1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar
Twee maanden na afloop van garantie vind ik een lekkage welke tijdens de garantietermijn moet zijn ontstaan. Het betrof n.l. een verstopte paravaan. Deze paravaan had bij oplevering gereinigd moeten zijn en mij had verteld moeten worden dat dit een aandachtspunt was. Door het verstopt raken was er water gekomen in een opbergvak onder de bestuurdersstoel. Bij melding in de garage werd gelijk zonder onderzoek mede gedeeld dat dit €600,- zou gaan kosten. Maar uit ‘coulance’ hoeft ik maar €300,- euro te betalen. Dit is in mijn ogen onredelijk. Vloerbedekking los halen, droger erop, vloerbedekking vast maken en klaar! Het reinigen van de paravaan is nog meer een fluitje van een cent. Ook werd er geen enkele empathie getoond dat het vervelend was of een opmerking in die richting. De medewerker bleef maar volhouden dat de lekkage niet aan toonbaar voor het verstrijken van de garantietermijn ontstaan was. Als hij echter de autoboekjes had bekeken die ik opgeborgen had in dat vak had hij gezien dat de schimmelvorming en corrosie van de nietjes niet van de laatste 2 maanden was. Hij wilde de boekjes echter niet zien. Toen ik deze ervaring in mijn kennissenkring vertelde kreeg ik al snel meer voorbeelden van de slechte service en te prijzige reparaties van Stokman Den Helder. Mijn advies is dan ook informeer even in uw eigen kennissenkring naar de ervaringen met dit bedrijf. p.s. Ben met mijn auto bij een andere garage langs gegaan. Hier werd het verhaal met bevreemding aangehoord. Hij bood een oplossing voor €12,-. Ja u leest het goed er staat twaalf!