Eerlijk vertrouwd en zeer vakkundig

Er werd geluisterd en gevraagd en ongevraagd meegedacht over mogelijkheden en toepasbaarheid. Samen een perfecte invulling gevonden voor een nieuwe 5008 en 2008 kortom 2 vliegen in 1 klap. De volgende auto in najaar zullen we dan ook aldaar aankopen. TOP TEAM

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Ik ben uitstekend geholpen met mijn zoektocht naar een leaseauto. Bij aankomst netjes volgens de Corona protocollen aan alle veiligheidseisen voldaan. Na een paar dagen gebeld of ik tevreden was, JA!

Fantastische service, geen vraag was teveel.

Het is fijn om altijd in contact te kunnen staan met de medewerkers. Ze helpen daar waar nodig. Er is zelfs gebeld hoe de auto bevalt en of ik zelf nog vragen had, bellen/mailen kan altijd. Prima service! Nog geen moment spijt gehad.

Of je nu komt voor een simpele bandenwissel of voor ingewikkelder zaken, je wordt altijd prima geholpen.

• Deskundigheid N.v.t.

Super goed en netjes

Zeer tevreden hele klantvriendelijke medewerkers en hebben me erg goed geholpen

Uitstekend zoals altijd!

prima bedrijf

Het is goed en betrouwbaar bedrijf waar aardige en hulpwaardige mensen werken

Snel en goed geholpen. Erg vriendelijk.

Zoals altijd weer prima.

Goede service, duidelijkheid over wat er moest gebeuren en van te voren aangegeven wat de kosten werden.

Prima geholpen, duidelijke afspraken!

Prettig ontvangst, alles prima uitgevoerd en afspraken waren duidelijk en ook nagekomen.

Uitstekend opgelost!

er waren helaas twee storingen in de auto, eentje met het geluid (de audio) en eentje met een krakend geluid achterin. Dat eerste lijkt een zwakke verbinding te zijn (de audio doet het weer) en het tweede bleek de schokdemper. Die is vervangen en meteen zijn de zomerbanden er weer opgezet. Alles in één keer, vlot geregeld en maar één dagje weg.

goed.

Wij zijn uitstekend geholpen door Hr de Jong. De afspraken zijn ook goed nagekomen en de aflevering is ook prima gedaan.

Prima geholpen

Moest uit gelijnd worden Kon er op wachten

Fantastisch

Wagen is in de week afgeleverd zoals afgesproken en de hulp bij vragen was prima en de deskundigheid van de verkoper Marco Beinema was perfect. Wederom een heel goede ervaring met Mulder Garage.

Behulpzaam en vriendelijk geholpen

Deskundig en vriendelijk geholpen.

Goede service, leuk personeel, snelle levertijd en heel vriendelijk ontvangen

Deskundig en prettig zoals altijd. Al Jaren

Zie boven. Helemaal niets op aan te merken.

Buitengewoon uitzonderlijke service

Beste Marco, bedankt voor al je hulp bij het uitkiezen van mijn prachtige bolide! Naast het feit dat je echt de tijd voor mij hebt genomen voelde ik me ook thuis bij Mulder Dordrecht. Dat was voor mij doorslaggevend om mijn auto bij jullie te bestellen. Uiteindelijk bleek de kleur van mijn 308 een lastige keuze te worden...zelfs daar heb je mee geholpen. Door de 2 voorafgaande afspraken wist jij allang al wat voor klant je voor je hebt. Waardoor jij al zeker wist dat het de meest opvallendste kleur zou worden. Ook bij oplevering was het een waar feest voor mij en mijn ouders. Mijn ouders vonden het zeer aangenaam om met je te spreken over o.a. het verleden. Zelfs je bereikbaarheid na oplevering is verbluffend. Je bent een topper! Bij mijn volgende promotie kom ik natuurlijk weer bij jou voor een 508 dan ;-).

Klopte allemaal

Ook goede uitleg van wat gedaan was

Tevreden!

Beleefd en adequaat te woord gestaan en uitgevoerde werkzaamheden goed!

Wat je mag verwachten

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Fijne en prettige ervaring

Heel goed en professioneel geholpen door de verkoper Bernard Oosterom De zaken snel en goed afgehandeld 👍👍👍😊

Netjes behandeld en geholpen

Aardige medewerkers die mij netjes hebben geholpen, de auto stond weer netjes schoon en op tijd klaar.

Erg goed

Erg goed

Over Mulder Peugeot Dordrecht

Onze groeiende en dynamische onderneming bestaat sinds 1976 en richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden meer dan 85 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht met mobiliteitsvragen. Het is onze missie om mensen efficiënt en comfortabel mobiel te houden door te schakelen in mobiliteit. Dit komt terug in onze slogan, Mulder houdt je mobiel!