Goede service!

Ik kreeg zelf bij bandenwissel van winter- naar zomerbanden één band niet los. Langs geweest en meteen aangegeven dat een koplamp het niet goed deed. Band werd gewisseld en lampje vervangen en ik hoefde alleen de kosten van een lampje te betalen. Wat een top service!

Beste Daniëlle, Graag gedaan ! . Bedankt voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren natuurlijk. Team Stokman Alkmaar.

Was zeer positief

Is heel goed,en snel gebeurd.Groot pluspunt vond ik ook dat ik gebruik mocht maken van een (leen)E-bike..Top!!

Beste Cees, Dank voor de 10 !! Omdat de vraag toenam, hebben we sinds kort inderdaad e-bikes beschikbaar als vervangend vervoer in elke vestiging. Team Stokman Alkmaar.

Naar volle tevredenheid

Prima service . Alles verliep naar tevredenheid. Wat je geeft krijg je terug.

Beste Daniel, Dank voor deze mooie beoordeling ! Team Stokman Alkmaar.

Prima en snelle service

Auto gebracht ter reparatie van een defect raammeganisme. Na de snelle reparatie stond de auto geheel gewassen en van binnen uitgezogen voor me klaar!

Beste Peter, Fijn dat u een beoordeling heeft geschreven. Bedankt voor de 5 sterren en graag tot de volgende keer ! Team Stokman Alkmaar.

Helemaal top

De complexe reparatie aan mijn camper is uitstekend uitgevoerd, ondanks dat er slecht aan onderdelen te komen was toch binnen een redelijke termijn gemaakt. Ik vind dat top.

Beste heer Glorie, Dank voor deze review en de 10. En natuurlijk een fijne vakantie met de camper gewenst !! Team Stokman Alkmaar.

Weer geweldig, service en hulp.

Auto weer een service beurt gehad naar volle tevredenheid en geweldig dat de auto door jullie bij de autopoets is afgeleverd. Al met al weer top gedaan.

Beste heer van der Molen, Dank voor de aardige woorden en natuurlijk de 10 !! Team Stokman Alkmaar.

Jarenlange ervaring

Dynamo na 20 jaar de geest gegeven er is een ruil dynamo gemonteerd en rijden maar weer klasse !

Beste Jan, Bedankt voor de 5 sterren ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Keurig ontvangen en iedereen is beleeft en vriendelijk geen opmerkingen.

Beste Driss, Dank voor deze mooie review en natuurlijk de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Top service bij lekke band

Snel geholpen bij een lekke band door Alex en de route service, waardoor ik snel weer de weg op kon. Top service!

Beste Vince, Graag gedaan; fijn dat onze Route Service snel kon helpen. Bedankt voor de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Altijd goeie service en geen onnodige kosten.

Heel aardig en behulpzaam personeel bij het filiaal in Alkmaar. Als je vragen hebt over de auto wordt gemeld wat het kost om iets te verhelpen. Als het niet echt noodzakelijk is, krijg je daar een eerlijke advies over. Als leek is het fijn om er op te kunnen vertrouwen dat er geen onnodige werkzaamheden verricht worden. Dus je betaalt niet voor iets dat niet nodig is. Het is ook heel fijn dat de auto bij een servicebeurt wordt gewassen.

Beste Paulien, Bedankt voor deze mooie beoordeling en de natuurlijk de 10, daar zijn we blij mee ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Mijn auto gebracht voor een apk keuring, en ik krijg hem gewassen en schoner terug ,bedankt voor deze aktie.

Beste heer Pieters, Graag gedaan ! Wij zien u graag weer bij de volgende APK. Team Stokman Alkmaar.

Altijd vriendelijk en ik kom er graag.

Toppers bij Stokman Alkmaar.

Beste Corina, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling ! Team Stokman Alkmaar.

Klantvriendelijk en goed geholpen.

Je wordt altijd goed ontvangen en op een klantvriendelijk manier. Snel en er wordt altijd naar een juiste oplossing gezocht.

Beste Joop, Dank voor de uitgebreide beoordeling. Graag tot de volgende keer ! Team Stokman Alkmaar.

Altijd vriendelijk, meedenken, overleg en kosten inzichtelijk

5 jaar komen we bij Stokman Alkmaar Ook voor kleine dingen of vragen staan de mannen voor je klaar

Beste Jose, Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling en natuurlijk de 10 ! Team Stokman Alkmaar.

Goede service en heel klantvriendelijk

Fijn en vriendelijk bedrijf, denken graag met je mee.

Beste Laura, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer ! Team Stokman Alkmaar.

Goede service.Komt afspraken goed na als het mogelijk is krijgt men een leenauto mee.

beste Jan, Dank voor dit mooie cijfer !! Team Stokman Alkmaar.

servicegerichtheid van baliemedewerkers,

Ben gewoon zeer tevreden over klantgerichtheid en auto keurig op tijd klaar, gewassen en heb geen enkele klacht!

Beste Henk, Dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Team Stokman Alkmaar.

Positief. Wij zijn ontzettend tervreden. Sympathiek en kundig

Positief. Wij zijn ontzettend tervreden. Sympathiek en kundig

Beste familie Sassen, Dank voor jullie bezoek en de aardige woorden ! Team Stokman Alkmaar

snel geholpen

snel en adequaat geholpen.

Beste Marinus, Dank voor de aardige woorden en het hoge cijfer ! Team Stokman Alkmaar.

uitstekend geholpen

Trekhaak laten monteren netjes gedaan en ook de bekleding in koffer ruimte weer netjes gemonteerd uitermate tevreden ga zo door voor de 6 sterrren

Dank voor deze mooie beoordeling en het hoge cijfer. Jammer dat de 6 sterren niet bestaat, anders gingen we ervoor ! :-) Team Stokman Alkmaar.

Heerlijk

Naar de garage gaan met de auto komt meestal ongelegen, maar niet als ik naar Renault Stokman moet. Dat is bijna een recreatief uitje. Vriendelijk, professioneel, vlot, mooie ontvangstruimte en vooral niet langer dan nodig is.

Beste Bas, Dank voor de aardige woorden en het hoge cijfer ! Team Stokman Alkmaar.

Service staat hier op de 1e plaats

De mannen achter de servicebalie staan je altijd netjes en professioneel te woord. Geven ook een goed advies en een kostenplaatje vooraf zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.

Beste Ben, Dank voor deze mooie beoordeling ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Goede service, vriendelijk personeel,

Beste Nico, Dank voor de aardige woorden . Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar

Wordt altijd goed geholpen, vriendelijk personeel. Zijn eerlijk wat werkzaamheden betreft overleggen ook altijd. Prima wachtruimte. Geven aan wat de volgende keer moet gebeuren. Ben zeer tevreden over de vakgarage.

Beste mevrouw Brouwer, Dank voor uw bezoek en deze mooie review ! Team Stokman Alkmaar.

Een geweldige service

Vriendelijk geholpen en de gevraagde werkzaamheden zijn correct uitgevoerd. Sterker nog: Ik kreeg zelfs veel meer dan wat vooraf was afgesproken en niet was afgesproken en waarvoor het was begroot. Een geweldige en verrassende ervaring.

Beste Frank, Fijn om te horen dat we de verwachtingen hebben overtroffen ! Volgende keer gaan we weer voor 5 sterren. Team Stokman Alkmaar.

Over Stokman Alkmaar BV

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !