Ben tevreden met de geleverde diensten en uitleg.

De distributie riem en toebehoren is vervangen zodat ik weer jaren verder kan. Zowel verkoop als onderhoud op een goed en vriendelijk niveau. Keep up the good work ,,,groetjes fam Arnoldus

helemaal tevreden

prettig

goed conform afspraak

afspraak gemaakt; offerte gekregen; na onderhoud auto op tijd weer terug; kosten conform offerte.

Uitstekend.

Kon zeer snel nog geholpen worden om 16.30 uur om een lampje te vervangen. Top!

Tevreden met afhandeling beurt

Afspraak digitaal gemaakt maar trof geen bevestiging in mijn mailbox aan. Bleek wel verzonden door u maar zat ook niet in mijn spam (ongewenste mail). Zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan bij de receptie. Het viel me op dat bij het brengen van de auto niet gevraagd werd of ik opmerkingen over de auto had waarnaar gekeken moest worden. Kosten van een “kleine beurt” (na 2 jaar) vind ik best hoog. (389,-). Ik heb ervaring met een “Koreaanse concurrent”. Daar wordt de auto na een beurt altijd gewassen; kost een lamp vervangen en ruitenwisservloeistof bijvullen niets. En is een leenauto altijd gratis. Daar valt nog wat te winnen. Niettemin zeker tevreden met de service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne dealer. Levert goede service, lost problemen goed op als deze er zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

snel en vlot geholpen, auto stond klaar op afgesproken tijdstip

Tijdens routine beurt bleek een extra reparatie (lekkende keerring versnellingsbak) aan te raden. Tijd om, zoals de ANWB aanraadt, te shoppen bij andere reparateurs is er dan in feite niet. En dat is jammer voor mijn portemonnee. Een beurt loopt dan al gauw in de papieren. Voordeel is wel de auto-gebonden mobiliteitsgarantie, het schoonmaken van de vloer en carwash beurt die je er "gratis" bij krijgt. Nog fijner zou zijn dat er op verzoek een gratis leenauto ter beschikking wordt gesteld ipv een huurauto. Of een haal-breng service!

alles correct uitgevoerd,maar.......

een kater over de hoogte van de rekening. Accuprijzen op Internet vergeleken.(naderhand) Ford buitensporig hoog. Dit Joran (masseling) telefonisch meegedeeld.

Keurig ontvangen, prima uitleg

• Deskundigheid/Vakmanschap

Reparatie is nog niet afgerond

Om de reparatie af te ronden is al een onderdeel besteld. Zodra het binnen is zal de reparatie worden afgemaakt.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Na grote beurt, auto keurig gepoetst en schoongemaakt. Prima service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig en snel geholpen.

Snel en goed geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles gelopen zoals verwacht, Prima.

Alles netjes gelopen zoals verwacht.Van te voren afspraak gemaakt via de website. De map met gegevens van mijn auto lag al klaar.Sleutel afgeven, en de mevrouw van de receptie bracht mij netjes naar de leenfietsen. Paar uur later telefoontje dat ik mijn auto weer kon ophalen.

Netjes en snel geholpen.

Snel en netjes geholpen.

Goed geholpen!

Bij APK kwamen ze erachter dat de gordels vervangen moesten worden. Dure grap, maar moet nu éénmaal. Deze hebben ze besteld. Op de dag dat mijn auto gerepareerd moest worden kreeg ik in de ochtend een sms dat het materiaal niet binnen was. De afspraak was al 2 weken eerder gepland, best vervelend. Uiteindelijk is voorgesteld dat ik een auto van Autofischer mee mocht nemen totdat mijn auto weer APK was (op kosten van Fischer). Uiteindelijk was mij auto dezelfde dag nog klaar :)

is heel goed en snel.

snel geholpen .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede afspraken en juiste afwikkeling

Via site afspraak gemaakt. Alles was goed geregeld. Kreeg binnen korte termijn bericht over gebreken. Met de oplossing geboden was ik tevreden over de afloop. De rekening was conform afspraak.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en deskundig team.

Bij receptie helpen de heren vlot en voorkomend.

snelle service

snel een afspraak gekregen auto een avond van te voren gedracht en de volgende dag was de auto gewassen en wel klaar!

Zeer positief

ik werd prettig ontvangen. De wachttijd was perfect

Aardig personeel, moeizame uitvoering

Fijne auto gekocht, aardig personeel, vriendelijk geholpen, ook nu bij de service en onderhoud. Veel problemen in korte tijd, die keurig onder garantie worden opgelost. Maar werkelijk waar elke keer na reparatie kon ik terug naar de garage omdat er een draadje los hing, het probleem niet was gevonden, of een sensor niet goed was terug gemonteerd. Nu kan men pech hebben, maar op het moment dat ik de dag na terugkeer uit de garage mijn auto eerst maar een lange testrit geef voordat ik met mijn familie er mee ga rijden gaat er toch iets niet helemaal goed. En dan heb ik het nog niet over de bergen met tijd die dit kost. Zou een garage niet zelf een uitgebreide testrit moeten doen voordat de auto weer mee gaat? Volgens mij krijgen de monteurs hier niet de tijd voor.

goede ervaring

Snel geholpen met vervangen remlicht.

Netjes en snel geholpen

De voorlamp was kapot, even naar Fischer, kop chocolademelk drinken , Telegraaf doorlezen en klaar was de lamp.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Helemaal tevreden, vriendelijk ontvangen, gastvrij ook en prima service!

Zie boven

Klachtgericht