Uitstekend geholpen en lekkere koffie

Werd er prettig geholpen en kon tijdens de werkzaamheden genieten van een lekker kopje koffie

Prima service en vriendelijkheid

Wisselen van winterbanden alleen. Kon gewoon op afstand blijven werken op locatie in Alblasserdam. Mooie werkplek.

klantgericht

alles goed voor elkaar

Ervaring was top. Personeel was vriendelijk en heeft ons goed geinformeerd.

Vriendelijkheid

Ik werd keurig op afstand ontvangen. Ivm de corona hadden we op afstand even een praatje. De auto werd nagekeken voor een beurt. Ik was met de hand en de receptioniste was heel lief. Het duurde een uurtje. Ik ben buiten wezen wandelen. En daarna mocht ik zelf een kopje koffie pakken want we bleven op afstand. En voor de hond een bakje water. Ik voelde me soort van thuis.

Vriendelijk ontvangst bij de balie die met de klant meedenkt ,snelle en vakkundig reparatie uitgevoe

Snelle en vakkundig uitgevoerde reparatie uitgevoerd , sneller dan was afgesproken en binnen de vooraf gegeven begroting. De dame aan de receptie is erg vriendelijk en meedenkt voor de klant.

Deskundig en gastvrij

In de koffiecorner gewacht tijdens een grote beurt. Was binnen het uur gepiept. Gezellige koffiecorner met prima koffie. interieurfilter werd niet vervangen omdat dat volgens de monteur nog niet nodig was. Hulde!

Prima, zeer vriendelijk en leuk geholpen!

Goed, deskundig geholpen, het duurde even voor ik tot een keuze kwam, maar ook alle geduld daar voor!!😊👌

Zeer goed geholpen.

Ik ben vriendelijk ontvangen en mijn auto werd keurig gewassen afgeleverd. Waarom geen 10? Ik vond de koffie niet lekker maar dat is een kwestie van smaak!

Duidelijk en compleet

Uitleg was persoonlijk en duidelijk toegelicht.

Goed en blij met nieuwe auto

Vriendelijk ontvangen en geholpen.

Wederom weer heel fijn verlopen!

Tot volle tevredenheid mijn Citroen Jumpy kunnen inruilen voor een C4 Grand Picasso met de fijne en vakkundige hulp van Fabienne. Ze was even "nieuw" voor mij op de vestiging Alblasserdam maar heeft alles tot in de puntjes zeer goed geregeld!

Super goed en professioneel geholpen

Bij dit filiaal en private lease contract afgesloten. Geholpen door Fabienne. We hebben dit als fijn ervaren. Duidelijke taal en alles is gegaan zoals afgesproken. Eerlijk advies en duidelijke uitleg. Hopelijk hebben wij over 2 jaar weer ren mooie deal.

Goede en eerlijke Service

Eerst vrijblijvend info gevraagd over hun private lease opties. Een aangenaam gesprek gehad, vriendelijk. Daarom akkoord gegaan om bij hun een private leas aan te gaan Verkoop adviseur gaf aan dat zij mij op hoogte zal brengen over het verdere beloop. Heeft dit dan ook netjes gehad. Top!

Keurig op tijd voor de kleine beurt etc., goede en duidelijke verklaring omtrent de nota. Auto ook op tijd klaar en er werd verwezen naar het koffie-apparaat.

Prima en vriendelijk team

Fabiene is een top vakvrouw. Zij weet waar ze het over heeft en maakt altijd tijd voor je als je vragen hebt. Kortom, Fabiene bent een topwijf

goede voorlichting

prettige behandeling

de mensen komen serieus en eerlijk over

Zoals altijd zeer goed.

Wij worden altijd prima geholpen zowel met de reparatie als met de afhandeling met de verzekering.

Erg behulpzaam en vooral heel relaxed

Na een bezoek aan meerdere dealers, was het een enorme verademing om bij deze Citroën en Peugeot (we zijn bij beiden geweest) showrooms binnen te stappen. Iedereen was erg klantvriendelijk en geduldig. Er wordt echt de tijd genomen, alles wordt uitgelegd en uitgezocht (wanneer nodig). We hadden daarnaast geen moment het gevoel dat we onder druk stonden om direct een keuze te maken. Dit in tegenstelling tot veel anders dealers. Wij hebben dan ook met een zeer gerust hart de keuze gemaakt om hier onze auto aan te schaffen

Ik ben goed geholpen, had eerst mijn twijfels maar dat was niet nodig. Beste service gehad. Geen leenauto maar ben toch thuis afgezet waardoor ik mijn werk kon hervatten

perfect geholpen door Fabienne

Fabienne heeft ons keurig geholpen en alle vragen die wij hadden goed uitgelegd . Zelfs mijn telefoon geïnstalleerd op het display van de auto.

• Service N.v.t.

Top geholpen!

Erg vriendelijk geholpen door het team van Citroën Alblsserdam. Ook bij Citroën Dordrecht werd ik vriendelijk onthaald. Wanneer mijn leasecontract eindigt, zal ik zeker weer voor een Peugeot, Citroën of DS gaan bij Mulder!

Betrokken, persoonlijk, kennis van zaken

Ik kreeg een duidelijk advies, werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang m.b.t. beoordeling leasemaatschappij en levering auto. Fijn, toegankelijk team welke je ook bij naam kent als je tussentijds onaangekondigd binnen loopt.

Kundig team

Alles volgens afspraak verlopen 1p uur gebracht 11 uur klaar...Dank jullie wel voor de nette en doelgerichte behandeling...👍👍👍

Over Mulder Citroën Alblasserdam

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!