Nooit klachten altijd goed

Nooit klachten.

Geweldig geholpen met bezoek aan de garage.

Het maken van een afspraak en het gekregen advies voor nieuwe winterbanden was een prettig contact bij de balie. De auto was op tijd gereed inclusief het vervangen van een snaar waar ik apart gewaarschuwd ben vanwege het uitdrogen van die snaar. Dus het voorkomen voor mij van een probleem.

Heel tevreden

Bij werkplaats Sliedrecht geweest voor een wintercheck. Dit is goed en snel gebeurd. Ik werd gewezen op software update en meteen afspraak gemaakt om dit te laten uitvoeren. Ook dit is goed en snel gegaan. Beide onderhoud waren kosteloos.

Gastvrij

Zeer vriendelijke en ervaren personeelsleden

Super tevreden!

Er is door administratie werkplaats nog gebeld over de nog uit te voeren reparatie. "Of het juist was dat....". Ik kon mijn reparatie-afspraak nog uitbreiden met een APK keuring.

Zoals al vele jaren ....Zeer te vrede

Zoals al vele jaren ...zeer te vrede

Vriendelijk contactpersoon, vlotte levering van de auto

Ik heb m’n auto bij Mulder gekocht, prima service en net aandacht geleverd. Was een goede ervaring.

Heel tevreden met de onderhoudsbeurt van mijn auto. Prima.

Om naar huis te komen had ik mijn vouwfiets meegenomen en daar stond ik dan met 2 lege banden. Geen punt, bandjes werden opgepompt, ketting gesmeerd dus die is ook weer klaar voor de APK. Bedankt mensen.

Netjes en correct geholpen

Ik miste een instructie boekje , melde dit , en kreeg er één. Verder keurig op tijd alles geregeld

Heek giede sfeer

Goed advies, tevreden.

Alles snel en goed geregeld.

Uitstekend geholpen

Wij zijn uitstekend geholpen in het uitzoeken en regelen van een private lease van de nieuwe Citroën C4. Zeer vriendelijk personeel. Wij zullen graag weer terugkomen als we weer aan iets nieuws toe zijn.

In juli 2021 bij dit bedrijf geweest voor eventuele aankoop van een jong gebruikte Berlingo van.

We werden keurig te woord gestaan door een zeer deskundige verkoper, maar helaas bleek dat men niet had wat wij zochten. Verder geen probleem, want wat je niet hebt kun je niet verkopen. Maar de verkoper beloofde te gaan zoeken naar hetgeen wij zochten en zou ons binnen enkele dagen bellen. Echter nooit meer iets gehoord van dit bedrijf. Wij zijn toen zelf maar weer gaan zoeken, en vonden o.a. bij een andere vestiging van dit bedrijf de auto die aan onze wensen voldeed. Waarom zijn wij niet gebeld? Willen jullie geen auto's verkopen?

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ben zeer tevreden.

Vriendelijk en deskundig personeel.

Zeer vriendelijk en meedenkende receptioniste.

Er wordt naar je geluisterd .

Goed geholpen door andre kolders. Top service en heel vriendelijk geholpen.

Vriendelijke en snelle service door Aart van der Wulp

Door Aart op een goede wijze geïnformeerd en snel geholpen met offerte en bij de oplevering en vragen die wij hadden. Het maken van een proefrit in de C4 verliep niet soepel. De communicatie daarover aan ons en tussen de vestigingen onderling verliepen niet goed. De oplevering van de auto was een beetje kaal. Ik heb al veel auto's in ontvangst genomen en dat gaat bij andere garages met een kleine attentie (bosje bloemen of een fles wijn. Dat maak het feestelijker.

Voorover ik kan bepalen een betrouwbare dealer

Altijd netjes te woord gestaan. goede communicatie met de verkoper.

Heel vriendelijke deskundige voorlichting aan de balie.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Correcte behandeling

Makkelijk afspreken.Overleg over extra handelingen.

Zeer goed.

Alleen jammer dat we een halve benzine tank niet vergoed krijgen. Misschien een puntje van aandacht maar daar kan Andre niks aan doen!. Andre doet het super goed. We werden netjes te woord gestaan en alles werd goed uitgelegd!! Heel fijn contact. We werden goed op de hoogte gehouden hoe alles zou verlopen. Excuus voor de vorige mail dit is mijn fout!!

Zeer tevreden over dit bedrijf

Zeer tevreden over dit bedrijf, vriendelijk en deskundig geholpen

Top zoals altijd.