Geweldig geholpen

Goede verkoper die enorm meedenkt

Goede service en vriendelijk personeel

Auto werd netjes weer afgeleverd. En netjes op tijd. Het wachten kon in een goede ruimte. Koffie er aanwezig. Ruime keuze aan tijdschriften. Heerlijk rustig kunnen werken.

Van top tot teen alles goed geregeld!

Super!

Top dealer

Vakkundige en vriendelijke mensen. We worden goed geholpen.

Perfecte communicatie !

Behalve een zeer goed uitgevoerde servicebeurt werden ook twee andere vragen uitstekend afgehandeld ! Vraag 1 : update gps ) geen probleem ! Vraag 2 : reserveband ipv pomp plus schuimsysteem ) geen probleem gaan we uitzoeken en regelen !

Goed geholpen

Goede ervaren verkopers aardig correct en klantvriendelijk.

Professioneel, klantgericht, persoonlijk

Vriendelijk en deskundig, prima dealer

Blij met mijn nieuwe C1 Heel fijn geholpen door dhr Cornelissen. Alle vragen die ik had werden duidelijk en vakkundig beantwoord. Wat een verschil met de Citroën dealer in Ridderkerk. Ik raad Mulder Alblasserdam zéker aan. Zelfs de koffie is er prima ;)

Heel fijn.

Fijn geholpen. Niet opdringerig.

klantvriendelijk, professioneel, deskundig

Bij de aanschaf van de Citroen Aircross ben ik zeer adekwaat geholpen. De kernkwaliteiten: zie hiervoor. Ik ben content met het eindresultaat.

Onaangekondigd toch geholpen

Behulpzaam, meedenken en afspraken nakomen.

Wij zijn goed geholpen met het uitkiezen van een lease auto. Er was op dat moment een aantrekkelijke actie op het model C1. Wij hebben ons goed laten informeren over wat leasen inhoud en daar was tijd en geduld voor. De medewerkers zijn behulpzaam en hebben goede afspraken kunnen maken over de bedenktijd en het vervolg daarna, het is tenslotte geen pakje boter wat je aanschaft. Bij het afhalen van de auto stond er een mooi pakketje buiten en ook daar aandacht voor een fotomomentje!

Fantastisch!

Ik ben goed geholpen. Fijne uitleg over de Citroën C3 en het leasecontract. Netjes op de hoogte gehouden over de levertijd. En zelfs nog eerder dan verwacht de C3 in ontvangst mogen nemen. Na enkele dagen nog gebeld om te vragen hoe de auto bevalt!

uitstekende service

heel netjes geholpen en de koffie staat altijd klaar, wanneer je ook maar komt

Wij zijn in één woord zéér "TEVREDEN".

Goede afspraken. Uitstekende voorlichting. Uiterst vriendelijk en bekwaam personeel. Al meer dan 20 jaar goede afhandeling van alles wat betreft auto en klant. Top service!!!

Onze ervaring is zeer goed met dit bedrijf, zijn keurig en vakkundig geholpen door Jessy Dean Cornelisse. In een woord Super! Helemaal Top!!!!

Wij zijn heel goed en netjes geholpen

Uitstekend. Professioneel, vriendelijk, beleefd, deskundig en betrouwbaar

Goede voorlichting, flexibiliteit en afspraken nakomend.

Heel goed!

Ik ben heel erg goed geholpen. Alle mogelijkheden die er waren zijn aan mij voorgelegd en er werd goed advies gegeven over de te maken keuzes. Daardoor heb ik ook de juiste keus kunnen maken. Erg klantvriendelijk geholpen en ook toen ik de auto kwam halen werd er echt een klein feestje van gemaakt. Erg leuk!

Super team, alles maar dan ook alles is perfect geregeld.

Zeer fijn geholpen. Betrokken en persoonlijk. Voor dat ik een vraag zou hebben is het al geregeld. Van mij krijgen jullie zeker een 10+.

Super goed geholpen en vriendelijke verkopers

Zeer vriendelijk. Al mijn vragen waren beantwoord. Hielden mij prima op de hoogte. Leuk moment gehad om mn nieuwe auto op te halen.

Goede service, fijne snelle contacten met gevoel voor de medemens

Goede deal kunnen sluiten. Oplevering was bijzonder voor ons en dat werd goed begrepen door de verkoper.

Zeer fijn geholpen

Duidelijke uitleg over de auto en de private lease voorwaarden door zeer behulpzame medewerker

Fantastisch bedrijf met prima enthousiaste medewerkers.

Bij ons eerste bezoek werden wij door Chris Hoogenraad vakkundig op de hoogte gebracht van alle mogelijkheden van de Citroën C3 aircross. Wij zijn nog naar andere merken auto’s op zoek gegaan, maar de C3 leek ons de beste. Het is een fantastische auto met een heerlijke wegligging. Snel bij accelereren en makkelijk te bedienen touch screen. Goede stoelen en veel handige mogelijkheden. Te veel om op te noemen. Ik rij er graag in. Nu nog alleen omdat mijn man een ongeluk heeft gehad met de fiets op zijn vakantie, maar hij kijkt er erg naar uit om in te stappen.

Tevreden

De poetsbeurt had wel beter gemogen

Over Mulder Citroën Alblasserdam

Welkom bij Mulder! Als mobiliteitspartner zijn wij actief in de regio Drechtsteden en Alblasserwaard. Mulder Autobedrijf maakt onderdeel uit van de Mulder Automotive Groep en wij zijn officieel merkdealer van Peugeot, Citroën en DS. Bij ons kunt u terecht voor al uw mobiliteitsvragen. Dagelijks ontzorgen onze gekwalificeerde medewerkers de klanten in hun mobiliteitsbehoefte. Zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen bij ons terecht voor al hun mobiliteitsvragen. Het is de missie van onze organisatie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!