Deskundige topservice

In korte tijd een aantal reparaties aan een Saab 93 coupé laten uitvoeren. Uitstekend verzorgd door deskundig en vriendelijk personeel. Auto rijdt na 22 jaar weer als nieuw. Klantgericht bedrijf, van harte aanbevolen!

Een warm nest!

Uiteraard weer een unieke mooie Saab van Autobedrijf Harteveld!

Snel geholpen; expertise en service

Bleek een probleem te hebben met de tankdop. Zonder te aarzelen bij Harteveld langsgereden om te vragen of zij konden zien wat er loos was. Ze zagen het al heel snel en hebben het tijdelijk opgelost waarna snel de afspraak kon worden gemaakt on het euvel te repareren. Onderling contact gehad met een andere Saab garage alwaar ik de garantie genoot. Binnen een dag klaar! Op en top en snel en hop!

Er wordt meegedacht! Erg fijn!

Zeer vriendelijk en kundig

Goede service, vriendelijk, zeer kundig. Pretty om naar toe te komen.

Goed, vriendelijk en vakkundig geholpen.

Een reparatie aan mijn Saab 9-5 die een andere garage niet aan durfde werd hier vakkundig en goed uitgevoerd. Met een heldere uitleg waarom het zo ingewikkeld was en waarom het (daarom) zoveel tijd kosten.

Deskundige en prettige dienstverlening.

Geen verdere toelichting is nodig, dunkt mij. Of het moet zijn dat de 'leenauto' gratis ter beschikbaar werd gesteld. Ook mooi!

vriendelijke service

direct tijd vrijmaken voor mijn vraag.

Nette en correcte ontvangst van het personeel.

Een goed en meedenkende man op de werkplaats voor het herstellen van mijn 19 jaar oude Saab.

De service was vanouds goed

Ondanks een onverwachte tegenvaller tijdens de beurt gekoppeld aan de APK was de auto toch klaar binnen 24 uur. Voor vervangend vervoer werd gezorgd.

Zoals altijd, goed afgesproken, goed afgewerkt

Al 17 jaar zeer tevreden over de dienstverlening

Echte Saab specialist. Als er eens een keer iets aan de hand is, weten ze vrijwel altijd meteen de oplossing. Geen overdreven gedoe, maar gewoon goed onderhoud en degelijke reparaties tegen een nette prijs.

Tafelindeling

Perfecte dienstverlening. Duidelijke voorstelling van zaken

Van afspraak tot aflevering prima ! Altijd vriendelijk en klantgericht!

Service van hoog nuveau

Een kleinschalige onderneming met veel persoonlijke aandacht voor de klant. Men denkt mee en is uitermate vriendelijk. En wat ook belangrijk is: technisch veelzijdig en bekwaam.

ze doen wat ze zeggen

ze doen wat ze zeggen

Zeer vriendelijk en meedenkend personeel (ook in noodsituaties), betrouwbaar en goede prijs-kwaliteit. Top garage!

goede-service

vriendelijk-en-goede-uitleg

snelle en adequate service

Ok

Om lovend over naar huis te schrijven!

De medewerkers van Harteveld geven mij het gevoel dat de liefde, die ik voor auto's van het merk Saab voel, door hen gedeeld wordt. Vol vertrouwen geef ik mijn Saab in hun handen over en dat vertrouwen is tot op heden nog nimmer beschaamd. Integendeel!

correcte behandeling

komt afspraken na

TOP!

Ik kom met mijn Saab al jaren bij dit bedrijf en kan zeggen tot volle tevredenheid. Vakmensen! Altijd tevreden!!

Prima en vriendelijk uitgevoerd

Prima en vriendelijk uitgevoerd

Auto rijdt weer prima na servicebeurt.

Afspraak was voor servicebeurt (150.000 km), APK en reservewiel en dat is weer prima in orde gekomen. Daarnaast ook aandacht en ruimte voor wat vragen (over optie van dimbare binnenspiegel en andere velgen). Al sinds 2010 tevreden klant.

Uitstekend.

In 1981 kocht ik mijn eerste Saab. Nu heb ik de negende en laatste vanwege mijn leeftijd. Het contact met de oude heer Harteveld en zijn zoon Leo is altijd voortreffelijk geweest. Ik hoop en wens dat het autobedrijf Harteveld lang zal blijven.

Delftsestraatweg 26 C

2641 NB Pijnacker