top geholpen

op afspraak alles duidelijk wat de kosten zijn ben zeer tevreden

Beste heer van der Laan, Bedankt voor uw bezoek aan Stokman en deze mooie beoordeling. Team Stokman Alkmaar.

prima geholpen

goede diagnose en de software is vervangen

beste heer Kruitbosch, Dank voor dit mooie cijfer ! Tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Hele fijne garage, met goede service

Helle fijne garage met goede service en het wachten is geen probleem en loopt ook niet uit.

Beste Rudy, hartelijk dank voor de beoordeling van onze service en natuurlijk de 10 ! Team Stokman Alkmaar.

Blij met mijn Dacia.

Eerste "beurt", prima uitgevoerd en lekkere koffie!

Dank voor uw complimenten en tot de volgende keer ! Team Stokman Alkmaar.

Een ontspannen plek waar mijn probleem met mijn Dasia perfect verholpen is

beste Eric, Bedankt voor de review en de hoge beoordeling ! Team Stokman Alkmaar.

Goede uitleg waarom en wat nodig was voor goede onderhoud.

Vriendelijk te woord gestaan. Goede uitleg wat nodig was voor goed onderhoud.Rondgang in showroom gehad .(was rustig)

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Wij rijden al jaren Renault en vinden dat de service zeer goed is. Vriendelijke mensen. Je kunt rustig onder genot van een kop koffie of thee wachten op je auto. Zo niet dan laten ze dat bij tijds weten.

Hartelijk dank voor uitgebreide beoordeling en het mooie cijfer ! Team Stokman Alkmaar.

prima geholpen en duidelijke uitleg over wat er is gedaan met de auto

prima geholpen en duidelijke uitleg over wat er is gedaan met de auto

Bedankt voor uw mooie beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Prima en gezellig!

Werd erg prettig geholpen door Marscha, gezellig maar ook informatief. Niet het idee van een gladde autoverkoper die een oud vrouwtje (ik) een auto duur wil verkopen.. Maar vanaf het eerste telefonische contact tot de koop was het prettig om door haar geholpen te worden. Was samen met mijn dochter en het voelde goed en gezellig.

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en nogmaals veel plezier met uw nieuwe auto ! Team Stokman Alkmaar,

Service is perfect!

Auto voor APK gebracht en werd al weer snel gebeld dat hij klaar was. De auto was keurig uitgezogen en zag er weer perfect uit.

Beste Astrid, dank voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman.

Alex Taco Mathijs super medewerkers altijd behulpzaam en zij staan altijd klaar. Echt super.

Hartelijk dank voor de aardige woorden over ons receptieteam !

Altijd vriendelijk en transparant

Heb al jaren deze garage voor mijn Renault twingo. De service is goed. Er wordt altijd duidelijk gecommuniceerd.

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer ! Team Stokman Alkmaar.

goede ervaringenb

Ik vind de communicatie en het meedenken heel goed. Er wordt heel oplossingsgericht gedacht en je wordt ook goed geïnformeerd. Receptie is heel vriendelijk en klantgericht. Garage heel objectief mbt al dan niet vervangen en kosten van onderdelen.

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en het mooie cijfer ! Team Stokman.

Zeer blij met de auto

Ik ben door Remco zeer naar tevredenheid door het hele proces geholpen bij de aanschaf van een fantastische auto. Een prachtige Renault Captur hybride met stekker. Al die technische snufjes was wel even wennen. Maar Remco heeft mij daarbij netjes en geduldig geholpen.

Bedankt voor uw aardige review en nogmaals heel veel plezier met uw Captur ! Team Stokman.

Stokman Renault steengoed.

Even zenuwachtig voor de 1e APK maar het team van autodokters heeft patiënt Clio weer geheel geprepareerd voor een lang en gelukkig leven. De eigenaar ook want de zorgnota was zeer sportief.

Het behandelende Stokman-team bedankt u voor deze leuke beoordeling !!

Top (GROTE duim)

Goed en vlot geholpen.

Bedankt voor uw mooie beoordeling ! Team Stokman.

Fijne garage

Kleine beurt Capture. Had van een instantie vernomen dat de voorbanden moeten worden vervangen. Vroeg dat na afloop aan de heer Visser. Hij zei dat het nog niet nodig is. Dat is ook service hè! Dank

Beste heer Bais. Dank voor uw positieve review ! Team Stokman.

Prima.

Prima geholpen.

Spatzuiver

Duidelijke taal zonder spatie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Team Stokman

Top service en advies!

Wij zijn in het hele proces van het kopen van onze nieuwe Renault Clio goed en met veel kennis bij gestaan door Marscha... ze is heel vakkundig en denkt mee met de situatie waarin je zit. Zo komen we al jaren met een goed gevoel bij Stokman Alkmaar voor het onderhoud van onze auto!

Bedankt voor uw uitgebreide reactie en de 5 sterren ! Nogmaals veel plezier met de Clio !

goede en snelle service

goede en snelle service . ik kon er onder het genot van een bakkie koffie op wachten.

Hartelijk dank voor de beoordeling met 5 sterren en aardige woorden ! Team Stokman.

Zeer tevreden over de service!

Prima geholpen en auto weer netjes schoon teruggekregen.

prima geholpen, goede service

prima geholpen goede service

Zeer tevreden over de kosteloos uitgevoerde winter check en het vriendelijke personeel.

Prima!

Altijd prettige sfeer, klantvriendelijk en lekkere koffie!

Wolvenkoog 4-6

1822 BE Alkmaar

Over Stokman Alkmaar BV

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !