Behulpzaam, meedenkend en snel geregeld.

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Fabiënne. Ze heeft ons hoed geïnformeerd en de aanvraag verder voor ons afgehandeld. Goedkeuring en levering waren zeer snel geregeld.

Goede ontvangst. Fiets geleend en de auto naar tevredenheid behandeld.

Bij telefonisch contact prettig en duidelijk geholpen. Op locatie ook fijn personeel. Mooi inzichtelijk overzicht van de gedane zaken.

Prima. Goed afgesproken, binnen de aangegeven tijd klaar

Uitstekend, geen klachten.

Ben tevreden over de uitgevoerde reparatie.

Een professioneel en vriendelijk autobedrijf

Onze ervaring bij het kopen van onze auto is positief. De medewerkster, Fabienne, was vriendelijk, dacht mee en beschikte over goede kennis om ons te informeren. Het rijden van Citroën bevalt ons ook zeer goed. We raden iedereen aan om zeker eens langs te gaan bij autogarage Mulder te Alblasserdam.

Gewoon perfect

goed! vriendelijk! behulpzaam.

Prima bedrijf

Prettig personeel die aan alles aandacht besteden. Bij binnenkomst vroeg de receptionist gelijk of ik al wist wat de service beurt zou gaan kosten. Dat wist is dus niet. Bood mij gelijk koffie aan. De afgesproken tijdsduur klopte helemaal en alles was perfect in orde. Alles perfect!!

Professioneel en klantvriendelijk

Goede afspraken Tijdige behandeling Prima kwaliteit

Goed geholpen

Ik ben geholpen door fabienne. Ze heeft mij goed geholpen en ik ben tevreden met de service die ze mij verleend heeft.

Prima geholpen

Snelle service

Snelle, goede en betaalbare service.

Uitstekende ervaring met dit bedrijf. Ik kon dezelfde dag nog terecht. Mocht wachten tot de reparatie voltooid was en de koffie was ook prima. Geen onnodige kosten en goed overleg. Kortom een prima garage.

Goede snelle service

Vriendelijke, correcte bejegening. Goede, correctie behandeling van mijn probleem. Snelle service.

Schade zeer correct afgehandeld

Mijn schade gemeld goed advies gekregen en correct opgelost.

Professioneel en vriendelijk

Altijd fijne ervaring. Duidelijke afspraken en uitleg . Zeer vriendelijk te woord gestaan en netjes gebeld toen de auto klaar was.

Het kon niet beter.

De service was goed, de medewerking was excellent. Mijn lift die ik zou krijgen, kon niet doorgaan. Ik ben toen door een medewerker van uw bedrijf, naar Dordrecht gebracht, een erg gezellig ritje ook nog. Vanaf dat ik mijn auto gekocht heb, is alles altijd keurig in orde geweest. Het kon echt niet beter. Mijn dank daarvoor.

Heel goed

Gewoon een goede service

Duidelijk, eerlijk, no-nonsense.

uitstekende service

snel en vakkundig geholpen

Vriendelijk, kundig

Prima werk geleverd.

Na uitvallen van sos knop prima geholpen door Mulder. I.v.m. de leeftijd van mijn auto en het aantal kilometers is er een coulance toegepast van een zeer mooi percentage. Werkzaamheden zijn perfect uitgevoerd.

Goed te woord gestaan en mooie leenauto.

Veel contact gehad met receptioniste Reinie, die goed heeft meegedacht over met name het recht op een leenauto binnen ons leasecontract.

• Deskundigheid N.v.t.

Zoals gebruikelijk: op tijd en naar onze zin uitgevoerd.

accuraat

Vriendelijk en behulpzaam personeel, Doen wat ze beloven

Mijn ervaring met de werkplaats en medewerkers was perfect te noemen! Prima service , snel en vakkundigheid gerepareerd. fijne Garage met vriendelijke en vakkundige medewerkers

Over Mulder Citroën Alblasserdam

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!