Super gewoonweg en alles conform afspraak.

Erg tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig bedrijf waar we vertrouwen in hebben

Afspraak voor vloeistoffen controle naast APK prima uitgevoerd. Ook afmelden keurig de 2maanden vooraf termijn goed in de gaten gehouden, zodat oorspronkelijke apk termijn gelijk blijft. Fijn personeel no nonsens mentaliteit

slecht

vorig jaar een nieuwe wagen gekocht. bij truckland zuid er moest een kist onder gebouwd worden, maar dat ging niet omdat er verschillende antwoorden werden gegeven. de kist is kwijt, de kist is te klein, er is geen kist besteld..... ben gaan rijden zonder kist in de zomervakantie zou die eronder gezet worden. ze hadden drie weken de tijd. ik bel nog is hij klaar ja hij is klaar. en wat schep mij verbazing hij stond nog in de garage met de kist naast me wagen, sorry maar hij zat niet goed dus we zijn het anders aan het doen. ben dus voor niks daar heen gereden. morgen is hij klaar, ik de andere dag terug en word er gevraagd wat ga je zoal erin doen in die kist. hij ging gewoon heen en weer ik zei dat ik het niet goed vond . antwoordt tja dan moet je een afspraak maken voor volgende week. die wagen heeft er drie weken gestaan. nu twee weken geleden een beurt gehad en een apk 2800 euro kwijt en ze hebben een update gedaan. nu komt het mooiste heel de versnellingsbak is op hol en weet steeds niet welke versnelling hij moet pakken. heb gebeld en gezegd dat hij terug komt en gemaakt moet worden zoals hij was ik ben een eigenrijder, nu moet ik weer een dag vrij nemen. wat mij dubbel geld kost. gewoon waardeloos

Goed geregeld

Gewoon goed en netjes behandeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vlot en vakkundig geholpen bij Truckland!

Kevin en z'n team hebben ons weer uitstekende service verleend. Geen gezeur of moeilijke verhalen, gewoon oplossen en weer rijden. Top!

Goede en nette service !

Nette receptie van n prima geholpen

ptima snelle service

prima service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakundig personeel en reparaties netjes uitgvoerd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Slechte opvolging van wensen en klachten

Mijn ervaring is matig. diverse keren bepaalde klachten en wensen uitgesproken maar deze worden steeds niet opgelost. Klantgerichtheid laat te wensen over.

Mijn ervaring met Truckland TILBURG zijn belabberd

Zeer slechte service vanuit de werkplaats. Geen kennis van het product Ginaf. Bij nieuw geleverde auto 3 maanden problemen gehad met PTO. Totaal meer dan 40 uur stilstand. In Tilburg konden ze de oorzaak niet achterhalen. Door mij zelf contact opgenomen met Burcht Eindhoven. Probleem was binnen 30 minuten gevonden en 2 uur later opgelost. auto rijdt nu zonder dat het probleem zich nog heeft voorgedaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service is heel goed. Men had begrip voor het probleem

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Vlot, vriendelijk, meedenkend en professioneel

Op korte termijn was onderhoudsbeurt voor camper mogelijk en er werd meegedacht over inbouw van verschillende items. Resultaat was prima en professioneel uitgevoerd.

Zeer prettig

Zeer prettig

Goede koffie

Servicegericht en betrouwbaar

Goede communicatie, meedenken in oplossingen en vriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onze camper voor het eerst bij dit bedrijf voor een servicebeurt en apk. Het mooi dat je ook europees pechhulp krijgt bij Truckland.

Prima geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

We gaan vol vertrouwen weer de weg op met onze camper.

Kennis van zaken voert toch wel de boventoon, communicatie met en oplossend vermogen van de klantenservice en monteurs zijn dik in orde en daarvoor is een compliment op z’n plaats.

goede service ook buiten openingstijden

goede service ook buiten openingstijden

Grandioos

Helemaal top

Goede service en kwaliteit Alles besproken of overlegt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klant is koning gevoel na elk contact!!

Zeer professione el bedrijf met idem personeel. Zowel aan de receptie als op de werkvloer.

Alles volgens afspraak

Geen verrassingen bij offerte

keurig geholpen

als kleine ondernemer kan ik gelukkig vertouwen op een goede en vlotte service. door een mankement aan de ophangen was de geschatte reparatie duur 3 dagen maar na een dag kreeg ik het verlossende belletje dat de wagen weer beschikbaar was.

Over Truckland - Werkplaats

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand filosofie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar. Voor gedegen advies met betrekking tot de aankoop van een vrachtwagen of bedrijfswagen is Truckland de aangewezen partner. Wij zijn officieel dealer/partner van toonaangevende merken in de transportwereld waaronder: DAF, TATRA, GINAF, Fiat Professional, Iveco, VW, MAN en Renders Trailers.

Over Truckland

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand strategie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar.