Hele nukkige aanmelding, niet receptie maar kantoormannetje

Moest bijna 200 euro betalen voor remvloeistof verversen, veel te duur ga het nooit meer heen voor service!!

Deskundig personeel. Verkeerde facturering

Er wordt gewerkt met vaste tarieven, maar ik vind het niet juist om ruim 2 1/2 uur of bijna 2 3/4 uur in rekening te brengen als er 2 uur aan het voertuig is gewerkt. Dan wordt het werkplaats tarief wel erg hoog.

Werk aan de winkel

Er is een hoop werk aan de winkel, vooral wat betreft communicatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd prettig en vakkundig geholpen. Dankjewel Team!

• Deskundigheid/Vakmanschap

een keurig bedrijf ben goed geholpen

net bedrijf en vriendelijke mensen in Zaandam kan Schiphol keesie nog wat van leren

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar, ervaren monteurs en goede service.

Het is fijn om onderhoud te laten verrichten bij een garage waar je 100% vertrouwen in hebt. ( betreft een camper met Fiat ) Bij problemen - onderweg op route - kun je ze bereiken en wordt er actie ondernomen zover als mogelijk. Service afspraken die je maakt kloppen altijd, de mondelinge begeleiding daarbij worden gewaardeerd. Kan ze bij elke mede camper eigenaar aanbevelen.

Slechte service + slechte kwaliteit

nooit geen plaats voor reparatie als de auto het niet meer doet. als ik dan eindelijk aan de beurt ben na een paar dagen word het vaak niet snel en goed opgelost moet ik altijd nog een vervolg afspraak maken.

Alleen erg druk

Super fijne service

Ik kom met een Ducato al 5 jaar bij Truckland, door Edwin in de werkplaats had ik zoiets van hier koop ik mijn volgende auto, ook de werkplaats planning denkt prettig mee , koop er zeker mijn volgende auto!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Servicegericht maar beperkt door de bedrijfsfilosofie.

Het personeel van de werkplaats is vriendelijk, behulpzaam, meelevend en ongetwijfeld vakkundig. Dit wordt echter tenietgedaan door het onvermogen van Truckland om daadwerkelijk garanties te bieden voor uptime van het materieel. Daarnaast kan het verdienmodel enorm teruglopen als het product “Daf” na 500.000 km dure storingen begint te vertonen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het is prima bij jullie !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Als camperaar word je niet altijd geholpen

Als ik vragen heb over zonnepaneel, velgen, baerlock dan moet ik een compagnon bellen. Ik bel juist naar Truckland omdat zij dealer zijn van fiat. Ik laat nu alleen onderhoud en reparatie aan de fiat uitvoeren

Gewoonweg uitstekend

Na 5 jaar, eindelijk een garage gevonden met professionele medewerkers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een monteur met verstand van campers. Wat jammer was dat de monteur, door klussen tussendoor, achter liep op z'n planning. Het voorstel werd gedaan om de camper achter te laten. Ik werd keurig naar huis gebracht en de dag erop werd de camper thuis gebracht. Dus heel netjes afgehandeld.

Alles correct geregeld

Goed Juiste afspraak Alleen duur voor onderhoud en distributie snaar vervangen 1600 euro.

Prima bedrijf

Uitstekende ervaringen met Truckland, goed contact en info + vakwerk.

klantvriendelijk, eerlijk, duidelijk

nu 2 maal met de camper voor beurt en APK geweest. Allemaal dik in orde, organisatie is duidelijk goed georganiseerd

• Deskundigheid/Vakmanschap

de service en behandeling was helemaal perfect!

perfect!

Prettige samenwerking!

Fijne Garage.

POSITIEVE VOORUITGANG

ENKEL ABNORMAAL HOGE ONDERHOUDS EN SLIJTAGEKOSTEN BIJ RELATIEF LAGE KILOMETERSTAND

Heel goed en snel geholpen

Heel goed en snel geholpen

Super geholpen

Leuke mensen en werken snel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Persoonlijk en met kennis van zaken

De sfeer bij Truckland in Berkel Enschot is geweldig. Ze zoeken naar de oplossing met passie. Ze vinden het een uitdaging om het probleem te vinden, op te lossen en genieten als je tevreden weer vertrekt!

Goede communicatie

Er werd uitstekend gecommuniceerd en afspraken werden nagekomen.

Slecht

Ze lieten het lijken alsof er een groot probleem was in mijn voertuig vanwege een simpele storing en ik ging er verschillende keren voor en betaalde ongelooflijk veel geld en uiteindelijk zag ik dat ze het voertuig teruggaven zoals ik het achterliet, ze deden niets, ik begreep dit toen ik naar de andere meester ging.

Basisweg 47 1043 AN Amsterdam

Over Truckland - Werkplaats

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand filosofie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar. Voor gedegen advies met betrekking tot de aankoop van een vrachtwagen of bedrijfswagen is Truckland de aangewezen partner. Wij zijn officieel dealer/partner van toonaangevende merken in de transportwereld waaronder: DAF, TATRA, GINAF, Fiat Professional, Iveco, VW, MAN en Renders Trailers.

Over Truckland

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand strategie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar.