Geweldig!

Goed ontvangen, persoonlijk en vriendelijk contact. Ik had Ron als vaste medewerker en het was heel fijn.

Top service

Super aardig personeel die top service leveren, en je zeer welkom ontvangen. Hebben kennis van zaken, en zullen zeker terug keren.

Erg fijn geholpen!

Het persoonlijk contact telefonisch en via mail verliep soepel, snel en professioneel. Erg goed geholpen door betreffende medewerker. Juiste informatie gehad. Erg vriendelijk! Binnen een maand reed ik in mijn nieuwe lease auto.

Heel goed

Goed ontvangen, ontspannen en aandachtig.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Goed geregeld

zeer tevreden

prettige ervaring en goed geholpen door Remco!

Fijne, klantvriendelijke zaak

We hebben er een nieuwe auto gekocht. Vanaf het moment van het bestellen tot de aflevering is alle communicatie prettig en op een vlotte manier verlopen. De aflevering van de auto was ontzettend leuk georganiseerd. Prettig en vriendelijk personeel.

Wat professioneel.

Vrij.3-4-20.bij Mulder langsgeweest met mijn auto een C1.dacht dat er reparatie nodig was.Na een proefrit en olie bijgevuld te hebben zei de monteur dat er niks aan de hand was.afscheid nemend met een factuur voor de olie en de controle gratis bedank ik Citroen Mulder voor de goede sevice.Ben blij dat ik al jaren klant ben.tot ziens Erik.

Prima service en vriendelijkheid

Wisselen van winterbanden alleen. Kon gewoon op afstand blijven werken op locatie in Alblasserdam. Mooie werkplek.

Prettige afhandeling

Geen enkele minpunt, alleen elk jaar de ruitenwissers zijn nog net niet toe aan vernieuwing voor de APK.

netjes

Goed geholpen

Aanvraag ingediend TBV leaseauto.

Aanvraag is snel afgehandeld, binnen ca 2 weken, is de auto afgeleverd.

Uitstekende service

Uitstekende begeleiding en informatie

Professionals!

Zoals altijd weer een uitstekende ervaring gehad met betrekking tot het onderhoud, de gemaakte afspraken. Prima communicatie en keurige maatregelen i.v.m. de corona-outbreak.

Geweldig personeel, top auto , goede service

Super vriendelijk personeel erg betrokken, snelle service, geweldige auto

Prima service, goede uitleg

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg over leasecontract , prima uitleg bij aflevering

Kundig, klantvriendelijk, hulpvaardig!

Zou niet weten wat ik aan bovengenoemde kwalificaties nog moet toevoegen. Zeer tevreden!

Deze Citroën dealer heeft oog voor de klant.

Deze Citroën dealer heeft oog voor de klant en is niet opdringerig waardoor je geen overhaaste beslissing neemt. Personeel is ook zeer vriendelijk.

Werden super geholpen!

Wat zijn we super geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe lease auto. Hartelijk dank hiervoor !

Uitmuntend

Kon vanwege coronavirus auto niet zelf brengen. Oplossing: auto gehaald door garage en weer (gewassen) zonder extra kosten teruggebracht. Uitstekende service.

Ik had schade aan mn auto door vandalen ik belde direct naar mulder en kon de auto direct brengen zij hebben vervolgens alles geregeld echt een top service

Buitengewoon klantvriendelijk, zeer tevreden!

Ik was aan het rondkijken voor een nieuwe auto en zat te twijfelen aan een Dacia of een Citroën. Eerst naar twee verschillende Renault dealers geweest. Geen van beide toonde enige interesse noch klantvriendelijkheid. Over de Renault, Dacia verkoper in Dordrecht was ik al helemaal niet te spreken. Vervolgens naar de CItroën dealer gegaan. In tegenstelling tot de andere dealers, werd ik warm onthaald en gelijk goed geholpen. De C3 is dan ook ontzettend mooi. De verkoper regelde een goede deal en ik was gelijk verkocht. In één klap een Citroën fan en denk dat mijn volgende auto ook een Citroën gaat worden en dan zal ik ook zeer zeker weer voor deze dealer gaan. De Citroën C3 rijdt lekker, is zeer compleet voor die prijs en het ziet er echt stylish uit. Keep up the good work!

Geweldig!

Ik heb Mulder Citroën als zeer betrouwbare en vriendelijke dealer leren kennen bij de keuze voor een private lease-auto. Voor mij was private lease een onbekende wereld, best spannend om zo'n contract aan te gaan. Maar alles werd duidelijk uitgelegd, ik werd vriendelijk te woord gestaan door Remco, hij heeft me echt goed geholpen. De service is top, ik kan niet anders zeggen! Echt alles was goed geregeld, daarom een 10.

Had en heb een prettig contact gehad met Ron. Vriendelijk en klantgericht, super tevreden!

Vriendelijk personeel en alles tot in de puntjes verzorgd!

Fijn contact gehad met de Heer R. Tolenaars voor het afsluiten van onze mooie Citroën C3. Alles tot in de puntjes geregeld en ontzettend klantvriendelijk! Een aanrader!

Over Mulder Citroën Dordrecht

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!