Eigenlijk zoals gewoonlijk, netjes geholpen door iedereen

Goede service en zeer vriendelijk geholpen

Ben uitstekend geholpen door vriendelijk en meedenkend personeel

Uitstekende service verleend bij onderhoudsbeurt C3 Aircross

De servicebeurt van mijn auto verliep vlotjes. Er werd geconstateerd dat de multiriem van mijn auto vol haarscheuren zat. Deze riem werd niet ongevraagd vervangen, maar er werd overleg gepleegd en een prijsopgave verstrekt. Verder werden alle afgesproken werkzaamheden tot volle tevredenheid verricht.

Altijd zeer vriendelijk en behulpzaam

Dames achter de balie geven je het gevoel dat er naar je geluisterd wordt.

Fantastisch geholpen van uitleg t/m verkoop.

Top en vriendelijk personeel. Had op al mijn vragen duidelijke uitleg. Tot de puntjes goed afgehandeld.

Fijn ontvangen en geholpen

Ontvangen door Tim in een ongedwongen sfeer. Geen verkooppraatjes, daar hou ik niet van. Alle tijd voor vragen en uiteindelijk een Peugeot 208 gekocht.

Goede ervaring met dit bedrijf

We werden super goed geholpen. Contact verloopt makkelijk en vlot. Heel persoonlijk dat stellen wij zeer op prijs. Ook toen er na aankoop iets niet in orde bleek te zijn met de auto werd dit keurig opgelost! We zijn ontzettend blij dat wij onze bus bij dit bedrijf gekocht hebben!!

Super goede service en vriendelijk!

Heel goed en deskundig geholpen, op een zeer klantvriendelijke manier. Bij het ophalen van de auto waren de wieldopen beschadigt, deze zijn zonder te aarzelen direct vervangen! Samengevat een top bedrijf, waar de klant op nummer 1 staat.

Klantvriendelijk

Goede service, klantvriendelijk contact.

Vriendelijke en snel

zaterdag middag binnen gelopen voor een proef rot en na iets meer als 2 weken al kunnen rijden in onze nieuwe peugeot 3008

dealer prima

Goede ontvangst. Uitleg bij aflevering prima.

Prima garage!!

Altijd goede service en duidelijke uitleg over uitgevoerde werkzaamheden en zeer vriendelijke medewerkers.

Perfecte service.

Traject met Ron doorlopen. Fijne communicatie en zeer prettig contact

ja ja

ook ja ja

Ben goed geholpen

mijn ervaring bij Citroën dealer mulder dordrecht is goed. Ben goed op de hoogte gehouden tijden de grote beurt van mijn auto. Tijdens de beurt kwam naar voren dat mijn distributie rim ging verpulveren. Ben toen gebeld dat deze vervangen moest worden. Maar dat binnen de garantie viel. Dus een geweldige survies.

Wijbhebben een fijne ervssaring met sander van citroen papendrecht gehad

Hij heeft ontzettend goed zijn best gedaan om ons in onze mooie auto te laten rijden Bedankt Sander en ook team citroen alblasserdam

goede ontvangst en intake

De 2 punten 'deskundigheid'en 'prijs/kwaliteit'-verhouding kan ik (nog) niet beoordelen.

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer positief

Heb een citroen c1 gekocht en heb een goede ervaring met deze zaak, Ook gezien de garantie super geen onzin direct een oplossing .

Toch al weer een tijdje klant bij Peugeot Mulder en dik tevreden met de auto’s die ik destijds bij hun gekocht heb!

zeer goed

Een 5 Michelin sterren automobielbedrijf

Afspraak maken communicatie afhandeling helemaal top

Ik heb 2 Citroëns en met allebei al langsgeweest bij Citroën Mulder. Beide keren top geholpen!

Goede deskundige hulp.

Netjes gebeld toen er tijdens de beurt meerkosten waren.

De service was uitstekend.

Geweldig!

Ik ben zeer tevreden over service, werkwijze en het resultaat.

Over Mulder Citroën Dordrecht

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!