Na op de Afsluitdijk gestrand te zijn met een klapband afgesleept naar den Helder Daar super netjes geholpen Auto voorzien van twee nieuwe banden en ik kon mijn weg weer vervolgen Een garage waar men denkt aan oplossingen !!

Bedankt voor uw aardige review en de 5 sterren ! Team Stokman

Prima geholpen

Wachten nu alleen hoe de vervolg reparatie verloopt.

Totaal pakket: Geweldige service

Vorig jaar een Renault Captur-2 automaat gekocht met inlevering van mijn Renault Clio, levering stond gepland voor 10 januari 2022. Ik ben goed geïnformeerd door de verkoper (Remco). De auto komt op een buitenlandskenteken en de verkoper heeft ervoor gezorgd dat de Captur op een transitiekenteken werd gezet. Een perfecte uitleg gekregen over de Captur. In verband met het chip probleem kunnen de spiegels nog niet automatisch inklappen maar ik ben er 200% zeker van dat dit voor elkaar komt zodra de chips weer voorradig zijn. Ook ontzettend goed en vriendelijk geholpen door de hoofd werkplaats (Ronald) en hoofd receptie (Fred). Ik ben ontzettend blij met de service van Stokman Den Helder.

Beste Rick, hartelijk dank voor de uitgebreide review over ons bedrijf. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor ! mvg, Team Stokman Den Helder.

Ontspannen en snel

Ik was er toch en had nog een vraagje over "apple carplay" deze werd ter plekke voor mij in orde gemaakt.

Wordt uitstekend geluisterd, en daarna gehandeld.

Alles volgens afspraak gedaan keurig!

Ook garantie gevalletje netjes opgelost.

Erg prettig

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Beantwoord vragen geduldig en kundig.

prima service en sterk advies

Prima service.

ik heb een hele goede ervaring!

top ik heb goede ervaring met Stokman Den Helder.

Bedankt voor deze mooie 5 sterren ! Team Stokman Den Helder.

uitstekende service en zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Snelle afhandeling van schade en goede nazorg.

Prima service en goede uitleg vd werkzaamheden

altijd behulpzaam

altijd behulpzaam en goede afwerking

Bedankt voor de vriendelijke woorden en natuurlijk de 5 sterren !

Altijd vriendelijk en goede service, zijn toppers

Bedankt voor het hoge cijfer ! Team Stokman Den Helder

altijd voortreffelijk

niets is te veel staan altijd voor je klaar

Service was zoals altijd goed

Auto gerepareerd en gewassen weer terug gekregen. Stokman heeft service hoog in het vaandel staan. Nogmaals bedankt

Snel, vriendelijk, vakkundig

Het ging weer lekker soepel en vlot. Keurige afhandeling

Altijd een prima service en super goede feedback

Goede service, fijne bediening.

Vorige week is mijn nieuwe Renault Clio voor de eerste onderhoudsbeurt naar de garage geweest. Ik woon nu op loopafstand van de garage dus geen gedoe met leenauto's en/of fietsen. Van te voren wist ik wat het zou gaan kosten, een goede service vind ik. Naast het onderhoud was de auto ook van binnen gestofzuigd en schoongemaakt. De auto rijdt weer als een zonnetje. Ik ben blij met deze garage.

Prima garage voor service en onderhoud.

Alles altijd prima volgens afspraak geregeld.

Een fijne garage waar je altijd goed geholpen wordten wordt

Vanaf de aankoop was er een goed gevoel bij deze garage de service vind ik fantastisch er is niets te veel om je als klant tevrede te stellen .bij kleine reperaties is er de mogelijkheid om daar op te wachten met een heerlijk bakje koffie

Professioneel en klantvriendelijk

Accurate en professionele ondersteuning bij problemen en onderhoud. Vriendelijk servicepersoneel, waarbij de indruk ontstaat dat men de klant serieus neemt.

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk geholpen en mijn leenfiets stond klaar. Zoals afgesproken kon ik de auto einde van de dag weer ophalen.

Zoals altijd: enorm gastvrij ontvangen en snel geholpen!

Gastvrij, kopje thee tijdens het wachten. Snelle adequate service, niets op aan te merken.

Zeer Goede Service

Duidelijke uitleg wat er aan gedaan kon worden zeer betrouwbare werknemers en hart voor hun werk

ik ben supergoed geholpen

vriendelijk, duidelijk, en correct geholpen, zeer tevreden

Pastoor Koopmanweg 11 1784 NX Den helder

(0223) 637 484

Over Stokman Den Helder B.V.

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !