Gemengde gevoelens over service, coulance en meedenken

Jarenlang via mijn oude werkgever leaseauto's gehuurd. Mijn laatste leaseauto diende ik mee te nemen naar mijn eigen bedrijf want daarvoor had ik getekend. Tot nu toe Prima ervaring en service. Bij de overname ontstonden deze gemengde gevoelnes en wel hierom; Aanbetaling - Aangezien ik geen omzetcijfers kon aantonen moest ik voor de resterende termijn 12.500,00 aanbetalen. Dit om het risico te verminderen mbt eventueel toekomstige wanbetaling. Ik heb daar over onderhandeld maar er was geen beweging in te krijgen bij de risicocommissie ondanks de hulp van de accountmanager. Ergens begrijpelijk maar toch, het voelt niet fijn! Verhoging leasekosten - Het contract is met mijn oude werkgever afdgelopen en er is dan een nieuw contract. De leasekosten werden direct verhoogd met een fiks bedrag omdat de rente was gestegen en een risicotoeslag omdat ik, net zoals om de bovenstaande reden een risico ben qua maandelijkse betaling. Juridisch en financieel gezien kunnen zij dit doen en deden ze ook. Ook hier was niet over te onderhandelen. Schade - Ik rij 30 jaar al leaseauto's en dan krijg je altijd te maken met het fenomeen schade en gebruiksschade. Na de inspectie kreeg mijn oude werkgever een rekening van liefst 900,-- voor 6 schades voor krassen op de velgen en bumper en nog iets kleins. Ik ben nu bezig om te kijken of er echt sprake is van schade en of deze kosten dan reeel zijn. Faciliteiten - Tot slot, ik heb de auto in de release aangboden en in eerste instantie had ik de foto's verkeerd aangeboden maar op hun aanwijzing direct daarna wel goed aangeboden maar het heeft weken geduurd voordat de auto voor release is aangeboden. En het heeft wat te lang geduurd met het opsturen van een sleutel om te tanken (maar dat is een klein detail!) Vanwege al deze zaken heb ik gemengde gevoelens over Prolease. Toen ik bij mijn oude werkgever zat, totlaal geen probleem maar nu ik zelf de rijder en beheerder ben kijk ik anders tegen Prolease aan.

Slordige levering

Ik heb een paar weken terug mijn zakelijke lease auto mogen ontvangen. Deze was niet schoongemaakt van binnen en dus mocht ik dat meteen even doen, en de stoel klemde waardoor ik gelijk een afspraak mocht maken bij de garage. Het minste wat je kunt doen is de auto leveren in een nette staat zonder functionele mankementen denk ik. Misschien in zo'n geval een cadeaubon voor een grondige interieur reiniging aanbieden voor de moeite die de klant moet doen om de auto in een nette staat te krijgen? Maar een suggestie.

Uitstekende service en klantgericht

Bereikbaarheid van ProLease is goed, vriendelijke medewerkers die meedenken in mogelijkheden. Ook nu er veel problemen zijn met de levertijden van nieuwe auto's, hebben ze voor mij een prima (tijdelijk) alternatief geregeld.

Professioneel en met persoonlijke aandacht!

Eindelijk een leasemaatschappij waar je geen nummer bent en medewerkers snel te spreken kan krijgen. Ook toen er wat problemen waren met mijn auto, is dit heel correct opgelost door de dealer vanwege snelle bemiddeling door ProLease. Gewoon hele fijne en transparante communicatie.

Goedkoop duurkoop, service is van geen kwaliteit

Het voorbeeld van winstmaximalisatie over de berijder. Kleine krasjes c.q. gebruikerschade wordt als gewone schade gemeld en er wordt fors voor geïncasseerd. De berijder is de sjaak voor de goedkope leaseprijzen, haal je de winst niet uit de gewone lease dan wel op een andere manier. Geen fijne ervaringen aan over gehouden, wanneer je om een reactie vraagt blijft dit uit. Nu al met twee auto's is dit het geval geweest, waar dit bij andere leasemaatschappijen heel anders is.

Geachte heer Van Rooijen, Naar aanleiding van onze e-mailcorrespondentie is het nogmaals spijtig te moeten vernemen dat u zich niet kunt vinden in de wijze waarop ProLease het Innameprotocol bij de inlevering van uw leaseauto heeft uitgevoerd. In onze ogen zijn wij redelijk coulant geweest n.a.v. de geconstateerde niet-acceptabele gebruikersschades. Wij wensen u in ieder geval veel plezierige kilometers in uw (lease)auto. Met vriendelijke groet, Team ProLease

Professioneel bedrijf! Zeker een aanrader

Ik heb hier onlangs een Audi A3 gekocht. Professionele showroom en verkopers die weten waar ze over praten. De aflevering van mijn Audi was boven verwachting. Top! Groot variërend aanbod tegen scherpe prijzen. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen. Gr. Thomas

Wel ok, totdat je de auto inlevert

Mijn laatste auto (zakelijke lease) was van Prolease. Ik moest 5 jaar geleden van R'dam naar Den Bosch rijden om de nieuwe auto op te halen, best raar. In die tijd is er schade mee gereden en is de auto een keer gestolen. Dat eerste werd goed afgehandeld, maar de gestolen auto leverde me veel gedoe op. Geen ontzorging daar. De schade die er op zat toen de auto terug werd gevonden (op zich een wonder) mocht ik niet laten repareren van ze. Nu recent bij het inleveren maken ze er alsnog een probleem van, schandalig. Daarnaast gaan ze pietluttig te keer en is bijna niks gebruikerschade. Dus mijn advies: Pas op met deze leasemaatschappij!

Zeer goede service en klantvriendelijk personeel. Zeker een aanrader om heen te gaan

Na het tekenen van het aankoopcontract en een week later het ophalen van de auto een zeer goede service gehad en de auto was op en top gepoetst en gecontroleerd inclusief brandstof getankt. Zeer goed geholpen door Vincent en Mike Echt een aanrader om te kijken naar een goede occasion bij prolease.

Top service zoals je mag verwachten!

Fijne verkoper die verstand heeft van zaken. Ik heb hier een mooie BMW 1-serie gekocht en mijn oude auto ingeruild. Blij met de aflevering, de auto stond er fantastisch bij. Top ervaring en zeker een aanrader!

De aflevering van onze auto was boven verwachting. Het gehele traject van onderhandeling tot verkoop was erg prettig.

Top service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al twee keer een gebruikte auto gekocht. Zonder problemen en goede hulp.

zeer leuk ontvangst lekkere koffie

Mooie auto gekocht weinig km voor weinig geld. Vriendelijk personeel.

Duidelijke informatie, afspraken nagekomen, auto bevalt prima. Voor herhaling vatbaar.

Ik heb een 2de handse skoda gekocht.vriendelijke verkoper die verstand van had.als ik weer een andere auto moet hebben kom ik zeker terug

Klantvriendelijke en eerlijke mensen goede koffie en luisterend oor

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Enthousiast en gedegen overkomend team. Prettig dat het btw auto\'s zijn.

Voor de eerste keer kennis gemaakt met dit bedrijf, een goede service, en deskundigheid was voor mij een reden om met dit bedrijf verder te gaan tot de koop van een goede/nette gebruikte auto met weinig kilometers.

Fijne manier van verkopen What see is whatev you get Ben fijn een eerlijk geholpen. Ook nadatijdens er een probleem aan de auto was. Ga zo door

Supergoede service! Begin juli wezen komen kijken terwijl ik nog in het gips zat. Auto voor mij apart gehouden zodat ik deze kon ophalen zodra het gips eraf was. Eerlijk bedrijf, verleden van de auto kunnen zien en geen vraag is teveel. Echt top!