Goed en prettig geholpen

Mijn auto maakte al een tijdje rare jammerende geluiden bij de garage waar ik hem had gekocht deden ze weinig met dit probleem werd steeds uitgesteld...hier bij garage Mulder werd wél serieus naar mijn vraag geluisterd en het probleem verholpen. Ik rij nu weer met veel plezier in mijn peugeot 107!

Meer dan prima

Valt niets verkeerds te ontdekken. Echt prima

Top team, proberen alles te doen voor je en alles uit te leggen.

Perfect!

alles goed geregeld

Alles goed geregeld

Klantvriendelijk en snel

Mijn auto had voor mijn deur een storing. Gebeld met Citroën Assistance en zodoende kwam autobedrijf Mulder snel langs met een monteur. Deze was vriendelijk en kreeg de auto snel aan de praat. Achter hem aangereden naar de garage en daar verder geholpen. Ik kwam er op deze wijze achter dat mijn huidige Citroën garage in Gorinchem deze service niet biedt. Voor mij een reden om van garage te wisselen.

Prima ervaring

Heel blij met de aankoop van mijn nieuwe Peugeot 108 Allure. Ik heb 10 jaar tot volle tevredenheid in een Peugeot 107 gereden . Deze uitvoering is luxe ben er erg blij mee! Super dat ik mijn iPhone kan uitsluiten en op deze manier kan navigeren en bellen .. kortom een ontzettend fijne auto!

Aflevering auto correct met heldere uitleg

Verkoper met kennis van zaken en heldere uitleg

• Service N.v.t.

tevreden klant

ondanks corona kon ik blijven wachten. De auto ging voor een apk en een beurt, deze zijn op tijd en vlug gedaan .Of ze goed gedaan zijn weet ik niet ben geen monteur. Wat onderdelen moesten vervangen worden ,kon ik ook op wachten maar zelf de keuze gemaakt om daar voor terug te komen . Deze zijn goed uitgevoerd en volgens prijsopgave. Kortom ik ben tevreden.

vlotte afspraak en reparatie

Wat een goede service!

Auto werd om 10.00 opgehaald en om 16.00 uur weer keurig thuisgebracht na de onderhoudsbeurt.

Top!!!!!!!

Vanaf het eerste contact met de medewerker Peter Schriel voelde ik me gehoord. Dit was totaal anders dan met andere garages en lease maatschappijen. Hij hield me op de hoogte hoe het met mijn lease aanvraag verliep. Hij nam de tijd om me alles uit te leggen, en heeft telkens mij het gevoel gegeven dat hij zijn volledige aandacht had voor mijn vragen en onzekerheden. Alleen al door zijn aanpak zou ik blijven terug komen naar Mulder in Sliedrecht.... Ps ik ben ook erg blij met mijn leaseauto, prijs en kwaliteit verhouding ook 5 sterren waard!

Zeer tevreden over hoe ik geholpen ben tijdens de onderhoudsbeurt. Iedereen is erg vriendelijk. Wat ik ook erg fijn vond is dat er van te voren werd vermeld hoelang ik zou moeten wachten en daar werd netjes aan gehouden! TOP!

Zoals gebruikelijk is opnieuw prima service geleverd.

Goed en vriendelijk geholpen

Er werd goed naar de klachten van de auto geluisterd

vriendelijke ontvangst en prima service

Vriendelijke ontvangst en goede service

Zie hier onder

Ik heb op Sliedrecht altijd goede ervaringen en service gehad dat is nooit een probleem geweest Het probleem is altijd geweest oud zeer met de aanschaf van deze auto geweest en dat zal altijd wel blijven ik wil dat verder laten rusten ik heb mij daar zelf mee als ik het weer op haalt en hier wil ik het bij laten .De groeten bij deze voor het team Sliedrecht

Gastvrije ontvangst

Snelle afhandeling van de onderhoudsbeurt.

Goede auto, goede service, prettig, meedenkend personeel.

Zie hierboven.

Fantastische service in deze barre tijden.

Heel goed aangepast aan de corona maatregelen. Zeer vriendelijke medewerker die begrijpt wat wij willen.

Heel erg goed gedaan !!

Ik was al een tijdje op zoek naar een zeer complete Cactus automaat met alle mogelijke opties ! en deze op internet gevonden in Sliedrecht , het probleem is wel Corona waardoor het eea. buiten afgehandeld moest worden en dit was voor ons voor het eerst een vreemde ervaring maar meneer Peter heeft de aankoop en afhandelingen voor ons ook op een zeer goede manier begeleid op allerlei manieren opgelost , dit is dus een aanrader voor een ieder om naar deze vestiging te gaan ! wij zijn dus ook zeer tevreden hier over ! een compliment voor hem dus , de auto is boven verwachting goed en dit hebben we ook tegen meneer Peter gezegd , bedankt allemaal !!!!!

Zeer klantgericht en vriendelijk.

Mijn auto was in afwachting van een onderdeel bij de garage. Tijdens de reparatie ben ik besmet geraakt met het Covid virus. Toen de auto klaar was kon ik hem dus niet ophalen. Geen probleem om het daar te laten staan totdat ik een oplossing had gevonden om hem te laten halen. Tijdens dit alles hadden ze zelf de tijd gevonden om de auto met twee monteurs bij mij thuis af te leveren. Dat noem ik nog een service. Dikke pluim voor Citroen Mulder te Sliedrecht.

Zeer netjes geholpen

Alles verliep volgens plan er was iets met mijn verlichting en daar hebben ze netjes over gebeld,service goed,prijs goed.

Gewoon goede sevice,volgens geplande afspraak.

Vriendelijk personeel,duidelijke uitleg over de prijs/kosten.

Ondanks te late levering van onderdelen van externe leverancier auto de dag erop keurig afgeleverd conform afspraak