TOP

N.a.v de actie voor het eerst bij Mulder geweest. Nette showroom, héél overzichtelijk. Mooi aanbod. Vriendelijk personeel. Al met al een prima eerste indruk en we rijden een fantastische Citroën C3! Zeker óók onder de indruk van de maatregelen die genomen waren door het Corona- virus.

Zeer goede service!

Ik ben zeer tevreden met mijn auto! Wij zijn goed geholpen. Alles was duidelijk uitgelegd. Bedankt Mulder team!

Transparant

Ik heb een goede ervaring. Tijdens de lease aanvraag werd ik goed op de hoogte gehouden over de status. Bij de oplevering, ondanks de beperking, veel mondeling informatie gekregen.

Top service!

Weer prima geholpen bij onze jaarlijkse onderhoudsbeurt aan de C1.

Goede ervaring

We gingen eigenlijk alleen maar kijken naar een auto die we op internet hadden gezien. Voor we het wisten konden we een proefrit maken en waren we overtuigd. De verdere afhandeling ging ook bijzonder soepel, en een week later konden we de auto ophalen. Bedankt voor de snelle service!

Vanaf dag 1 erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben echt met ons meedacht en zeer passend advies gegeven. Dus zeker de moeite waard om via Mulders Sliedrecht een auto aan te schaffen!!

goede service

Bij mijn beurt en apk kwam er uit dat mijn bandjes vrij versleten waren. Ik ben daarover netjes gebeld ,en hebben toestemming gevraagd of ze de bandjes mochten vervangen. tevens gelijk de kosten meegedeeld , netjes.Bij het afhalen was de auto ook nog gestofzuigd.👍

Direct goed contact en vertrouwen

s'morgens telefonisch afspraak gemaakt. dezelfde dag s'middags bezoek showroom en goed ,kort en zakelijk gesprek , gevolgd door overeenkomst van koop

Goede klik met de verkoper

Heb via de advertentie via Peugeot Mulder een auto gevonden die mijn interesse wekte en via afspraak goede prijs afgesproken met mijn eigen auto en deze hierop ingeruild. Ben zeer tevreden met de gang van zaken met de koop en verkoop van mijn auto en nieuwe auto.

goede uitleg en prima service

Prima service, goede uitleg en een hele mooie fijne C5!

uitstekend

deskundigheid, eerlijkheid en transparant

correct en goed

geen woorden voor goed is goed en het beste kan wel eens de vijand van goed worden. let op

Top service

Top service + heel fijn persoonlijk contact

Goede dienstverlening

Peter Schriel heeft ons goed geholpen, daarnaast ook nog goede nazorg!

Top service !

Weer super geholpen en nog snel ook !

perfect

Heel goed behandeld.

Je voelt je op je gemak.

Mijn vrouw heeft bij Mulder Peugeot in Sliedrecht een ds3 gekocht. Wij zijn op een vakkundige manier geholpen door André Kolders en na wat heen en weer gepraat over onze inruiler zijn we tot een akkoord gekomen waar we vrede mee hadden. Het was een diesel,want je wordt in dit land gedwongen om een andere auto aan te schaffen. De aflevering was ook goed en de auto rijdt goed. En nu maar afwachten dat de service net zo is zoals er beloofd is. Maar daar hebben wij wel vertrouwen in.

Klantvriendelijk en deskundig

Nieuwe auto gekocht, medewerker meedenkend in wat je wensen zijn en goede afhandeling

Zeer goed geholpen

Zeer prettig

Vriendelijk geholpen om een afspraak te maken en daarna in de garage goed en op tijd geholpen.

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Contact met Marcel Mulder en André Kolders verliep bijzonder prettig. Klant is bij dit bedrijf inderdaad nog "Koning". Ben erg tevreden met mijn aangeschafte Citroën C3 Shine.

Zeer prettig

We zijn op een zeer prettige manier geholpen door Dhr.. Peter Schriel.

Goed geholpen!

Wij leassen de Citroen C3 feel edition. Zijn erg goed geholpen door Andre. Veel ruimte gehad om vragen te stellen en er werd de tijd voor ons genomen. Erg tevreden!

Duidelijke afspraken, goed contact.

Duidelijke afspraken. Wat beloofd werd, gebeurde ook. Goed bereikbaar. Snelle antwoorden.

Heel goed

Keurig geholpen en héél vriendelijk personeel! Top

Over Mulder Citroën Sliedrecht

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!