Constante topservice

Snel, correct en vakkundig personeel.

Gewoon goed

Gewoon goede garage. Geen poespas

Perfect garage-bedrijf

Saab 9-3 2.0T XWD. Grote beurt en XWD service en APK. Alles keurig uitgevoerd. Vriendelijk personeel. Volgende keer zeker opnieuw naar Carteam Harteveld !

Werkelijk fantastisch op zo'n korte termijn

De kosten zijn mij erg meegevallen gelukkig

Service gericht

Goed en vertrouwd

super!

super goed geholpen; vlot en conform afspraak. geen wachttijden, geen drukte, geen onzin. gewoon goede service en een redelijke prijs

Fijne service, goede prijs kwaliteit

Ondanks drukke seizoen heeft Harteveld ruimte gemaakt om wat kleine schade tussendoor te verhelpen. De onkosten schatting die ik vooraf ontving was bij afrekening lager wat fijn is. Hun kosten schatting is altijd goed. Mijn Saab is daar in goede handen. Al jarenlang ervaar ik prettige service met goede professionals.

Opnieuw goede ervaring

Mijn Saab gaf 2 /3 verschillende storingsmeldingen over TCS en ABS; lastige storingen om uit te vinden wat dit veroorzaakt volgens Saabfora op Internet. Ben zelf niet technisch dus op naar garage (sinds 2011 Harteveld Pijnacker). Bij “ uitlezen” was de storing niet te vinden. Toch binnen drie dagen gerepareerd tussen alle bestaande afspraken door; het linker achterwiellager bleek kapot. Dijn dat dit tussendoor kon, de Saab rijdt weer als een Bentley!!

Klant vriendelijk

Mijn ervaring is goede ontvangst reparatie en keuring prima geen klachten

Prima service, prettige mensen

gezellige kleine garage waar de mens centraal staat.

Werken netjes en geven duidelijk aan wat er nodig is.

Betrouwbare garage

Vriendelijk personeel en snelle hulp!

prettig

Op tijd geholpen - goede communicatie - afspraken worden nagekomen. Mijn wagen kan er na de beurt weer tegen.

Eerlijk en open

Komen afspraken na en niets is te veel.

Aardige en professionele behandeling.

Het onderhoud aan mijn klassieker vindt hier al decennia plaatst. Ben er zeer tevreden over. Medewerkers denken mee.

Deskundige topservice

In korte tijd een aantal reparaties aan een Saab 93 coupé laten uitvoeren. Uitstekend verzorgd door deskundig en vriendelijk personeel. Auto rijdt na 22 jaar weer als nieuw. Klantgericht bedrijf, van harte aanbevolen!

Een warm nest!

Uiteraard weer een unieke mooie Saab van Autobedrijf Harteveld!

Snel geholpen; expertise en service

Bleek een probleem te hebben met de tankdop. Zonder te aarzelen bij Harteveld langsgereden om te vragen of zij konden zien wat er loos was. Ze zagen het al heel snel en hebben het tijdelijk opgelost waarna snel de afspraak kon worden gemaakt on het euvel te repareren. Onderling contact gehad met een andere Saab garage alwaar ik de garantie genoot. Binnen een dag klaar! Op en top en snel en hop!

Er wordt meegedacht! Erg fijn!

Zeer vriendelijk en kundig

Goede service, vriendelijk, zeer kundig. Pretty om naar toe te komen.

Goed, vriendelijk en vakkundig geholpen.

Een reparatie aan mijn Saab 9-5 die een andere garage niet aan durfde werd hier vakkundig en goed uitgevoerd. Met een heldere uitleg waarom het zo ingewikkeld was en waarom het (daarom) zoveel tijd kosten.

Deskundige en prettige dienstverlening.

Geen verdere toelichting is nodig, dunkt mij. Of het moet zijn dat de 'leenauto' gratis ter beschikbaar werd gesteld. Ook mooi!

vriendelijke service

direct tijd vrijmaken voor mijn vraag.

Nette en correcte ontvangst van het personeel.

Een goed en meedenkende man op de werkplaats voor het herstellen van mijn 19 jaar oude Saab.

Delftsestraatweg 26 2641 NB Pijnacker

15256 5100