een garage die ik iedereen aanbeveel w.b. klantvriendelijkheid en uiterst correct.

Werd hartelijk ontvangen en onder het genot van een kopje koffie werd er een zakelijk gesprek gevoerd. Een enthousiaste verkoopleider vertelde alle in en outs van de Peugeot 208. Ook w.b. mijn inruilprijs viel er te onderhandelen. Na meerdere gesprekken is de koop gesloten. Bij de aflevering werd ik verrast. Ik mocht mijn nieuwe auto onthullen. het werd echt een feestelijke ochtend. Vol trots en met een boeket bloemen stapte ik in mijn nieuwe 208. Op weg naar huis. Bedankt Mulder Peugeot

geweldig

door mijn handicap en dus moeilijk zonder auto kunnen helpen mij altijd super goed. echt dik te vrezen.

Professioneel

Zoals altijd een vriendelijke behandeling Geen overbodige aanbevelingen.

goede service

alles zoals het hoort afgehandeld

komen hun woord na ,goede service

Snel en vriendelijk geholpen. Tijdens de zomercheck werd iets gevonden wat gerepareerd diende te worden. Er werd direct nagegaan of e.e.a nog onder de garantie viel, dit bleek het geval. Waren we natuurlijk heel blij mee.

Uitermate goed

Zijn op zeer vriendelijke wijze geholpen door DHR. Dik de Jong.

APK Keuring

De auto onlangs langs gebracht voor een APK Keuring, is verder prima verlopen. Ze hebben er zelfs nog een litertje motorolie bij gedaan zonder dat ik er extra voor moest betalen, erg tof! Enigste 'minpunt' was de fiets die ik mee kreeg, die was eigenlijk ook wel aan een onderhoudsbeurt toe. Maar dat weegt niet zo zwaar mee in de beoordeling hoor ;-) Voor de rest prima tevreden!

• Deskundigheid N.v.t.

Je wordt, indien gewenst, gratis thuis gebracht en opgehaald bij onderhoud of apk.

Geweldige service van de dames aan de balie

Heel flexibel!

Klantvriendelijk ,eerlijk en efficcient

Deskundig advies, vriendelijk en gezellig, punctueel en een goede prijs, kortom TOP!

Heel goed

Doen waar ze voor staan kwaliteit

Nog nooit geen problemen gehad en zijn al 10 jaar klant. Zijn duidelijk en geven geen nonsens uitleg. Geven gewoon kwaliteit voor je geld

zoals we gewend zijn bij onze vaste verkoper

de muffins waren lekker net het persoonlijk tintje wat het nog net wat leuker maakt

Leuke autodealer met goed personeel.

Onlangs is mijn nieuwe auto geleverd door Peugeot Dordrecht. Ondanks dat PSA een hoop fouten heeft gemaakt ben ik zeer tevrede hoe de medewerkers van Peugeot Dordrecht (Marco/Sander) dit hebben opgelost! Uiteraard ook zeer tevrede met de aflevering van de auto zelf. Altijd een leuk uitstapje om hier langs te gaan!

Vriendelijke bejegening en uitstekende service.

Ondanks alle beperkingen door de corona kon de service worden uitgevoerd op een prima en vakkundige manier.

prettig, goed en voldoende informatief

prettig, goed en voldoende informatief

Prima !

Prima geholpen.

Ben blij met uw werk

Ik ben tevreden met resultaat van het werk.

Wij zijn geweldig geholpen door de heer Dick de jong .. hij neem alle tijd voor je en heb ons goed op de hoogte gehouden over de levering ivm de Corona crisis

Uitstekende service geleverd

Mijn man en ik hebben beiden onze Peugot (de 108 & 5008) hier gekocht. Hele fijne ervaring met de verkoper (dhr D. de Jong)

De service is uitstekend.

Ik ben zeer vriendelijk en op deskundige wijze behandeld. Ik kreeg direct vervangend vervoer aangeboden. Gedurende de servicebeurt werd ik gebeld of ik akkoord ging met het vervangen van 2 voorbanden. Ik werd ook gebeld toen de auto klaar was. De auto werd keurig schoon afgeleverd.

Top auto bedrijf

Hele aardige service advisors.

Fijne ervaring!

Wij hebben beide een auto aangeschaft bij Mulder Peugeot Dordrecht. Super geholpen daar, alle credits voor Dick! Een hele vriendelijke En eerlijke verkoper.

Over Mulder Peugeot Dordrecht

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!