Je voelt je op je gemak.

Mijn vrouw heeft bij Mulder Peugeot in Sliedrecht een ds3 gekocht. Wij zijn op een vakkundige manier geholpen door André Kolders en na wat heen en weer gepraat over onze inruiler zijn we tot een akkoord gekomen waar we vrede mee hadden. Het was een diesel,want je wordt in dit land gedwongen om een andere auto aan te schaffen. De aflevering was ook goed en de auto rijdt goed. En nu maar afwachten dat de service net zo is zoals er beloofd is. Maar daar hebben wij wel vertrouwen in.

Klantvriendelijk en deskundig

Nieuwe auto gekocht, medewerker meedenkend in wat je wensen zijn en goede afhandeling

Zeer goed geholpen

Zeer prettig

Vriendelijk geholpen om een afspraak te maken en daarna in de garage goed en op tijd geholpen.

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Contact met Marcel Mulder en André Kolders verliep bijzonder prettig. Klant is bij dit bedrijf inderdaad nog "Koning". Ben erg tevreden met mijn aangeschafte Citroën C3 Shine.

Zeer prettig

We zijn op een zeer prettige manier geholpen door Dhr.. Peter Schriel.

Goed geholpen!

Wij leassen de Citroen C3 feel edition. Zijn erg goed geholpen door Andre. Veel ruimte gehad om vragen te stellen en er werd de tijd voor ons genomen. Erg tevreden!

Duidelijke afspraken, goed contact.

Duidelijke afspraken. Wat beloofd werd, gebeurde ook. Goed bereikbaar. Snelle antwoorden.

Heel goed

Keurig geholpen en héél vriendelijk personeel! Top

super tevreden kregen 100% medewerking

super tevreden kregen 100% medewerking

Fijne begeleiding bij de aanschaf van mijn auto.

Ik kon altijd een berichtje sturen wanneer ik een vraag had!

Klantvriendelijk en behulpzaam

Goed geholpen vanaf begin interesse tot daadwerkelijke verkoop. Goede uitleg en instructies. Vriendelijk personeel!

Snelle adhocservice

Direct geholpen, alleen wat tijd, terecht, berekend Daags erna veilig op vakantie!

Kundig en enthousiast personeel

Goed van dienst geweest

Geweldige auto en super geholpen

Op zoek naar een ruime gezinswagen en deze in de Peugeot 5008 gevonden . De auto heeft alle opties en ruimte die wij met 3 kinderen nodig hebben. Wij zijn zeer goed geholpen door Peter Schriel en hij heeft binnen een zeer korte tijd de auto weten te leveren. super tevreden!! bedankt !

Uitstekende service

Ik word altijd goed geholpen en te woord gestaan bij mulder Sliedrecht. Vriendelijk personeel.

uitstekend geholpen

mijn contact met Andre Kolders is altijd uitstekend. Dit is de tweede auto die via hem gekocht hebt. Een verkoper om trots op te zijn

Zeer goed geholpen

Prima geholpen.

Erg vriendelijk en duidelijk geholpen toen ik binnen kwam met wat vragen m.b.t. het leasen van een auto. Alles was erg duidelijk en het personeel is uiterst vriendelijk. De levering van de auto was ook snel, iets later dan in het systeem stond maar ik ben hier netjes van op de hoogte gehouden en dat was ook erg fijn!

• Faciliteiten wachtruimte

Prima ervaring met het hele team, een seintje, dat de garantie van onze 108 verliep, dus als er opmerkingen waren, konden wij nog van de garantie gebruik maken. Super service !

Betrouwbaar

Over Mulder Citroën Sliedrecht

Welkom bij Mulder! Als mobiliteitspartner zijn wij actief in de regio Drechtsteden en Alblasserwaard. Mulder Autobedrijf maakt onderdeel uit van de Mulder Automotive Groep en wij zijn officieel merkdealer van Peugeot, Citroën en DS. Bij ons kunt u terecht voor al uw mobiliteitsvragen. Dagelijks ontzorgen onze gekwalificeerde medewerkers de klanten in hun mobiliteitsbehoefte. Zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen bij ons terecht voor al hun mobiliteitsvragen. Het is de missie van onze organisatie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!