Ze geven aan of je kunt wachten op je auto. Er is goede koffie kranten en allerlei ander lees materiaal. Een prima zitje waar vaak ook andere mensen wachten, dat is best gezellig.

Beste mevrouw Timmerman, Dank voor het mooie cijfer ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Altijd vriendelijk en goede hulp

Altijd vriendelijk en goede hulp

Beste Ria, Dank voor uw bezoek en de mooie beoordeling ! Team Stokman Alkmaar.

Mijn auto kreeg zijn eerste onderhoudsbeurt bij Stokman: prima service, redelijke prijs, en hij bleek nog gewassen ook. Zeer tevreden!

Beste Martin, Dank voor deze uitgebreide beoordeling en de 10 ! Graag zien wij u weer tijdens de volgende onderhoudsbeurt. Team Stokman Alkmaar.

Prima service!!

Stokman weet van wanten Tijd voor iedereen Optimale Service Koffie plus cake Mooie zaak Auto in goeie handen Netjes weer afgeleverd!

Beste George, Nu weten we waar Stokman voor staat ! Dank voor deze mooie woorden en natuurlijk de 5 sterren. Team Stokman Alkmaar.

Perfect en vriendelijk geholpen, zoals altijd

De titel dekt alle lading. Deskundig, netjes en vriendelijk geholpen bij een APK/onderhoudsbeurt, Zeer tevreden..

Beste Sandor, Dank voor de aardige woorden en de mooie beoordeling ! ***** Team Stokman Alkmaar

Auto is langs geweest voorde apk. Alles tip top in orde en eerlijk advies voor toekomstige vervangingen.

Beste Joël, Bedankt voor het delen van je ervaring in onze werkplaats en graag tot de volgende APK ! Team Stokman Hoorn.

Snel, lekker warm, koffie goed. Veel leeswerk (uptodate)

Korte wachttijd. Goede uitleg bij wat er is uitgevoerd.

Bedankt voor deze review en natuurlijk het mooie cijfer ! Team Stokman Alkmaar.

Onverwachts pech

Band zomaar ineens bijna leeg haalde het tankstation net nog. Band gevuld en snel door naar Stokman. Ik dacht drink daar ff een bakkie om te zien of hij vol blijft. Er werd toch ondanks dat het druk genoeg was naar gekeken bleek een flinke spijker op een vervelende plek. Reparatie niet mogelijk. Dus direct een nieuw bandje en weer op pad. Heeeel blij mee en ook 2 lekkere cappuccino's gedronken Bedankt toppie

Beste Jan, Graag gedaan en de cappuccino staat altijd voor je klaar . Fijn dat jullie al zolang klant zijn bij Stokman. Team Stokman Alkmaar.

Erg tevreden.over stokman!

Mijn auto werd gerepareerd door Stokman. Keurig gedaan en afgehandeld. Toen ik de auto kwam halen werd ie ook nog sneeuwvrij gemaakt. Super vriendelijk personeel. Zo zie je het niet veel meer tegenwoordig! Groot c9mpliment!

Beste Esther, Wat een leuke review, bedankt voor de complimenten en de 9 ! Tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Super goed en snel geholpen door jullie.

De communicatie was uitstekend en er werd oplossingsgericht meegedacht na mijn melding van een sterretje in mijn voorraam nadat ik de auto net 2 weken in mijn bezit had. Super tevreden over hoe dit afgehandeld is.

Beste Karin, Dank voor de beoordeling over onze serviceverlening en het mooie cijfer ! Team Stokman Alkmaar.

Mist lamp is vervangen

Even gewacht met een heerlijke kop koffie en een krantje

Beste Tineke, Dank voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

In november jl. heb ik een auto bij Stokman garage gekocht en ben daar erg tevreden over. Bij de koop werd ik geholpen door Joost Otto en ik kan niet anders zeggen dat hij dit keurig heeft gedaan. Zeer klantvriendelijk en hij komt zijn afspraken na. Uiteindelijk heb ik mijn auto mogen ontvangen en alle kleine aanpassingen die afgesproken zijn zijn uitgevoerd. Daarom wil ik Stokman garage en in hij bijzonder Joost Otto bedanken voor de goede service.

Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling en nogmaals heel veel plezier met uw nieuwe auto ! Team Stokman Alkmaar.

super

Je krijgt van te voren al te horen wat ze gaan doen tijdens de beurt en geven je een kostenoverzicht, zodat je weet waar je aan toe bent. Wanneer er gebreken ontdekt worden, bellen ze je keurig op voor overleg. Fijne garage

Beste Marcel, Dank voor de mooie beoordeling van onze service en natuurlijk de 10 ! Tram Stokman Alkmaar.

Top garage!

Netjes en vakkundig geholpen. Vooraf overleg en prijsopgave, snel keurig gewassen weer op de weg geholpen.

Beste Astrid, Bedankt voor de mooie review en de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar

Erg netjes geholpen goed advies en de afgesproken prijs. Kom zeker weer.

stokman alkmaar altijd goed!

toppie

Ik ben snel en goed geholpen bij de servicebeurt en de apk-keuring.

ik heb mij via internet aangemeld, maar helaas geen bevestiging gekregen. Na een telefoontje bleek dat ik toch op de lijst stond en ben ik de volgende dag snel en goed geholpen bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt en de apk keuring.

Beste heer Koolbergen, De bevestiging was verzonden op 31 oktober, mogelijk is deze toen in uw spam/ongewenst box belandt. Fijn dat het verder goed is verlopen. Dank voor het mooie cijfer 9 ! Team Stokman Alkmaar.

Netjes en betrouwbaar

Abusievelijk was een onderhoudsbeurt in rekening gebracht. Dat werd keurig in orde gebracht zonder dat ik er veel energie in moest steken. Zeer netjes opgelost.

Beste Erik, Nogmaals excuses en dank voor het mooie cijfer 9 ! Team Stokman Alkmaar.

Wolvenkoog 4-6 1822 BE Alkmaar

Over Stokman Alkmaar BV

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !