Zeer eerlijke en transparante garage. Deze jongens zijn echte experts op het gebied van de c1, 107 en aygo. Ben hier al vaak geweest voor onderhoud en reparaties en elke keer weer super goed geholpen. Als er onderdelen stuk zijn wordt altijd uitgelegd of laten ze zien/voelen waar het euvel zit. Vooraf aan de reparatie wordt altijd de (vaste) prijs aangegeven. Gisteren hebben ze bij mijn 107 een wiellager vervangen waarbij ik de hele reparatie mee mocht kijken. Qua prijs denk ik dat je hiervoor al gauw het dubbele kwijt bent bij een dealer. Verder is de gratis leenauto en de tegoedbon voor een broodje top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vanochtend om 8.15 een afspraak voor auto keuring en onderhoudsbeurt. Reed voor half 10 weg heb met wifi in de tussentijd wat gewerkt en wat gedronken. Zeer tevreden en vriendelijke mensen die gespecialiseerd zijn in dit type auto.

Prima! Snelle service terwijl je waagt met koffie. Auto ook nog eens netjes gewassen! Duidelijke uitleg en kennis van monteur

• Reden bezoek Andere reden

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk, leenauto gratis (zonder de benzine uiteraard). Was mijn eerste bezoek, en dat is goed bevallen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Perfect snel geholpen,weet waar ze mee bezig zijn.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben hier gaan kijken voor mijn eerste auto, want ik wilde graag een Aygo of 107 aanschaffen. Fijne en betrouwbare garage, waar ik mijn auto ook zeker zal brengen voor onderhoud. Goed advies, goede prijs en mannen die weten waar ze het over hebben!

Prima service!!

Vanuit de randstad een ritje gemaakt naar Lunteren voor het vervangen van de koppeling van een Peugeot 107 met automaat. Bij de dealer een nette offerte van 1050 euro, bij C107GO maar 525 euro hoeven afrekenen. Service is prima en snel. Met de leenauto Lunteren in gegaan en met de bon bij broodje Biezonder even lekker gebruncht. Om 14.00 was de auto weer klaar. Van het geld dat ik bespaart heb zit ik nu lekker in het vliegtuig naar de zon :)

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn eerste auto gekocht bij c107go. Afgelopen maand voor het eerst een grote beurt gehad. Ik kon snel terecht en ze belde me tussendoor dat ze de a.p.k. er ook gelijk bij wilden doen, dat scheelt mij weer geld en een ritje op en neer. Erg klantvriendelijk.

Keurig compact bedrijf die gespecialiseerd is in de C1, 107 en de Go\'s Das heel prettig. Reparatie zie je gebeuren en de (onderzoeks) prijs is heel heel redelijk. Hier rij je graag een keer naar toe als er iets aan de hand is met je auto, dan weet je inderdaad dat het goed zit.

Prima bedrijf Keurig geholpen Aardige mensen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

zeer goed, redelijke prijzen, kwaliteit gegarandeerd, repareren niet als het nog niet nodig is. Auto wordt na afloop gewassen, erg fijn!

Luistert goed naar klachten en opmerkingen, en denkt graag mee in oplossingen.

Kon direct geholpen worden. Leenauto gratis in bruikleen. Auto volgende dag rond de middag al ophalen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

No Nonsens, vriendelijk en eerlijke prijzen! GRATIS leenauto is helemaal geweldig!

Uitstekende service en scherpe prijzen. Ze betrekken je echt bij wat er wel en niet gerepareerd hoeft te worden!

Een nieuwe koppeling plaatsen in een peugeot 107 automaat. Snelle service, auto om 8.30 gebracht en om 14.00 klaar. We kregen een leenauto mee en mijn auto werd ook nog gewassen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Betaabaar bedrijf, een vertrouwd bedrijf en deskundig voor mijn 107

Prettig bedrijf, betrokken, servicegericht

Zoals elke keer weer een verademing om hier je auto heen te brengen. Niks geen poespas, maar alleen doen wat nodig is. Bert jan neemt rustig de tijd om uit te leggen waarom wel of waarom niet de reparatie uitgevoerd moet worden. Is het niet nodig wordt het ook niet \"door de strot geduwd\". Na afloop wordt de auto netjes gewassen en wordt je een waardebon aangeboden voor \"broodje Biezonder\" in het centrum van Lunteren. Volgende keer grote beurt en APK, uiteraard bij de jongens van C107GO.

Keurig geholpen. Duidelijke uitleg. Een prima garage!

Eigenlijk niets toe te voegen aan de eerdere recensies: slim en goed concept, prettige mensen, fijn dat je een leenauto meekrijgt (en mooi om te zien dat dit type auto dus met gemak de 250.000 km aan kan tikken), leuk dat je een bon krijgt voor een kopje koffie/broodje in Lunteren zelf, zeer goede prijs/kwaliteitverhouding en voor zo ver ik kan beoordelen deskundige medewerkers (katalysator vervangen). En hoe fijn is het om in een gewassen auto weer terug naar huis te rijden!