top

toppers

Prima service.

Altijd vriendelijk, altijd servicegericht, goed advies, goede monteurs, goed resultaat.

Fantastisch service

Ik ben meer dan 20 jaar klant bij CITO autobedrijf. Ik ben zeer dankbaar aan de fantastische service die ik heb door de jaren gehad.

Vaklieden met empathie

Uitvoeren van werkzaamheden plus meer zien dan de opdracht. Pro actief handelen Top!

Vlot en vriendelijk

Altijd vlot en vriendelijk

Heel goed.

Gedegen en vertrouwd Garage bedrijf

Alles prima in orde

Auto gebracht en uitgevoerde reparatie naar volle tevredenheid gerepareerd

geweldig

Zonder veel gedoe onderdelen bestellen en mooi op tijd geleverd.

Keurig bedrijf en aardig personeel

Onlangs voor de 1ste keer bij Suzuki dealer Cito geweest Mijn Suzuki dealer in Oud-Beijerland en Spijkenisse had vorig jaar de deuren gesloten. De Suzuki verkoper Nico vandaar is vorig jaar ook naar Suzuki Cito gegaan, en dan word je eigenlijk meegetrokken. Ook bij Cito voel ik mij klant net zoals bij Suzuki Dekker in Oud-Beijerland . Een nummer zijn bij een bedrijf is niks voor mij, vandaar naar Suzuki Cito.

Klantgericht

Bijna 40 jaar klant en altijd klantvriendelijk en goede service verlening.

wordt altijd goed geholpen, goede service.

Als je komt met iets kleins, dan wordt het voor zover mogelijk is gelijk opgelost.

Goede service en als ze het gelijk kunnen maken en er de tijd voor hebben kun je er gewoon op wachten vriendelijke mensen en goed personeel

Super service!

Super service!

Geweldige service

Familiebedrijf, goede sfeer.. Prima service

Wederom weer super geholpen

Bij een andere dealer mijn auto gekocht, en daar gevraagd voor een armsteun. Was niet meer leverbaar voor mijn model. Bij mijn eigen dealer de zelfde vraag gesteld, en uiteraard het zelfde antwoord echter met het verschil dat mijn huidige dealer wel aan het zoeken is gegaan met resultaat dat ze alsnog een originele steun hebben gevonden. Ook het contact met de dealer is gewoon super en duidelijk.

S U P E R !!

Deskundige en vriendelijke medewerkers, prima en snelle service tegen normale tarieven. Kortom....een voorbeeld voor veel andere automobielbedrijven.

Flexibel en stipt.

Bij het, eerder dan verwacht [15.000 i.p.v. 20.000km], plannen van de afspraak werd rekening gehouden met onze afspraken met derden en kon het onderhoud worden uitgevoerd. Dit was onze 1e kennismaking met Cito B.V. en het voelde direct goed. Op naar de 30.000km beurt.

Top !

Al 23 jaar uitstekende service.

Perfect customer service

Friendly staff, quick action when there is an issue and always 10 out of 10 customer service.

Goede, betrouwbare onderneming.

Had ik deze onderneming maar veel eerder leren kennen.

betrokken, flexibel, integer, zeer prettig in contact

Als subaru Nederland heel zuinig op zijn

Wij zijn daar uitstekend geholpen!

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf, hele vriendelijke en kundige mensen. Die weten waar ze het over hebben. Wij zijn heel blij met onze subaru Forester die wij bij hen hebben gekocht. Een aanrader!

prima!

Prima!

Heel vriendelijk

Goed en vriendelijk

Cito levert super service

Kom al vele jaren bij Cito en ik heb alleen maar goede ervaringen. Bij een reparatie wordt er meegedacht om de kosten laag te houden. Voordeel vindt ik ook dat je kunt wachten wanneer de werkzaamheden uitgevoerd worden.