Vakkundig en snel

Goed en snel

Klantvriendelijk en deskundig

Wél aan de prijs, maar kwalitatief prima

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke communicatie en goede service

Duidelijke communicatie en goede service. Camper wederom voor APK en onderhoud gebracht al 7 jaar goede ervaringen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Is 1 woord ook voldoende? ....Slecht!

Onze voertuigen zijn in onderhoud bij Truckland Westpoort. Voor bijna elke klacht/storing moet een voertuig 2x langskomen om het te verhelpen, dit is volkomen kut. Service gerichtheid van de medewerkers is zwaar beneden peil. Dit ligt niet aan de medewerkers maar aan het beleid van DAF/Truckland. Rene (medewerker service balie) heeft wel verstand van zaken is meedenkend.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De mannen van Truckland hebben mijn voertuig gereed gemaakt voor vertrek naar nieuwe avonturen. Dankzij hen heb ik een geweldige vakantie gehad om nooit te vergeten!

slecht

slecht

Top service!

Afspraak makkelijk gemaakt, Jaarlijk onderhoudschema samen opgesteld. Service zelf en terugkoppeling is goed.

Positieve ervaring. Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel . Prima service verlening werkplaats balie

Weer super geholpen.

We zijn erg tevreden over de dienstverlening van Truckland. Erg vriendelijke medewerkers. Remco is wel onze favoriet.

uitstekend

Ze hadden per ongeluk een APK uitgevoerd , bedrag is na brief mijnerzijds retour gestort en de fout toe gegeven. Dank voor de snelle afhandeling.

Zeer goed geholpen

Goed Alleen weet ik niet wat de gasgestookte inhield stond wel bedrag op Factuur maar wat er gecontroleerd is of er slangen zijn vernieuwd geen idee. Vgr Joop

• Deskundigheid/Vakmanschap

Reparaties niet goed uitgevoerd, slechte communicatie

Voor Schade laten herstellen, bumper rechts voor niett goed gemonteerd. Volgende onderhoudsbeurt uit laten voeren, gevraagd om alsnog de voorbumper goed te monteren. aangegeven dat dit gevolg was van niet goed gerepareerde schade. Gevraagd of ik zo snel mogelijk gebeld kon worden als hij klaar was. Niet gebeld, terwijl ik de auto op de parkeerplaats kon zien ik. Afijjn, áuto opgehaald, moest nu contant afrekenen, volgende ochtend plas olie op de straat, slang Carter ontluchting niet gemonteerd en bumper weer los. Ook gevraagd om een navigatie update uit te voeren, deze kent nog steeds de A1 niet, dus m.i. niets verbeterd. Volgende bezoek apk keuring uitgevoerd, met vloeistoffen controle,heb nog nooit zo'n dure apk gehad. Overigens werd er voor het goed monteren van de bumper ook nog eens arbeid berekend!!. Dus nee, geen aanrader!!

Snelle inplanmogelijkheid.

Als ik bel voor een reparatie kan ik vaak snel terecht. Alleen valt de rekening iedere keer qua kosten tegen, met de in rekening gebrachte onderdelen. Zoals laatst vullen van koelvloeistof na reparatie aan koelsysteem. Deze prijs per liter was bijvoorbeeld vele malen hoger als toen ik koelvloeistof (20liter) bij Dronk gekocht heb! Dit is met onderdelen met vorige reparaties ook het geval. We moeten allemaal wat verdienen , dat snap ik. Maar begin wel er over na te denken om ergens anders de volgende keer offerte op te vragen. Mij is ook beloofd dat vertegenwoordiger me zou bellen voor evt. een demo op proef, nooit niks meer van gehoord. Verder kan ik niks zeggen over mijn vrachtwagen zelf. Die heeft me in de 3 jaar dat ik er mee rij nooit in de steek gelaten!

• Deskundigheid/Vakmanschap

fijne garage, geen vervangend vervoer

Truckland heeft zich voor mij in korte tijd bewezen als kundig, hulpvaardig en meedenkend. niets dan lof voor de crew in de garage. wat ik ronduit storend vind is het feit dat er blijkbaar 80 verhuur voertuigen beschikbaar zijn, maar dat deze allemaal in de "lange verhuur" zitten. effectief betekent dit dat je niet alleen je auto één of meerdere dagen moet missen maar dat je die dagen ook niets verdient. dit moet toch beter kunnen!

Goed werk

Ik ben wel tevreden , goed service alleen maar de laaste keer dat ik geweest ben was een onverzorgd werk , vet bij de handgreep van de deur en naast de stoel en nod andere plekken bij buiten kant van de auto . Ik heb geen melding gedaan dacht dat een gewoon incident . Maar in algemeen ben tevreden Mvg smail lassri

Corecte afhandeling

Nette schade reparatie!

Enkele roestvlekken laten verwijderen. Reparatie onder garantie, dus dat was prettig. Keurig hersteld.

Top geregeld!

Fijne garage met heldere en eerlijke communicatie!

slechte communicatie

Werkplaats neemt geen initiatief voor het inplannen van onderhoud en APK. Krijg geen band met de werkplaats planning

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afspraken worden goed na gekomen, er wordt met de klant meegedacht. Alleen het gereed melden van een voertuig kan wat beter, desnoods via mail of whatssapp. Nu moeten we vaak zelf bellen en blijkt de wagen al een paar uur klaar te zijn.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima advies en helder met de oplossingen

Met vertrouwen mijn camper (Fiat Ducato) in onderhoud.

• Deskundigheid/Vakmanschap

de reparatie is naar alle tevredenheid uitgevoerd

Dit is in 1 jaar de tweede keer dat ik een redelijk prijzige reparatie uit heb laten voeren door Truckland. Telkens als ik de camper op wil halen dient er direct te worden afgerekend. Ik heb reeds eerder aangegeven dat grotere bedragen niet zomaar via een pinpas kunnen worden afgeschreven, Hier doet Truckland m.i. verder niets mee. Vorige week heb ik hierover de manager van Zaandam een mail gestuurd. Vooralsnog geen reactie mogen ontvangen ben inmiddels al 13 jaar vaste klant bij Truckland heb mijn bedrijfsauto daar gekocht. Dit jaar is er kennelijk een andere werkwijze geïntroduceerd die vaste klanten, in ieder geval mijn persoon, het gevoel geeft wanbetaler te zijn.

Tevreden

Tevreden over de gedane werkzaamheden

ouderwetse dienstverlening

dwz correct en vriendelijk, duidelijk, vlot, en afspraak is afspraak

Vakkundig en oplossingsgericht

Zoals altijd zeer professioneel geholpen. Elders was het niet mogelijk om mijn probleem te verhelpen. De werkplaats monteur had mijn probleem opgelost in 10 minuten. Altijd tevreden geweest over zowel de planning,kwaliteit en de prijs.

Basisweg 47

1043 AN Amsterdam

Over Truckland - Werkplaats

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand filosofie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar. Voor gedegen advies met betrekking tot de aankoop van een vrachtwagen of bedrijfswagen is Truckland de aangewezen partner. Wij zijn officieel dealer/partner van toonaangevende merken in de transportwereld waaronder: DAF, TATRA, GINAF, Fiat Professional, Iveco, VW, MAN en Renders Trailers.

Over Truckland

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand strategie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar.