Duidelijke afspraken Afspraken worden gevolgd Goede service Vriendelijk personeel

Super klantvriendelijk en snel geholpen. Wij rijden nu blij rond in onze nieuwe Peugeot 2008 SUV!

Na een negatieve ervaring bij een andere dealer group van Peugeot in regio Rotterdam, zijn we terecht gekomen bij René van de Mulder Peugeot in Alblasserdam. We zijn vanaf het eerste moment super goed geholpen en hebben (mede door Corona) door hun service snel kunnen handelen en een auto uit voorraad kunnen bestellen voor ons Private Lease contract. Geen van onze verzoeken was te veel gevraagd, we konden zelfs onze oude auto tegen een mooie prijs inruilen! Ook na levering van de auto (die nu door corona wat beperkter was, maar nog steeds goed) konden wij met een mailtje of belletje nog openstaande vragen stellen die meteen dezelfde dag beantwoord werden. Super service ;) Wij zouden deze dealer zeker aanraden aan vrienden en familie! Extra dank aan René voor de goede zorgen.

Zeer prettige ervaring met aanschaf nieuwe Peugeot 2008!

Vanaf de eerste proefrit tot en met de aflevering van onze nieuwe peugeot 2008 zijn we zeer prettig en klantgericht benaderd door Peugeot Mulder Alblasserdam. Netjes geinformeerd over de levertijd, die tot op de dag juist was en een prettige persoonlijke benadering bij ieder contact. Top!

Goede service, houden zich aan de afspraken, ze houden je netjes op de hoogte wat ze gedaan hebben. Prima garage en dito service

Heel fijn geholpen!

Goede informatie. Prettig contact en betrouwbaar werk! Ik ben erg blij met deze garage en de medewerkers!

Komen altijd de afspraken na. Gewoon een goeie Dealer.

Prettig, vriendelijk en service gericht.

Telefonisch afspraak gemaakt voor een 25.000km beurt van mijn Peugeot 5008 (lease). Bij de balie vriendelijk geholpen met het uitreiken van een leenauto. Gebeld dat de auto weer klaar was.

het is goed op gelost

in deze bizarre tijd

PEUGEOT & MULDER: DREAMTEAM

Mercedes Benz: The Best or Nothing... Dat gold helaas niet voor onze Mercedes VITO. Als kind las ik al de 'duurtesten' in de Autokampioen. Die gingen tot 100.000 kilometer van de ANWB. Zij hebben mij altijd geïnspireerd. Met onze VITO wilde ik dus verder gaan dan 100.000 kilometer. Na een 'Langere Duurtest' van 400,000 kilometer met voorzichtig rijden kan ik stellen dat de slogan van MB niet doel getroffen heeft. Flinke kosten gehad die bij een goede bouwwijze niet nodig waren geweest. Heel jammer!!! Dus rond de jaarwissel een alternatief gezocht en gevonden in de PEUGEOT EXPERT na enkele vergelijkingen. Volkswagen viel al direct af wegens het door haar veroorzaakte DIESEL schandaal (je mag klanten niet oplichten...) Peugeot dus! Rene Mulder bleek 'de topverkoper' te zijn en besefte onmiddellijk dat wij niet 'zomaar interesse hadden'. Kompliment; ECHTE interesse in de Klant-koper en niet éven een auto scoren' zoals je vaak tegenkomt. Begin januari werd 'onze Expert' geleverd en nu, twee maanden verder is er bijna 8000 kilometer op de teller. Feiten: een heerlijke Peugeot! Met een behoudende rijstijl en mix gebruik met en zonder aanhanger: een gemiddeld verbruik van 5,8 liter per 100 kilometer. Ik daag de andere EXPERT rijders uit om daar eens 'overheen te springen'..... Mijn inmiddels ruim 35 jaar ervaring met vele merken en ook met Peugeot bewijzen dat dit 'familie bedrijf' (!) en al haar medewerk(st)ers Beter hun Best doen dan Íhr Guter Stern auf Allen Strassen'....(wat de VITO betreft dan). Op naar de volgende ........ kilometers! Dank aan ALLE voor ons onzichtbare vakmensen (m/v) die 'onze Peugeot' hebben bedacht- ge-engineered-gebouwd-afgeleverd! Ook in deze Corona-tijden: Kwaliteit overwint Altijd. Dus: mocht u een nieuwe 'bus' nodig hebben: vergeet zeker niet de Peugeot Expert op uw lijst te zetten. En maak een Stop bij Mulder Alblasserdam; dat zal u niet teleurstellen. In alles een dikke TIEN ofwel: Uitstekend, waarvoor onze hartelijke dank.

Zeer klantvriendelijk en benaderbaar.

Goed geholpen met advies en komen tot de juiste prijs/kwaliteit mbt onze wensen.

• Service N.v.t.

Correct en snel geholpen. Super!

Een kappot zijruitje werd op zaterdag netjes tijdelijk opgelost , daarna snel en goed een nieuwe ruit geplaatst. Goed geregeld!

receptie denkt met klant mee wat betreft reparatie en ophaaltijd wat voor mij belangrijk is

Zoals de afgelopen 20 jaar.

gezellig en betrouwbaar,koopt er al jaren mn auto s

ik koop al jaren mn auto s bij mulder Alblasserdam,met name de no nonsense mentaliteit en betrouwbaarheid vindt ik heel belangrijk,en natuurlijk Peugeot blijft ons prima bevallen........ga zo door Jan Willem en team. m.vr.gr.Edwin Struijk

Helemaal tevreden!

Mijn lease auto besteld bij garage Mulder en enorm tevreden over de gang van zaken. De auto enkele weken sneller geleverd dan verwacht en een fijne overdracht.

Perfect zoals altijd

Ik voel me thuis bij het bekwame en buitengewoon klantvriendelijke team

zeer hoge klantvriendelijkheid en een goed luisterend oor

Ik kwam voor een vrijblijvend gesprek om te kijken of een peugeot bij mij zou passen, door een goed deskundig gesprek en te luisteren naar m'n wensen kwamen we tot een mooie overeenkomst, waarbij ik ook nog eens een goede inruilprijs kreeg voor m'n oude bus. uitstekend geholpen door dhr. t' Hart

fantastisch

Zeer bewogen verkoopmedewerker. zocht uit wat voor ons het beste was alles naar wens uitgevoerd

zeer postieve ervaring

klacht aan auto netjes verholpen.

Heel tevreden over mijn auto die ik bij u gekocht heeft

Ik ben heel tevreden over de Peugeot 2008 die bij u gekocht heeft

Vriendelijk, professioneel!

Wij kwamen voor een 108 en uiteindelijk gingen we met een 2008 de deur uit! We zijn vriendelijk geholpen, alles duidelijk uitgelegd! Kortom wij zijn tevreden!

prima service, prettige mensen

op korte termijn afspraak, vlot en goed geholpen. Deskundig advies

Zonder afspraak, keurig geholpen !

Slechts een half uur bij Mulder geweest en in die tijd heeft de werkplaats de auto bekeken en vastgesteld dat er geen acute problemen zijn. Mijn "klacht" was het hoge olieverbruik van de auto. Dit is geen probleem, advies is om regelmatig olie bij te vullen.

Goed naar mijn wensen geluisterd.

Persoonlijke benadering en goed gesprek. Hier was ik naar opzoek en nu gevonden.

Heel prettig!

Aan te bevelen, hele fijne deskundige mensen!;-)

Over Mulder Peugeot Alblasserdam

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!