persoonlijke service

Alles klopt

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ik kwam zonder aankondiging langs omdat mijn voorlamp kapot bleek. Ik mocht wachten en binnen een half uur was de lamp vervangen.

Supertof geholpen

Heel goede service!

Auto werd keurig opgehaald en ook weer thuisgebracht.

Snel en goed contact per mail, nette ontvangst en snelle afhandeling van de beurt zonder konijnen uit de hoge hoed

Het team staat altijd voor je klaar!

Er is een grote bereidheid om, bij zowel kleine als grotere storingen van de auto, je direct van dienst te kunnen zijn. Er wordt een prima service met een goede kwaliteit geleverd.

Klantvriendelijke goede service

Bandenwissel werd vlot uitgevoerd, wachten was aangenaam door de aangeboden goede koffie.

Correct en duidelijk.

Vriendelijk ontvangen en snel bekeken.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Hele goede service en als mens behandeld

Ik vind dat je er altijd goed en vriendelijk wordt geholpen

geweldig en heel zorgzaam

met een probleem kon ik gelijk langskomen en dat werd snel en uiterst goed opgelost en werd onder de service geregeld. Daarbij werd verder gekeken dan wat ik had aangegeven en dat is bijzonder en heel zorgzaam.

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg wat er gedaan moet worden en kostenopgaaf vooraf. Geen verrassingen. Onderhoud prima uitgevoerd.

Ik kom binnen met een lampje dat op mijn dashboard is verschenen... En ga binnen een half uurtje weg met de problemen opgelost een kopje koffie en gratis gedaan! Ben een Blije klant

Netjes geregeld allemaal

Datum zoeken, plek voor het onderhoud zoeken. Innemen sleutel, contact tijdens werkzaamheden en aflevering. Alles liep goed!

goede info over de servicebeurt

Ik werd heel vriendelijk geholpen

Mij werd snel hulp geboden voor controle ,en werd herl snel geholpen . Was er herl blij mee en heb het bedrag ook blij betaalt . Voor de goede snelle hulp

Super goed

Ik wilde van de week weg rijden. Auto startte niet. Gebeld en binnen 90 minuten zou er iemand langs komen. Binnen de tijd stond er een monteur. Accu moest vernieuwd worden. Deze had de monteur bij zich en het was zo gebeurd. Super tevreden.

Vriendelijk .meedenkend .

Ben goed en direct geholpen . Werd meegedacht in situatie en wensen , daarnaar geadviseerd . Rijd nu naar tevredenheid in de aangeschafte auto .

Zeer klantvriendelijk

Onze auto was niet in 1 dag klaar, maar er is toen snelmgeregeld dat de onderdelen de volgende dag binnennwaren en er was een huurauto geregeld. Jammer was dat de ruitensproeier het opeens niet meer bleek te doen,maar we konden dezelfde dag langskomen om het te verhelpen.

Prima ga zo door

Buiten gewoon goed.

Topservice, zoals altijd

Altijd een stap extra, dat waardeer ik enorm bij Mulder.

Deskundig, behulpzaam, flexibel, geduldig, vriendelijk, gastvrij team

Al zes jaar lang heeft het team iedere keer, dat ik me met een probleem aan mijn auto meldde, het probleem zo spoedig mogelijk opgelost (ongeacht de aard van het probleem: zoals klein of groot, acuut of niet-acuut), daarbij mij goed aandacht gevend bij het opnemen van de klacht met daarna, als er gerepareerd moest worden, hun duidelijke toelichting op de vereiste reparatie; altijd vooraf overleg over het jaarlijkse onderhoud aan de auto om het goed af te stemmen op de relatief lage kilometerstand, zodat onnodige uitgaven kunnen worden vermeden.

Tevreden

Reparaties goed uitgevoerd en daarnaast had ik twee klachten die naar tevredenheid zijn beantwoord.

goede service

De auto die ik gekocht heb stond al klaar toen wij aankwamen. Er was een uitgebreide uitleg van de belangrijkste knoppen/toetsen/ etc. Ook een paar dagen later kreeg ik nog de vraag of alles naar wens was.

Goed avies

Grote beurt met advies om meer te doen om de auto nkg jaren mee te laten gaan. Goede adviezen

Goed avies