Goed fijn bedrijf, eerlijk handelen, en goede service

• Reden bezoek Andere reden

uitstekend

Top. Alles tot volle tevredenheid uitgevoerd.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ervaring is prima; altijd uitstekend geholpen door vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vandaag 23/3 een fraaie 2015 Citigo opgehaald. Daar maken ze een heel feestje van, koffie erbij, foto\'s van klant met auto, en een strik(je) er over heen. De hele gang rond de aankoop/inruil is erg plezierig verlopen. We zijn nu -13- jaar klant, en dat zal nog lang zo blijven.

Dank voor de leuke reactie en het mooie cijfer!

Eén keer geweest voor software update en één keer voor een probleem met de EGR klep. Keurig geholpen en verholpen met uitstekende service. Oplossingsgericht wordt er nagedacht en dat onder het genot van een lekker kopje koffie.

zoals altijd perfekt geholpen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

je wordt hier altijd netjes geholpen. er worden duidelijke afspraken gemaakt

goed adviespreventief onderhoud

goede service.duidelijk.en de auto keurig netjes afgeleverd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eens maar nooit weer! 9 december jl mijn nieuwe auto aangeschaft. Op het eerste oog een nette zaak met eerlijke mensen. De auto waar ik voor kwam stond netjes klaar in de showroom, na een rondje te hebben gelopen rondom de auto een proefrit gemaakt. Bij het afrijden van een drempel hoorde ik en mijn bijrijder een bijgeluid. De rest van de proefrit niets meer gehoord, ook niet op andere drempels. Bij terugkomst dit aangegeven bij de verkopende partij, de eigenaar verzekerde ons dat er niets mis mee was, hun hadden de auto namelijk nagekeken en klaar gemaakt voor de verkoop. Eenmaal thuis in de straat aangekomen(klinkerweg welke niet volledig egaal is) werd hetzelfde geluid geconstateerd als het geluid dat wij een keer tijdens de proefrit hebben gehoord. Ik heb meteen naar Auto Jawes gebeld, zij gaven aan dat ik de week erop (18 december jl) langs kon komen en dan werd het netjes gemaakt, eigenaar gaf aan dat er dan waarschijnlijk een rubber van de stabilisator stang versleten was. Vervolgens werd er door Auto Jawes 18 december geconstateerd dat niet een versleten rubber de oorzaak was van dat geluid maar dat het stuurhuis kapot is. Kosten nieuw stuurhuis: 1409 euro excl. montage. Er werd meteen duidelijk gemaakt door de eigenaar dat zij niet deze kosten wilden vergoeden omdat ik de auto zonder garantie gekocht heb. Bij een bestaand defect mag je ervan uitgaan dat zij dit uit coulance vervangen. Dit is helaas niet gebeurd. (stel de radiateur gaat bijvoorbeeld nu kapot, dan snap ik ook wel dat dit voor mijn kosten komt dat risico heb ik dan genomen). Afgesproken met de eigenaar dat zij mij terug bellen om naar een zo goedkoop mogelijke oplossing toe te werken, omdat ze het toch wel vervelend vonden. Tot op de dag van vandaag NIETS gehoord.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Automotor bleef draaien zonder sleutel. Bij Jawes was het oplossen van dit mankement geen probleem. Zeer snel gemaakt tegen lage kosten. Hartelijk dank!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al bijna 16 jaar een tevreden klant. Dinsdag een goede ocasion gekocht, vrijdag opgehaald. Dit is de 3 de auto hier vandaan. Dat zegt genoeg!

we hebben lang moeten wachten op een onderdeel( kon het bedrijf Jawes niet veel aan doen) , maar toen onderdeel er was is het prima opgelost.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Auto heengebracht voor de APK keuring. Ook voor een grote schoonmaakbeurt en op het laatste moment nog een klein sterretje in de voorruit. In overleg is er heel veel mogelijk!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Jaren geleden vaste klant. Door omstandigheden even weg geweest blij weer terug te zijn in een fantastisch mooi bedrijf die een stormachtige ontwikkeling heeft door gemaakt. Helemaal top.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

jaren geleden daar een paar auto,s gekocht te hebben heb weer besloten om terug te gaan

Auto Jawes is erg klantvriendelijk en neemt de tijd.

Over Auto Jawes Ede B.V.

Al meer dan 40 jaar uw adres voor in/verkoop van nieuwe en gebruikte personenauto's. Service dealer van Skoda en Subaru, fabrieksgarantie, recalls (terugroepacties), originele onderdelen en accessoires. En sinds oktober 2018 James Autoservice, dit betekend dat wij alle merken auto's kunnen onderhouden en repareren. Ook kunt u bij ons terecht voor APK, banden, airconditioning service en onderhoud, remmen, uitlaten, trekhaken en alle andere (slijtage)onderdelen. Wij kopen ook auto's in na een overlijden, scheiding of andere reden.