goed geholpen

afspraak maken is snel gedaan. Wordt vriendelijk te woord gestaan. goed geholpen

Klantvriendelijk, behulpzaam, informatief

Een fijne garage om te komen, een warme ontvangst met een kopje koffie, behulpzaam, informatief, en een luisterend oor.

vakkundig bedrijf

Vriendelijk personeel, klachten worden goed afgehandeld. Vakkundig personeel. Auto is gestofzuigd. Ze staan altijd voor je klaar.

prima nette garage

nhjh

Prima bedrijf, kundig personeel, vriendelijke staf, persoonlijke benadering

Altijd snelle en adequate service met een persoonlijke noot, geen onnodige kosten

Een fijn en vertrouwd bedrijf, persoonlijke aandacht, mooie showroom en de geur van koffie.

Als ik binnenstap krijg ik het gevoel of ik bij vrienden ben. Altijd aandacht voor raad en advies. Duurt een reparatie niet te lang, dan even een rust moment pakken en genieten van een bekend vakantie tijdschrift en de geur van koffie.

Altijd aanspreekbaar en een goed advies

Ik tref opgewekte en deskundige mensen aan, kan voor beurten altijd binnen wachten. Nooit weerstand als ik vraag om een bepaald probleem of afwijkend geluid in de auto te beoordelen.

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van Cito

Betrokken, meelevend, meedenkend

Prima service en vertrouwen in eigen produkt. Indien nodig mogen er sneeuwkettingen worden geleend (worden toch niet gebruikt....)

Prima service en advies

Wintercheck vlot uitgevoerd en advies gekregen om nieuwe banden aan te schaffen. Advies is opgevolgd. Met dank voor de service

Fijne, betrouwbare en klantvriendelijke garage

Dat Cito een familiebedrijf is merk je zeker aan de persoonlijke benadering. Klantvriendelijkheid is dan ook kenmerkend voor deze garage. En naast betrouwbaarheid en vakmanschap is ook een fijne eigenschap dat met de klant wordt meegedacht. En vergeet de heerlijke koffie niet die altijd voor je klaar staat!

5 sterren spreken voorzich niets aan toe te voegen

Zorgen dat het zo blijft

Accuraat en klantvriendelijk.

Onze Suzuki is een aantal jaren in onderhoud geweest bij de Suzuki dealer in Zoetermeer naar tevredenheid in onderhoud geweest. Maar toen wij hoorden dat Cito automobiel bedrijf vlak bij ons naast Subaru ook Suzuki dealer werd, hebben wij besloten om de auto daar een grote beurt te laten geven, dit is inmiddels tot onze tevredenheid gedaan. We zijn zeer prettig geholpen.

Staan altijd vriendelijk klaar met hulp en advies!!!

We worden altijd geholpen op een zeer klantvriendelijke manier. Er wordt bij dit bedrijf met je meegedacht!!! Ze gaan ver met hun dienstverlening!

Natuurlijk 5 !

Deze 5 sterren zijn de weerslag van 22 jaar service !

Altijd de beste service

Denk met je mee perfecte service

Ben dik tevreden met Cito. Uitstekende service en klantgerichtheid.

4 sterren betekend prima kwaliteit. Ik geef nooit 5 sterren omdat het goed is om altijd te blijven richten op "nog beter"

Beste en prettigste dealer die ik ooit gehad heb.

Snel. Als er iets is dan kan je snel komen. Kundig. Goed office personeel en zeer kundige monteurs. Service gericht.

goed bedrijf, netjes geholpen.

nieuwe aandrijfassen geplaatst.

Een hele goede service

Voor een vraag of hulp maken ze direct tijd om je te helpen dus prima service en vriendelijke mensen

Nog nooit zo'n klantvriendelijke garage meegemaakt.

Prettige ontvangst, altijd een vriendelijk woord en een kopje koffie/thee. Geen onnodige onkosten. Ik raad een ieder deze garage aan.

Goede service!

Zeer adequaat gereageerd

Prima en goede zorg

Altijd voor je vraag of hulp tijd . Goede vriendelijkheid vd mensen

Prima geholpen met super service!

Prettige en persoonlijke aandacht. Goede kennis van de specifieke kenmerken van mijn Forrester

Fijn, betrouwbaar familiebedrijf!

Alles kan, zelfs halen en brengen van onze auto, kunnen er weer een jaar tegen, als alles meezit.

Klaverbaan 62 2908 KD Capelle a/d ijssel