Word goed ontvangen met deze corona vires en word er op geaddendeerd voor komende reparatie,s of banden Wissel Heel fijn dat er mee gedacht word

Ondanks de corona crisis,goed en netjes zaken kunnen doen.Prima

Prima en deskundig personeel

Goed en kundig personeel

Goed geholpen en alles kundig uitgelegd Medewerker heeft echt zijn best gedaan om aan onze eisen te voldoen. Snelle levering van de auto. Tot nu toe erg tevreden over Mulder sliedrecht.

Erg goed

Na meer als 30 jaar nog steeds erg tevreden

perfecte service

grote inzet

Fijn geholpen door een deskundige verkoper..

Vanaf het eerste moment goed gevoel gehad. Duidelijke uitleg ongedwongen, alles goed uitgelegd. Ondanks de rara tijd weer we nu inleven een fijne overdracht gehad.... Al met al een zeer positieve ervaring gehad met de aankoop van deze auto....

• Service N.v.t.

Prima,

Prima ervaring, vriendelijke verkoper met kennis van zaken. Auto keurig en compleet afgeleverd.

Vriendelijk, correct, ter zake kundig en deze keer juiste prijs/prestatie verhouding!

Overbodig

Ben uitstekend geholpen

Heb kunnen wachten en koffie kunnen nemen. Erg fijn dat het zo kon.

Alles is naar wens en afspraak gegaan.

Alles is naar wens en afspraak gegaan.

Geweldig voorgelicht en geholpen

Ze hebben er echt verstand van zaken, geweldige service!

Superservice!!

Hele nette service, klantvriendelijk, snelle levering en de medewerkers denken mee met oplossingen!

zeer tevreden

zeer tevreden met de behandeling en service van de verkoopteam van Peugeot Sliedrecht

100% tevreden

Vriendelijke en deskundige medewerk(st)ers

Geweldig geholpen uitstekende service!

Van het uitzoeken tot levering van de bussen geweldig geholpen. echt een aanrader!

Uitstekend team. Ga zo door.

Een nieuwe Peugeot 308 SW aangeschaft. Het is weer een hele fijne auto. Veel nieuwe gadgets ten opzichte van mijn vorige Peugeot 308. Inmiddels ben ik naar volle tevredenheid al 30 jaar klant bij Peugeot Mulder, voorheen De Koning. Het is begonnen met een 205, daarna een 309, 306SW, 308SW en nu weer een 308 SW. Doordat ik met alle auto's circa 200.000 km heb gereden, kan ik uit eigen ervaring zeggen dat ik zelden of nooit grote defecten heb gehad. De kwaliteit van Peugeot is wat mij betreft ruim voldoende. Het personeel in de werkplaats en van de verkoop zijn bijzonder deskundig, vriendelijk en klantgericht. Ik kom er niet vaak, maar het voelt altijd goed. Ze kennen mij en ik hen. De aflevering van mijn nieuwe auto was heel compleet met een uitstekende uitleg over het infotainmentsysteem en alle mogelijke functies. Het was weer een feestje.

Aanrader Peugeot 108.

Netjes en duidelijk uitgelegd over de beurt van de Peugeot 108.

Snel en goed geregeld

Afspraak voor een probleem met mijn auto kon snel gemaakt worden. Leenauto stond voor me klaar en eind van de dag kon ik mijn eigen auto alweer ophalen. Kortom makkelijk en snel geregeld!

Na 28 jaar nog steeds goed

Mooie auto gekocht!

In mijn leven heb ik al flink wat auto's gekocht bij diverse autobedrijven, ik kan dan wel zeggen dat de service en kwaliteit bij Autobedrijf Mulder op een zeer hoog niveau staan! Tijdens de aanschaf van een jong gebruikte Peugeot 208 bij Mulder Sliedrecht ben ik super geholpen door Marcel, uiteindelijk een mooie parelmoer witte uit 2018 gekozen. Veel opties en een goede prijs. Bij de aflevering ben ik ook voorgesteld aan de dames van de receptie, ik hoop ze niet (te) vaak te zien maar het is wel handig om een contactpersoon te hebben bij het onderhoud. Nogmaals dank voor de hulp en service, ga zo door!!

Zeer tevreden, fijne garage en fijne medewerkers

Ik kwam voor een APK welke in de actie was voor maar 29,95. Bij de balie werd ik keurig door een dame te woord gestaan. Ik mocht kostenloos een leenfiets meenemen en er werd gebeld voor extra werkzaamheden aan mijn auto. Rond de middag kon ik mijn auto alweer halen. Een dikke pluim voor het team van Mulder Sliedrecht!

Top service!!

Zeer vriendelijk geholpen! Auto elders gekocht, deze had nog een terug roep actie open staan. Afspraak gemaakt, en de auto werd gecontroleerd. Ook had ik een aantal puntjes, deze werden op mijn verzoek gecontroleerd. Alles werd duidelijk uitgelegd en besproken.

Het was fijn dat de auto binnen de afgesproken tijd weer klaar was.

Verder weinig bijzonderheden hoewel het vreemd was dat de werkplaats een rekening had voor 2 nieuwe banden terwijl het een privatelease auto is en dus is dit ook nuet betaald

Zeer tevreden over Mulder Sliedrecht

Gewoon vrijblijvend binnengelopen, koffie gedronken,vriendelijk en zakelijk behandeld en met een tevreden gevoel en een nieuwe Peugeot weer huiswaarts gegaan.

vriendelijk

• Service N.v.t.

Over Mulder Peugeot Sliedrecht

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!