Super !

Heel fijn geholpen

Fijn geholpen

prettige peesoonlijke ervaring

Goede ontvangst en goede advies

We kwamen voor een proefrit met een demo wagen en werden op een voorraad auto geattendeerd. Waar wij later ook voor hebben gekozen. Deze konden wij op onze gemak bekijken. Ook bij de aflevering van de auto zijn we goed geadviseerd door André Kolders. Goede uitleg van de auto

Onderhoud

De onderhoud is goed gedaan en z zijn heel klant vriendelijk

Vriendelijke en deskundige medewerker

Ik heb hier een auto gekocht en de eigen auto ingeruild. Het gehele traject is voorspoedig verlopen. De gemaakte afspraken zijn onverkort nagekomen. De klant staat centraal!

Boven verwachting!

Nog steeds erg blij met onze keuze. Verstokte "Opel" rijder circa 35 jaar. Nog altijd in mijn achterhoofd de Citroën lelijke eend. Bij toeval bij de Citroën terecht gekomen, en we waren gelijk verkocht.

ik ben heel tevreden met de service van Peugeot slindrech

Prettig, professioneel, zorgvuldig

Als klant voelde ik me serieus genomen. Zorgvuldige vroegtijdige opgave van te repareren zaken, incl. bijbehorende kosten. Onderhoud keurig op tijd afgehandeld. Deze dealer is een voorbeeld van klantgerichtheid, iets wat ik bij m’n vorige dealer Blauendaal Schiedam volledig gemist heb. Mulder Schiedam een verademing!

Goed geholpen met het uitzoeken van de auto. Klantvriendelijk.

Zeer vriendelijk, snelle /goede service

Zeer vriendelijke ontvangst. Snelle en goede service.

Bij Mulder Sliedrecht geldt: géén woorden maar daden., een super zaak!

nvt

Zeer netjes geholpen

Gewoon netjes en snel geholpen ook met het afhandelen van de andere lease auto.

Betrouwbaar

Prettig Betrouwbaar en deskundig

persoonlijke benadering van onze vraag

Na onze zoektocht vonden we een auto van onze wensen maar nog net niet geheel wat het plaatje perfect maakte. We hebben hierbij persoonlijke benadering ervaren en hulp bij de zoektocht naar de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Hierdoor zijn we geslaagd en hebben een zeer tevreden aankoop gedaan. Aart van der Wulp heeft ons hierbij prima geholpen.

Klantvriendelijk

Op mijn verzoek of bij de APK ook TomTom trafic verlengd kon worden werd ik keurig door verwezen naar Peugeot service en kon ik via mijn account deze verlengen voor 3 jaar Super geregeld

Goed en vriendelijk geholpen

Ik heb mijn lease auto via Mulder Sliedrecht en ben erg tevreden over de service en het meedenken van de verkoper. Nu een tevreden klant en blij met mijn nieuwe lease auto.

snel geregeld allemaal, wel erg weinig informatie over de auto en de voortgang.

geen minpunten

Keurig behandeld als klant en tijd de auto weer terug.

Goede ontvangst bij de balie en op tijd telefonisch geinformeerd toen de auto weer beschikbaar was en opgehaald kon worden.

gastvrij ontvangen en met voldoende informatie op pad gestuurd.

Goede service, prettig geholpen. Verkoper denkt mee en neemt de tijd voor je. Denkt mee en zoekt naar de juiste oplossing voor mij als klant. Het was een prettige ervaring.

Zoals altijd n dikke 10

Zoals altijd n dikke 10

Is positief

Goed en netjes geholpen.

TOP

N.a.v de actie voor het eerst bij Mulder geweest. Nette showroom, héél overzichtelijk. Mooi aanbod. Vriendelijk personeel. Al met al een prima eerste indruk en we rijden een fantastische Citroën C3! Zeker óók onder de indruk van de maatregelen die genomen waren door het Corona- virus.

Zeer goede service!

Ik ben zeer tevreden met mijn auto! Wij zijn goed geholpen. Alles was duidelijk uitgelegd. Bedankt Mulder team!

Over Mulder Citroën Sliedrecht

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!