Heel goed

Ben heel goed geholpen. Gemaakte afspraken zijn goed nagekomen. Ook de vragen enkele dagen na de aflevering of alles nog goed was deed bijzonder goed aan. Deze dealer is bij mijn vrienden en kennissen zeker een aanrader.

Altijd goede ervaring!

Keurige beleefde werknemers

(Bijna) zeer goed, wel prijzig

Het betrof een eerste 10.000 kilometer beurt (kilometerstand 9317), waarbij geen bijzonderheden werden aangetroffen. De factuur van € 378,00 vond ik dan ook aardig aan de prijs voor zo'n eerste beurtje, na aanschaf van een (bijna) nieuwe auto. En volgens mij is de software van de navigatie niet aangepast (100 kilometer overdag), wat ik dacht dat dit standaard plaatsvindt bij een beurt.

Prima!

Altijd vriendelijk en meedenkend

Tot volle tevredenheid aandacht voor de klant. Uitstekende behandeling.

Het was een fijne dag om bij jullie te zijn

De auto is ongevraagd gewassen door de monteur voor de servicebeurt

Prettig, deskundig, tevreden.

De eerste keer bij jullie een auto gekocht. Fijne manier van contact. Deskundig, de tijd genomen, kortom goed!

Zeer goed geholpen!

Zeer goed geholpen! Mijn auto werd thuis opgehaald en weer thuis voor de deur neer gezet. Echt een top bedrijf!

Ik werd goed geholpen. Ik werd goed op de hoogte gehouden over dingen die betrekking hadden op mijn auto. Ik ben erg blij met hoe ik geholpen ben en zou het zeker andere aanraden.

Bijzonder goed geholpen!

Uw wens is onze opdracht, wordt hier in Sliedrecht zeker waargemaakt. Verkoopadviseur André heeft er alles aan gedaan, zodat wij, ondank de Corona tijd, nu toch al van onze nieuwe 2008 GT kunnen genieten! Fijn bedrijf waar ze de tijd voor je nemen.

Bea is in één woord geweldig

Bea denkt met de cliënt mee. De garage voert zijn werkzaamheden voor zover ik kan beoordelen naar behoren uit. Men is altijd vriendelijk en beleefd.

Mijn ervaring met Mulder Sliedrecht is uitstekend!

Al verscheidene jaren zijn mijn auto's in onderhoud bij Mulder Sliedrecht en heb ik al 2 bedrijfsauto's gekocht bij dit bedrijf. Het contact is altijd goed en ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik als klant wordt gewaardeerd.

Prima begeleiding bij de koop van een jonge occasion.

Onze ervaring bij de aankoop van deze occasion en het traject daarbij verliepen geheel naar wens.

Storing nagekeken en kwaliteitsbeurt gehad

In de cockpit brandde een lampje dat aangaf dat er een storing aan de motor was. Auto ‘s morgens neergezet en daar werd ik vriendelijk ontvangen. De motor werd uitgelezen en de storing is eruit gehaald. Omdat de auto toch in de garage was kreeg deze gelijk een kwaliteitsbeurt vanuit Peugeot. Rond de middag conform afspraak auto gehaald en die stond klaar. Samengevat ben ik goed geholpen.

uitstekende service

- uitstekende service - uitstekende uitleg - uitstekende nazorg - fijne mensen die hier werken

Top team

Top team en heel klantvriendelijk!

geweldig

geweldig

Behulpzaam

Ook in de Corona tijd bereikbaar en mogelijk de auto volgens afspraak af te leveren.

Perfect geholpen en vragen meteen beantwoord met de juiste gegevens.

Deze eerste ervaring met Peugeot Sliedrecht is om aan te bevelen bij anderen. Nette ontvangst, goede afhandeling van offerte naar bevestiging en aflevering. Communicatie zeer correct.

Word goed ontvangen met deze corona vires en word er op geaddendeerd voor komende reparatie,s of banden Wissel Heel fijn dat er mee gedacht word

Ondanks de corona crisis,goed en netjes zaken kunnen doen.Prima

Prima en deskundig personeel

Goed en kundig personeel

Goed geholpen en alles kundig uitgelegd Medewerker heeft echt zijn best gedaan om aan onze eisen te voldoen. Snelle levering van de auto. Tot nu toe erg tevreden over Mulder sliedrecht.

Erg goed

Na meer als 30 jaar nog steeds erg tevreden

perfecte service

grote inzet

Fijn geholpen door een deskundige verkoper..

Vanaf het eerste moment goed gevoel gehad. Duidelijke uitleg ongedwongen, alles goed uitgelegd. Ondanks de rara tijd weer we nu inleven een fijne overdracht gehad.... Al met al een zeer positieve ervaring gehad met de aankoop van deze auto....

• Service N.v.t.

Over Mulder Peugeot Sliedrecht

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!