• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima service.

prima service, afspraken duidelijk en zeer klantvriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben goed en correct geholpen. Bedankt

zie onder

Goede service en klantvriendelijke behandeling.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed telefonisch geholpen. Duielijke afspraken gemaakt waa men zich aan gehouden heeft

Zie boven

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voor een Vignale is de service net niet goed genoeg

De inhoud van de Vignale service is niet duidelijk. In een Engels talige video wordt vervangend vervoer aangeboden. Op interne staat een haal- en breng service van huis of kantoor aangegeven. Is wassen van de auto ook onderdeel van het service pakket? Van te voren dit aangegeven en ook bij afgifte van de auto voor de beurt maar daarop is geen strukturele aktie genomen. Wel heb ik gratis vervangend vervoer gekregen, waarvoor mijn dank. Auto was niet gewassen, omdat ik te moeilijk gedaan heb? Ford moet dit duidelijker maken. Dan weet ik waar ik de volgende keer aan toe ben. Beurt netjes uitgevoerd. Graag reaktie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, afspraak altijd op tijd en deskundig personeel.

Goed geholpen en altijd op tijd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Banden wissel ook dit jaar weer goed verlopen.

De afspraak stond voor 08.00 geplant echter om 08.30 werd de auto pas binnengehaald,voor de banden wissel.Toch was het geheel rond 09.15 afgerond.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben helemaal tevreden.

We worden zeer vriendelijk geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service, maar veel te duur!

Niks mis met beurt, wat alle garages kunnen. Huurauto prima. auto mooi schoon, maar prijs onacceptabel hoog Eur 370 voor een simpele beurt aan een nog geen 3 jaar oude auto waar verder niks aan maneert is veel te veel. geen aanrader! Ik heb hierover nog telefonisch contact gehad, mijn opmerking werd voor kennisgeving aangenomen met de opmerking ‘de meeste klanten laten het er bij zitten’. Zo raak je je klanten kwijt; mij in ieder geval wel.

GEWOON SUPER

HET IS NA 40 JAAR NOG STEEDS GOED.

Goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

alles correct uit gevoerd zoals afgesproken

afspraak makkelijk gemaakt en alle afspraken zijn correct uitgevoerd

een zeer goede garage

We hebben bij jullie de auto gekocht en zijn zeer tevreden over het onderhoud. Alleen jammer van de afgelopen keer dat wij zeer nadrukkelijk aangegeven hadden zowel bij het maken van de afspraak alsbij het brengen van de auto op 29 oktober dat de auto uiterlijk om half vier gereed zou zijn i.v.m. een oog operatie die die dag gepland stond, We wilden op tijd naar huis(Hardenberg) i.v.m. de duisternis (wintertijd) en mijn vrouw moest rijden. Maar helaas de auto was niet gereed. Jammer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke ontvangst, ook 's ochtends vroeg. Leenfiets mee. Goede informatie over APK-bevindingen. En aan het eind van de dag een schone auto ophalen is steeds weer een fijne ervaring.

zeer goed

onderhoudsbeurt, zou graag een specificatie hiervan ontvangen bedankt voor halen en brengen en correcte behandeling

• Deskundigheid/Vakmanschap

Er word snel en adequaat service verleend.

Goed.

Goed tevreden zoals altijd.

Goede werknemers

Wordt prettig geholpen en geven deskundig antwoord.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ook een “klein” probleem wordt adequaat opgepakt en bekeken en teruggekoppeld. Top service !

In een woord: geweldig

nvt

Slecht

Bijna een week na mijn apk en onderhoudsbeurt kom ik per toeval er achter dat mijn kofferbak nat is, na onderzoek blijk er water in mijn kofferbak te zitten. In de ruimte waar mijn reserve wiel bevindt stond meer dan 2cm water. Verbazingwekkend dat dit bij de apk en onderhoudsbeurt niet is geconstateerd. Daar waar het reservewiel onderdeel is van de beurt.

Geen problemen

Onderhoud van de Mondeo is vakkundig gebeurt.

goede service

ik ben goed geholpen door de garage ze waren duidelijk zodat ik wist waar ik aan toe ben.