Top, dit verwacht je bij een garage. Maar ook de merk dealer kon het voor mij niet waar maken.. Echte aan te raden.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik kom net vauit swalmen bij dit super bedrijf ben nog nooit zo netjes geholpen als daar vriendelijk en eerlijke eigenaar tevens ook monteur dit bedrijf krijgt van mij een hele dikke 10 met pluim voor de nette service de bon voor een lekker broodje was zeer netjes en goed verzorgt ga hier zeker voor altijd naar toe ook al is het ver kom namelijk uit swalmen uit het zuiden van het land bij mij zijn de koppelingsplaten kompleet vervangen en was er voor 8 uur en kon mijn auto gewassen en al weer ophalen om 12 uur tussen tijds heb ik een leen auto gekregen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eerste ervaring met dit bedrijf. Net bedrijf. Komt zeer vertrouwd over. Werkzaamheden: Lassen katalysator. Condensor airco vervangen Kleine beurt. Vervangen handremkabel. Erg concureren tarieven en erg goede service. Gratis leenauto. Ruime openingstijden en zelfs daarbuiten! Ook erg positief is ook dat ze de oude vervangen onderdelen lieten zien zonder te vragen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb mijn C1 voor een sevicebeurt gebracht. Wat opvalt is dat er zorgvuldig wordt overlegd en geïnformeerd over de werkzaamheden. De medewerkers zijn goed bereikbaar en vriendelijk. Heel fijn, om vol vertrouwen een leenauto mee te krijgen.

Bandenwissel

• Reden bezoek Andere reden

Prima geholpen, deskundig advies. Denkt echt mee!

Vooraf gezamenlijk auto bekeken en proef gereden, direct de koppeling aangepakt. Duidelijk verhaal over welke werkzaamheden hij ziet en dus denkt aan te pakken incl prijs opgaaf. Bij uitvoeren beurt is een klein gebrek meegepakt en is er gebeld over de bevindingen die na na overleg zijn uitgevoerd. Prima dat de man aan de balie of telefoon dezelfde is die de techniek doet.

Aardige mensen, prima geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

6, nee 7 sterren op een schaal van 5. We konden echt direct terecht. Extra reparaties werden netjes vooraf aangegeven, inclusief de prijs. Een band vervangen kost hetzelfde als bij Kwikfit, dus Niet het dubbele. En dan: niet onderdelen vervangen, maar repareren -waar mogelijk- is de benadering! Waar vind je dat nog? De auto is weer tiptop in orde en we gaan NOOIT meer naar de Toyota dealer. Vriendelijk, nauwkeurig, perfecte service. We konden de auto zelfs na sluitingstijd komen ophalen! Veel meer dan aanbevolen!

Gisteren met onze Peugeot 107 naar C107GO geweest om het spruitstuk te laten lassen. We kregen na het afgeven van de sleutel een huurauto en een lunchbon. Vervolgens hebben we heerlijk gegeten in het dorp waarna we kort daarna al gebeld werden dat de auto klaar stond. Het spruitstuk was gemaakt en de pakking was vervangen waardoor de uitlaat veel minder lawaai maakte, ze hadden zelfs de auto gewassen en de banden opgepompt. Het betreft een zeer professionele firma wat service en vertrouwen hoog in het vaandel heeft staan. We hebben er zeker geen spijt van om helemaal vanuit zuid Limburg daarnaartoe gereden te zijn.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Keurig volgens afspraak koppeling vervangen en zo eerlijk om te zeggen dat de huidige nog even mee zou kunnen maar dat deze gezien de km stand er wel aan kwam. Ook even gekeken naar een andere klacht .Auto netjes gewassen en met de lunchbon een broodje gaan eten in het dorp

Snel , professioneel, open en eerlijk ! Ga hier zeker terug komen ..

Zeer netjes geholpen, eerlijk advies, gratis leenauto, scherpe prijzen. De moeite waard om een stuk voor te rijden!

Positief, dienstverlenend en klantgericht

Uitstekend bedrijf. Echt een aanrader.

Dat de geboden service en prijsstelling in deze tijd nog mogelijk is, is op zijn minst wel heel bijzonder te noemen. Ik was stomverbaasd dat zij zelfs mijn auto van buiten nog hebben schoongemaakt van al het winterse vuil. Dat maak je toch nergens meer mee dacht ik? Een dergelijk gebaar geeft toch weer extra credits wat mij betreft.

Perfecte ervaring. Vanuit Amsterdam gekomen ivm reparaties aan C1 nav APK keuring. Leenauto meegekregen en tegoedbon voor Broodje Biezonder, een prima eettentje in Lunteren. Daarna een paar uurtjes Amersfoort doorgebracht om de tijd te overbruggen. Auto was - met extra werkzaamheden op afgesproken tijd klaar. Bedrijf komt oprecht over. Sympathieke, deskundige mensen.

net bedrijf die ik iedereen aanbeveel

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top mensen! Verschillende bedrijven konden het probleem met mijn c1 niet vinden(tikkende aandrijving). c107go.nl had het probleem binnen het half uur gevonden en een uur later gerepareerd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super bedrijf! Staat altijd voor je klaar