Zeer goede Aixam dealer

Ik heb daar mijn oude Aixam 500-4 gold in geruild voor een 2e handse Aixam roadline deze is super afgeleverd maar het mooiste was dat ze er gratis een mooie Pioneer radio in gezet hadden en ook gratis een defect aan de parkeersensoren gemaakt hebben

Super goed bedrijf.

Ik vindt een goed bedrijf en ze luisteren heel goed naar mijn. Begrijp ik niet dan leggen ze het ook goed uit. Bijna altijd hebben ze een leen brommobiel als mijn brommobiel iets aan gedaan worden. Dus klantvriendelijk Ik zo zeggen ga zo door.

Geweldig!

Hele aardige mensen, Hebben mij enorm goed geholpen, De eigenaar is een geweldige vent, Ik heb veel respect voor dit bedrijf, Echte aanrader! Vriendelijke Groet Alexander.

Fantastisch geholpen, enorm aardige mensen!

Nieuwe koppeling voor een heel redelijke prijs. Gratis leenauto, bij ophalen was onze auto gewassen. Alles voor de van te voren afgesproken prijs. Geen verrassingen en een heel vriendelijk contact. Heel tevreden!

Goede service en kennis van zaken

Onze auto bij hun gekocht. Goed geholpen en deskundig advies. Onderhoud is ook goed. Betrouwbaar bedrijf.

uitstekende service prijs en kwalitheit en uitleg

bettere service heb je niet als je belt rn vraagt hoe iets in mekaar moet zitten of hoe iets moet dan helpen ze je gelijk en denken mee kunnen volgens mij aan meer onderdelen komen dan een hroothandel verstand hebben ze er wel van de produchten in de webshop zijn echt goedkoop die vind je mergens zo goedkoop en ook van nieuwe moddellen tweedehandse onderdelen en nieuw Ijn nergens goedkoper als hier en de service die ze geven kan gewoon niet beter vriendelijk beleeft komen rustig en kalm over beloven wat ze zeggen komen afspraken naar de brommobielen die ze verkopen zijn ook nog een gpedkoop en ze hebben nog bovag ok nog eens dan kun je er van uitgaan dat je altijd een goede brommobiel koopt of auto en geen miskoop de reparaties die worden gedaan worden dan ook echt uitgevoerd en dat ken je niet van veel brommobiel bedrijven zeggen daarom dat roseboom ook zo hoog scoort en ze verdienen het ook aixam cross s8 bijna alles an verandert ik koop er alles

Uitstekende service en goede wachtruimte

Het zijn kundige mensen die er werken en zij leggen duidelijk uit welke reparaties gedaan moeten worden. In mijn geval nieuwe banden

Top bedrijf! Fantastische service en kundige monteur!

Zeer prettige ervaring. Snel en vakkundig geholpen voor een uitstekende prijs. Monteur legde alles goed uit. Absoluut een aanrader!

Goed bedrijf

Ze doen wat ze afspreken/beloven en goed.

Zeer vriendelijk, klantgericht en redelijke prijzen. Denken vanuit het belang van de klant

Onderhoud 2 Aygo's. Altijd goed overleg over de mogelijke oplossingen. Willen de klant 100% tevreden stellen. Veel klantvriendelijker en goedkoper dan de dealer en net zo deskundig !

Uitstekend spuitwerk geleverd.

Vandalismekras laten herstellen. Niet heel goedkoop, maar de werkzaamheden zijn wel geheel naar wens uitgevoerd.

super netjes gemaakt

snel en vlug geholpen

super geholpen!

Zeer klantvriendelijk bedrijf, en mijn auto is weer perfect gerepareerd!

Heel prettig

Heel open over de verschillende mogelijkheden, denken goed mee. Hebben ook nog een aantal dingen extra gedaan voor ons, hele goede service.

Uitstekend vakmanschap, hele goede service, meedenken & oplossen.

Uitstekend vakmanschap, hele goede service, meedenken & oplossen.

kundig personeel, erg tevreden over dit bedrijf!

ben hier met onze auto in onderhoud. word altijd keurig geholpen, en zo snel mogelijk. aardige jongens ook!

Zeer snelle hulp! Goede uitleg en heldere prijzen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte service en best wel duur Bumper zetten ze met een zelftapper vast (die richting het wiel stak best wel gevaarlijk dus!!) Ook hebben ze schade gereden en dat oplossen daarvan gaat niet vlekkenloos Ik beveel dit bedrijf niet aan!

Betrouwbaar en zeer vakkundig, dat is bijzonder veel waard als je zelf weinig technisch inzicht hebt.

de mannen daar zijn kundig en servicegericht, als het even kan helpen ze je direct. Super en bedankt !!

ik heb hier mijn brommobiel gekocht een fijn bedrijf en klantvriendelijk

Goede service!

Hoi, Wil Autobedrijf Roseboom even in het zonnetje zetten wat betreft de service. Kreeg buiten de garantieperiode een behoorlijke onkostenpost aan de motor. Na wat heen en weer bellen, hebben ze mij financieel bijgestaan zo dat ik nu weer vrolijk in de rondte rijd. Waar vindt je dit nog! Zoek je een auto, twijfel niet, gewoon gaan kijken. Gr, van een tevreden klant.