• Deskundigheid/Vakmanschap

Jammer dat er geen leenauto was. Als 86-jarige kan ik niet op een leenfiets naar huis fietsen en later weer naar de garage om de auto op te halen.

Uitstekend service

Perfecte ontvangst bij de receptie. Correct afhandelen van de opdracht, duidelijk advies voor eventueel nog uit te voeren werkzaamheden. Duidelijke uitleg van de factuur.

wederom klantgerichte, goede service

vlotte telefonische afspraak, prettig contact aan de balie goede uitleg van de servicebeurt zelfs auto veel schoner terug

Alles is goed gelopen

Alles was uitstekend

Ben snel en netjes geholpen.

goed klant contact luisteren goed

erg goed

als ik iets niet vertrouw aan mijn auto, dan kan ik altijd terecht voor informatie en service.

Goede en snelle service

Vriendelijke ontvangst Maakte gebruik van de quick service Snel geholpen Ondertussen een kopje koffie en het was weer gerepareerd Zeer tevreden dus

Het onderhoud is oke geen probleem maar over het wassen ben ik niet helemaal tevree over beide auto,s die daags na elkaar voor de service zijn geweest hadden na het wassen kalk vlekjes op de lak en de ramen en spiegels dat heb ik niet als ik zelf door de wasstraat ga, jammer dat is het enige minpunt.

Mijn ervaring bij Auto Fischer is heel positief! Alles naar tevredenheid!

Vriendelijk, goede uitleg, goede service

Positief

Flot en vriendelijk contact.

Prima volgens afspraak

Prima service en komen afspraken na

Goed bedrijf met ervaren mensen, behulpzaam en professioneel. Komen afspraken na en werken voor een scherp en concurrerend tarief.

Dik tevreden.

Kort na de beurt ving de vakantiereis aan. De auto heeft zich voortreffelijk gedragen, ook goed uitgebalanceerd.

Het duurde langer dan afgesproken

Afspraak gemaakt dat ik op de beurt kon wachten en dat deze om 8 uur zou aanvangen en om half tien klaar zou zijn. Ik was er om tien voor acht en heb de sleutels afgegeven en nogmaals gezegd dat ik wacht en dat het om half tien klaar zou zijn. Mijn auto ging pas om tien voor half negen van de parkeerplaats naar binnen en was om kwart over tien pas klaar. Gevolg: te laat komen op mijn afspraak! Ik kan dus gerust twintig minuten later een auto brengen omdat er niet eerder aan begonnen wordt….Vind ik geen goede zaak!

Ik ben heel goed en snel geholpen.

Vriendelijke en vakkundige mensen bij Ford. Ook de koffie was heel goed.

Altijd duidelijke en heldere informatie. Uiterst vriendelijke behandeling van alle mensen die je tegenkomt dan wel spreekt. TOP

Perfecte service

Duidelijke afspraken (ook over de mogelijke kosten) zin zeer goed nagekomen

Alles goed gecheckt, zeer tevreden.

Op de afgesproken tijd apk keuring. Alle essentiële aspecten werden goed gecontroleerd. Derhalve zeer tevreden, monteurs ook erg vriendelijk.

prima service

Ik werd prima geholpen en netjes gebeld toen er wat extra kosten gemaakt moesten worden. In goed overleg besloten wat wel en niet uitgevoerd moest worden. Prijs van het onderhoud vind ik persoonlijk aan de hoge kant vergeleken bij anderen, maar service is meer dan prima.

sind sehr gut

sind schnell und gut !

ik ben geholpen maar ik heb nog wel een vraag over de rekening hier staat het volledege bedrag op ik kan niet zien op een formulier wat er igr.s gekontroleerd wat bij eerdere onderhoudsbeurten wel het geval was

Snel geholpen, meedenken voor een oplossing