Goed geholpen met het uitzoeken van de auto. Klantvriendelijk.

Zeer vriendelijk, snelle /goede service

Zeer vriendelijke ontvangst. Snelle en goede service.

Bij Mulder Sliedrecht geldt: géén woorden maar daden., een super zaak!

nvt

Zeer netjes geholpen

Gewoon netjes en snel geholpen ook met het afhandelen van de andere lease auto.

Betrouwbaar

Prettig Betrouwbaar en deskundig

persoonlijke benadering van onze vraag

Na onze zoektocht vonden we een auto van onze wensen maar nog net niet geheel wat het plaatje perfect maakte. We hebben hierbij persoonlijke benadering ervaren en hulp bij de zoektocht naar de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Hierdoor zijn we geslaagd en hebben een zeer tevreden aankoop gedaan. Aart van der Wulp heeft ons hierbij prima geholpen.

Klantvriendelijk

Op mijn verzoek of bij de APK ook TomTom trafic verlengd kon worden werd ik keurig door verwezen naar Peugeot service en kon ik via mijn account deze verlengen voor 3 jaar Super geregeld

Goed en vriendelijk geholpen

Ik heb mijn lease auto via Mulder Sliedrecht en ben erg tevreden over de service en het meedenken van de verkoper. Nu een tevreden klant en blij met mijn nieuwe lease auto.

snel geregeld allemaal, wel erg weinig informatie over de auto en de voortgang.

geen minpunten

Keurig behandeld als klant en tijd de auto weer terug.

Goede ontvangst bij de balie en op tijd telefonisch geinformeerd toen de auto weer beschikbaar was en opgehaald kon worden.

gastvrij ontvangen en met voldoende informatie op pad gestuurd.

Goede service, prettig geholpen. Verkoper denkt mee en neemt de tijd voor je. Denkt mee en zoekt naar de juiste oplossing voor mij als klant. Het was een prettige ervaring.

Zoals altijd n dikke 10

Zoals altijd n dikke 10

Is positief

Goed en netjes geholpen.

TOP

N.a.v de actie voor het eerst bij Mulder geweest. Nette showroom, héél overzichtelijk. Mooi aanbod. Vriendelijk personeel. Al met al een prima eerste indruk en we rijden een fantastische Citroën C3! Zeker óók onder de indruk van de maatregelen die genomen waren door het Corona- virus.

Zeer goede service!

Ik ben zeer tevreden met mijn auto! Wij zijn goed geholpen. Alles was duidelijk uitgelegd. Bedankt Mulder team!

Transparant

Ik heb een goede ervaring. Tijdens de lease aanvraag werd ik goed op de hoogte gehouden over de status. Bij de oplevering, ondanks de beperking, veel mondeling informatie gekregen.

Top service!

Weer prima geholpen bij onze jaarlijkse onderhoudsbeurt aan de C1.

Goede ervaring

We gingen eigenlijk alleen maar kijken naar een auto die we op internet hadden gezien. Voor we het wisten konden we een proefrit maken en waren we overtuigd. De verdere afhandeling ging ook bijzonder soepel, en een week later konden we de auto ophalen. Bedankt voor de snelle service!

Vanaf dag 1 erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben echt met ons meedacht en zeer passend advies gegeven. Dus zeker de moeite waard om via Mulders Sliedrecht een auto aan te schaffen!!

goede service

Bij mijn beurt en apk kwam er uit dat mijn bandjes vrij versleten waren. Ik ben daarover netjes gebeld ,en hebben toestemming gevraagd of ze de bandjes mochten vervangen. tevens gelijk de kosten meegedeeld , netjes.Bij het afhalen was de auto ook nog gestofzuigd.👍

Direct goed contact en vertrouwen

s'morgens telefonisch afspraak gemaakt. dezelfde dag s'middags bezoek showroom en goed ,kort en zakelijk gesprek , gevolgd door overeenkomst van koop

Goede klik met de verkoper

Heb via de advertentie via Peugeot Mulder een auto gevonden die mijn interesse wekte en via afspraak goede prijs afgesproken met mijn eigen auto en deze hierop ingeruild. Ben zeer tevreden met de gang van zaken met de koop en verkoop van mijn auto en nieuwe auto.

goede uitleg en prima service

Prima service, goede uitleg en een hele mooie fijne C5!

uitstekend

deskundigheid, eerlijkheid en transparant

Over Mulder Citroën Sliedrecht

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!