Altijd een feest om bij Mulder te zijn!

Afspraak is afspraak - heerlijke koffie -auto weer keurig - binnen vooraf aangegeven tijd auto klaar!

Zeer klantvriendelijk team en soepele afhandeling autowissel.

Ik was hier enkel voor het omwisselen van (lease) auto maar in die ochtend heb ik een hele positieve indruk gekregen van deze vestiging. Er werd ruim de tijd genomen om met een bak koffie door al het papierwerk te lopen en daarna een zeer complete uitleg van de nieuwe auto gekregen. Kortom uitstekend gegaan/gedaan!

Fantastisch!

Het gevoel alsof ze je al jaren kennen is ontzettend fijn, zo vertrouwd ! Ik ben inmiddels 2 jaar klant en onlangs een tweede leasewagen aangeschaft, ik wil nergens anders naartoe - de service en vriendelijkheid zijn geweldig.

Heel prettig zaken doen.

Klasse, zowel bij de onderhandeling bij aankoop als de uitleg bij aflevering van de nieuwe auto.

Zoals altijd correct en behulpzaam!

De ontvangst is vriendelijk, aandachtig en niet gehaast. Uitleg wat er gebeurd en na afloop uitgebreid wat er gedaan is en waar eventueel op gelet moet worden.

geweldig en snelle service

zeer tevreden over de vriendelijke ontvangst aan de balie en omdat ik er op moest wachten in verband dat er geen leenauto voorradig was, was mijn auto ruim binnen de gestelde tijd die was gegeven voor de reparatie al klaar.

Super vriendelijk en goed geholpen.

Erg fijne en vriendelijke verkoper, die heel goed met ons mee heeft gedacht.

Fantastisch,zeker aan te bevelen.

Ik kwam voor een lease auto . Ben meteen zeer goed ontvangen door Rene Mulder en kon ook meteen een proefrit maken ,daarna duidelijk uitleg gekregen over het leaseplan en er werd ook goed mee gedacht naar mogelijkheden!! Al snel stond mijn peugeot 108 glimmend en wel klaar!! Goede sfeer ,duidelijke communicatie en zeer goed geholpen.

acuut probleem van een losse uitlaat binnen 1 dag geregeld. uitstekende service.

In donkere tijden brengen zij zonneschijn.

Naast normale onderhoudsbeurten, staat de werkplaats ook altijd klaar met oplossingen op momenten dat onze auto mankementen vertoont. Dat is al tientallen jaren het geval.

Ze denken gaag mee maar komen niet na wat ze beloven

Mijn auto gebracht naar Mulder voor a.p.k en kleine beurt. Ik wilde graag gebeld worden over de e.v.t extra kosten. Dit gebeurde netjes. Ze gaven aan dat het een dure grap werd. Ik had aangeven tot 1000 euro te laten repareren, anders werd ik gebeld. Ook gaf ik aan dat ik het bedag in termijnen wilde betalen aangezien de hoogte van de som. Dit kon ook allemaal. Na 2 weken niets gehoord te hebben heb ik zelf maar gebeld om te vragen of ze al vordering maakte. Auto was die dag nog klaar. Bij het ophalen bleek de factuur aan de 1200 euro te zitten zonder daarover geïnformeerd te zijn. Ook het betalen in termijnen kon niet. Dus aan familie gevraagd om geld over te maken. Dit is gelukkig gelukt. Ik ga vanaf nu weer naar peugeot Ridderkerk.

Hartelijk welkom, koffie staat klaar, duidelijke uitleg, snelle afhandeling en tot nu toe goeie nazo

Gewoon goed.

• Service N.v.t.

Uitstekend.

Deskundig geadviseerd en een prima auto tot nog toe.

Vriendelijk en goed geholpen in advies en uitleg van de private lease van Peugeot 108 Goed geholpen met de aanvraag positieve houding en kennis over de auto en enthousiasme van verkoper goede service

Goeie oplossing voor motorstoring

Het team in Alblasserdam heeft een goeie oplossing geboden voor een motorstoring. Er werd goed gezocht en proefritten gemaakt met de auto om te achterhalen wat de oorzaak was van de motorstoring. Er bleek nog een coulance regeling van Peugeot uit te staan en deze werd ook toegepast.

Prima bedrijf en vriendelijk personeel.

Afspraak gemaakt en alles geheel verlopen zoals afgesproken. Vervangend vervoer helemaal top. Vriendelijke behandeling, altijd even een praatje.

uitmuntend

Bij mulder Alblasserdam wordt er zelf al vooruit gedacht voor de cliënt zodat je er ook financieel op vooruitgaat kan de regering nog wat van leren

Helemaal tevreden!

Helemaal tevreden met deze garage,vriendelijk personeel! Prijs/kwaliteit ———onderhoud is nu eenmaal nodig en is duur! Maar je merkt wel als het gebeurt is. (oa aan je portemonnee 😇😂)

Het was top en de service was super goed.

Ik ben zo goed geholpen door René Mulder dat ik toen ik mijn auto ging ophalen, hem een bosje bloemen heb gegeven. Alles was in een week geregeld, omdat ik had gevraagd het zo snel mogelijk te regelen en dat heeft René ook gedaan. Voor de rest heel goed bereikbaar en reageert snel op mails. Peugeot Mulder te Alblasserdam zou ik zeker aanraden.

Vriendelijk deskundig personeel

Er was een klein probleem met onze tweedehands gekochte auto. Er is een prima oplossing gevonden door de medewerkers.

Bracht mijn auto( zonder afspraak vooraf) op zaterdag langs i.v.m. Problemen met het elektrische gedeelte en het verzoek om dit met een beurt te combineren, in de hoop hem dinsdagmiddag op te kunnen halen. Helaas lukte dit niet aangezien het vakantie was. Woensdag was hij wel klaar, rijdt weer perfect. Vriendelijk personeel had alle tijd voor een praatje en uitleg wat het probleem was.

Goede kwaliteit en komt afspraken goed na

Fijne garage, komt afspraken goed na. Duidelijke informatie over geconstateerde gebreken en advies hierin. Als auto naar garage gaat merk je ook dat monteur ook wat breder kijkt dan alleen de werkopdracht. Dit geeft een vertrouwd gevoel. Ook zeer flexibel als omstandigheden veranderen.

Weer erg netjes en goed geholpen

Weer een snelle nette onderhoudsbeurt.

Uitmuntend

Fijne ontvangst bij receptie. Goede uitleg m.b.t het onderhoud. Na afloop de nota met de gedane werkzaamheden doorgelopen. Vriendelijke receptiemedewerker die zelfs meeloopt en bij verlaten showroom de deur opent. Een pluim voor hem. Nadien blijkt ook de auto een goede onderhoudsbeurt te hebben gehad door monteur. Duidelijk verschil merkbaar voor beurt en erna.

Klantvriendelijk, deskundig, meedenkend, zeer tevreden.

Ik werd zeer goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen en ben heel blij met mijn nieuwe Peugot 5008.

Over Mulder Peugeot Alblasserdam

Welkom bij Mulder! Als mobiliteitspartner zijn wij actief in de regio Drechtsteden en Alblasserwaard. Mulder Autobedrijf maakt onderdeel uit van de Mulder Automotive Groep en wij zijn officieel merkdealer van Peugeot, Citroën en DS. Bij ons kunt u terecht voor al uw mobiliteitsvragen. Dagelijks ontzorgen onze gekwalificeerde medewerkers de klanten in hun mobiliteitsbehoefte. Zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen bij ons terecht voor al hun mobiliteitsvragen. Het is de missie van onze organisatie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!