Helemaal niets aan op te merken keurig verzorgt.

helemaal goed.

Ben zeer tevreden over ontvangst en behandeling van Stokman DEN Helder.

Altijd vriendelijk ontvangst en behulpzaam. Zal Stokman zeer bij een ander aanbevelen.

Kwaliteit geborgd.

Wederom uitstekende service geleverd.

Vriendelijke en zeer goede service.

Ik word altijd goed geholpen, zowel op mijn vragen als met het onderhoud van mijn auto.

De beste service die mogelijk is.

Kan er niet meer over zeggen dan fantastisch!!!!!!.

Het is een hele fijne garage

Het zijn vaak de details in het leven, De auto is klaar van de service beurt en dan valt het op dat de matjes netjes zijn gezogen. Dit hoort volgens mij niet bij de standaard beurt maar levert wel een spontane glimlach op. Je rijdt weer vrolijk weg en dat vind ik altijd een positieve emotie.

Altijd persoonlijke hulp en aandacht. Prima allemaal, kan niet beter!

Zie hieronder

Zelfs op zaterdag mijn auto weer gereed gemaakt. Heel blij mee!!!

Altijd en dat al dertig jaar weer uitstekend geholpen.

Plaatsing van de winterbanden en winterchek.

TopService

Vriendelijk en zeer kundig personeel. Goede sfeer en altijd een perfecte auto!!

GOEDE GARAGE EN PERSONEEL

JE WORDT ALTIJD VRIENDELIJK TE WOORD GESTAAN EN GOED NAAR HET PROBLEEM GELUISTERD EN ER WORDT AANDACHT BESTEED AAN HET EVENTUELE PROBLEEM. ALS ER AAN HET PROBLEEM DIRECT WORDT GEWERKT DAN KAN JE IN DE KOFFIECORNER WACHTEN ONDER HET GENOT VAN KOFFIE OF THEE. ALS HET PROBLEEM IS OPGELOST WORDT ER DAARNA GECONTROLEERD OF DE AUTO SCHOON WORDT OPGELEVERD.

goede service bij een gevaarlijke situatie

prima werk gedaan

Kreeg duidelijk antwoord op mijn vraag na onder zoek te hebben gedaan..

Snel en vakkundig mijn accu vervangen op locatie zonder gedoe.

Je kan wachten tot de auto klaar is, onder genot van een kopje koffie!

prima service

wordt altijd prima geholpen service is erg goed

Goede service.

Onderhoud gebeurde c. f. opgestelde offerte. Auto werd netjes afgeleverd en rekening met details duidelijk omschreven. Vriendelijke ontvangst. Had een fiets gereserveerd, maar vanwege zeer slechte weersomstandigheden kreeg ik een Renault Sprint mee. Prima oplossing.

topservice. Dikke 10

Altijd zeer vriendelijke en beleefde ontvangst. Hulpvaardige mensen met een duidelijke uitleg en/of toelichting op reparaties en nota. Dit in tegenstelling tot de kaart die uitgereikt wordt met het verzoek het bezoek te bespreken. JOUW mening JE optimale ervaring. Moet het tegenwoordig zonder enige beleefdheid?? Ik wens niet beJOUWd en beJIJd te worden. Dat doen de mensen van Stokman Den Helder dan heel wat netter.

Snelle topservice

Snelle afspraak gemaakt. Snelle reparatie.

Na gebeld te hebben dat mijn accu leeg was, binnen een half uur de service wagen. Auto gestart en daarna naar de werkplaats gereden waar de accu gelijk werd vervangen super. Enige minpunt dat de prijs wat aan de hoge kant was voor een nieuwe accu. Verder prima geholpen.

Heel erg tevreden

Word altijd correct en vriendelijk behandeld.Ik kan altijd op ze rekenen .

Auto gebracht voor een APK. Goed en snel uitgevoerd.

Auto gebracht voor een APK. Goed en snel uitgevoerd. Auto altijd schoon terug.

Voel mij zeer goed thuis, bij Stokman Den Helder.

Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.

Voortreffelijke

Wij hadden een probleem met de herkeuring van onze Clio, Stokman Den Helder heeft dat op een voortreffelijke wijze opgelost.

geweldige service

Zeer behulpzaam

Over Stokman Den Helder B.V.

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !