maar volhouden dat de lekkage niet aan toonbaar voor het verstrijken van de garantietermijn ontstaan was. Als hij echter de autoboekjes had bekeken die ik opgeborgen had in dat vak had hij gezien dat de schimmelvorming en corrosie van de nietjes niet van de laatste 2 maanden was. Hij wilde de boekjes echter niet zien. Toen ik deze ervaring in mijn kennissenkring vertelde kreeg ik al snel meer voorbeelden van de slechte service en te prijzige reparaties van Stokman Den Helder. Mijn advies is dan ook informeer even in uw eigen kennissenkring naar de ervaringen met dit bedrijf. p.s. Ben met mijn auto bij een andere garage langs gegaan. Hier werd het verhaal met bevreemding aangehoord. Hij bood een oplossing voor €12,-. Ja u leest het goed er staat twaalf!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Pastoor Koopmanweg 11 1784 NX Den helder

(0223) 637 484

Over Stokman Den Helder B.V.

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !