Sterke service

Auto voor onderhoudsbeurt gebracht. Duidelijke communicatie en gebeld voor update van bijzonderheden tijdens de beurt. Ook Corona regels werden gehanteerd. Vriendelijk en deskundig personeel.

Goede service en goed klant contact! Perfect!

Altijd fijne service en contact!

Goede service.

Ondanks dat ik geen vervangend vervoer had aangevraagd, kon ik deze alsnog op de dag zelf wel krijgen toen bleek dat ik geen alternatief vervoer had. Het was dan wel een `leenfiets` ,maar ik was in ieder geval geholpen en verder ben ik door het personeel dat mij te woord heeft gestaan duidelijk geinformeerd over de gang van zaken en goed geholpen.

Een fijne ervaring gehad bij de aanschaf van een Peugeot 208. Ontvangst door Tim Schilling heb ik als zeer prettig ervaren.

Ben uitermate vriendelijk behandeld.

Mijn ervaring is positief

107 rijdt weer als een zonnetje :)

Goede service, bij meerkosten netjes gebeld, op tijd weer op kunnen halen. Blij mee!

Vriendelijk en goed geholpen.

Gezellig even gepraat tijdens het onderhoud.

Prima.

Goed geholpen.

Correcte en vriendelijke mensen.

Bij Peugeot Mulder in Alblasserdam wordt je op een persoonlijke manier geholpen. Voordat de reparatie of onderhoudsbeurt begon werden de kosten meegedeeld en als er iets tegenvalt wordt dat eerst overlegd, zodat je niet voor verrassingen komt te staan!

• Service N.v.t.

Uitstekende service van de receptionist(en) en een goed schadeherstelbedrijf. Zeer tevreden

Heel fijn, snelle service en duidelijke communicatie!

Duidelijke informatie en advies. Reparatie correct uitgevoerd. Goede service.

Goed en op tijd geholpen

In een woord subliem.

Top garage

Vriendelijk personeel en mijn auto weer in top conditie!

Ik word altij vriendelijk benaderd en aangesproken. Ik ben altijd tevreden over de servicebeurten.

Afspraak en communicatie met personeel duidelijk!

Goede communicatie waardoor alles duidelijk was.

uitmuntend

kunnen goed luisteren en lossen alles netjes op

uitmuntend

Goede ontvangst, duidelijke uitleg m.b.t. de servicebeurt en de kosten. Bij afleveren duidelijke uitleg over de servicebeurt en de my peugeot-card. Natuurlijk niet te vergeten de goede koffie tijdens het wachten

Zoals altijd goed en vakkundig geholpen

(pre) vakantiepech

Ja hoor , de dag voordat ik 'n weekje naar de Ardennen zou gaan een motorstoringlampje.. gelukkig zeer goed en snel geholpen door de (zaterdag) monteur , aardige gast en heeft het euvel geduid (uitgelezen) en bleek een lamba storing door een ander bekend probleem te zijn..(inwendige defecte klep in de benzinetank) Heerlijke week in de Ardennen gehad en geen lampje meer gezien (als ik maar 3/4 voltank is er NIETS aan de hand!) Heel apart, wacht nog op een antwoord van Peu.-NL over tegemoetkoming in de vervangingskosten van de brandstoftank.. Maar de zaterdagservice van Alblasserdam Mulder was perfect! gr. Alex

Afspraak volledig nagekomen

Zoals al vele jaren: Correcte, snelle en professionele behandeling.

klantvriendelijk en duidelijk in communicatie

Er wordt goed gecommuniceerd wat de mogelijkheden zijn bij eventuele kosten en reparatie van mijn auto.

top geholpen met een mooi nieuwe auto tegen een goede prijs.

ben zeer tevreden met de service.

het was goed

het is een goed bedrijf

Correct, vriendelijk, deskundig

idem

Over Mulder Peugeot Alblasserdam

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!