Zeer prettig.

Spontaan binnen gelopen met een kapotte lamp. Geen probleem! Werd keurig verholpen; dank.

uitstekend contact, ontvangst en uitleg

nette , behulpzame en vriendelijke werknemers

Vriendelijke en behulpzame adviseur

Blij dat ik voor Mulder heb gekozen en met veel plezier in mijn nieuwe auto kan rijden.

Goede verkoop- en reparatieservice

Er werd goed meegedacht door verkoper Ramon Vink bij de aanschaf van onze Private Lease auto. Minpuntje is wel dat toezeggingen om zaken uit te zoeken/regelen (kofferdeksel/hoedenplank/extra sleutel/tolbadge-houder) niet altijd werden nagekomen: moesten er meerdere keren naar vragen. De tolbadge-houder zou Ramon (na meerdere toezeggingen) naleveren. Hier wacht na anderhalve maand ik nog steeds op. Er was een klein mankement aan de richtingaanwijzer. Deze is netjes verholpen.

Heel goed.

Heel goed.

Klantvriendelijk, deskundig, snelle service

Ik ben zeer tevreden over Mulder Citroën Dordrecht. Medewerkers zijn deskundig en treden klantvriendelijk op. Het bedrijf geeft snelle en adequate service. Ik ben meer dan 50 jaar klant bij Mulder Citroën respectievelijk de voorganger van het bedrijf in Dordrecht. De Citroën C5 Aircross, die ik onlangs heb gekocht is mijn 12de (nieuwe) Citroën.

Altijd goed geholpen

Vriendelijk, en aardig personeel ,auto was ook uitgezogen,top.

Goede service en duidelijk advies. Voor het eerst een private lease en ben heel blij. Heel goed geholpen door Ramon!

Super! Prettig ontvangst. Goed gesprek. Duidelijk en no nonsens. Geduldig, alle vragen worden duidelijk beantwoord. Snelle reactie antwoord op mail.

Super fijn geholpen met een perfecte afloop!!

Nieuwe Citroën C3 Feel Edition gekocht en hierbij helemaal top geholpen door verkoopadviseur Fabiënne. Alles voelde vanaf de 1e minuut heel vertrouwd en kundig. Dus van begin tot einde (aflevering) erg prettig zaken gedaan met Fabiënne die we zeker een 10+ toekennen. Erwin & Manon.

Goede service en vriendelijk geholpen

Geweldige service!

Gewoon een dikke tien alles heel correct afgehandeld!

Duidelijk en top geholpen door fabienne

Heel fijn geholpen er wordt de tijd voor je genomen, zeer tevreden en zeker aan te bevelen en een leuke deal!!

Ik ben uitstekend geholpen!

Onlangs heb ik mijn auto mogen ophalen op de vestiging in Dordrecht. Ik ben vanaf begin af aan ontzettend goed geholpen! Nogmaals wil ik mw. Pirets heel erg bedanken voor haar inzet!

Gastvrije ontvangst en behulpzaam bij onze vraag

Bij binnenkomst werden wij snel en gastvrij te woord gestaan. Daardoor konden wij snel tot zaken komen

Zeer prettig ontvangen, er werd de tijd voor me genomen

Erg fijn bedrijf, goed geholpen

Perfecte ervaring

Prettige binnenkomst qua showroom. Goede en representieve medewerkster. Hulp geboden waar nodig. Bij aflevering heel goed ontvangen door haar. Goede uitleg mbt de auto. Toppertje vanaf mijn kant gezien.

prima geholpen

Helder , duidelijk, geen verkooppraatjes, gewoon vriendelijk en spontaan.

Heel goed gevoel

Advies nieuwe auto, order tot leveringsproces en afleveren auto; In alle fases is er ruime aandacht voor de consument, alle tijd, geen druk, goed advies. Zo ook bij de aflevering, je merkt dat er tijd er tijd wordt genomen voor uitleg, instructies. De mensen bij Mulder Citroen hebben kennis van zaken, dat merk je bij aankoop, onderhoud. Ben ik blij dat er nog gewoon de dealer is, je zou het moeten doen op de online method. Nee ik ben dik en dik tevreden, een 9,9, afgerond een 10.

Fijn geholpen

Goede service, snel geholpen en duidelijke uitleg.

Binnen 1 dag teruggebeld en gelijk een afspraak ingepland. Goede duidelijke uitleg mbt private lease. Aanvraag verliep snel en vlot. Goede communicatie en service. Zou zeker voor een volgende lease auto weer bij mulder gaan en bij familie en vrienden aanbevelen.

Goede service, de klant is belangrijk!

Ben in contact geweest met Fabiënne, prima communicatie en hulp bij het kiezen van een auto. E-mails werden altijd zeer snel beantwoord, afspraken nagekomen. Ik was in elk geval aangenaam verrast. Uiteindelijk hebben we een nieuwe Citroen C3 en een Renault Twingo (2e handsje) gekocht, dat doe niet als het niet goed voelt.

Fijn geholpen

Tijdens het eerste bezoek voor de private lease auto heb ik een duidelijke uitleg gehad. Als ik tussendoor een vraag had werd dit netjes beantwoord. Ook de aflevering van de auto verliep fijn en werden er nog de laatste dingen uitgelegd.

Klantgericht

Prettige verkoper die mee wilde helpen met de oplossing voor ons "probleem". Met het leveren van een oude tweedehands bestelbus zijn wij nu in ieder geval mobiel totdat de nieuwe bestelde wagen helemaal klaar is. Prima service! Inmiddels rijden wij 4 auto's van Mulder Peugeot - op naar de 5e. :o)

Over Mulder Citroën Dordrecht

Welkom bij Mulder! Als mobiliteitspartner zijn wij actief in de regio Drechtsteden en Alblasserwaard. Mulder Autobedrijf maakt onderdeel uit van de Mulder Automotive Groep en wij zijn officieel merkdealer van Peugeot, Citroën en DS. Bij ons kunt u terecht voor al uw mobiliteitsvragen. Dagelijks ontzorgen onze gekwalificeerde medewerkers de klanten in hun mobiliteitsbehoefte. Zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen bij ons terecht voor al hun mobiliteitsvragen. Het is de missie van onze organisatie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!