snel en klantvriendelijk

goed vriendlijk snel

goed vriendelijk snel

Op tijd, goede diagnose en bieden van oplossingen

Prima. Vertrouwen in de monteurs

Prima, goede informatie en bekwaam personeel.

Goede service / eerlijk

Sinds kort klant. Eerste ervaring heel goed. Word eerlijk en duidelijk gehandeld.

uitsekende service

Louter goede ervaringen

Fantastische service

Steeds als ik met mijn Saab 93 bij autobedrijf Harteveld kom voel ik me thuiskomen. Altijd even hartelijk en ze doen altijd hun best om mij als klant optimaal van dienst te zijn. En de koffie is ook nog lekker!

Altijd prettig om daar de auto te brengen.

Prima behandeling . Auto altijd goed onderhouden. Ik kom er al jaren. En mijn subaru forester, 36-XJB-1, rijdt nog steeds als een zonnetje.

uitstekende service

Ik ben al jaren vaste klant en ze hebben me altijd perfect geholpen.

Professionele subaru service

Klantvriendelijke benadering en professionele uitvoering van onderhoud en reparatie van mijn subaru.

Apk

Fast, efficient. Very comfortable space to work with a coffee while waiting.

meedenken en 2e hands achterlicht plaatsen - bedankt

Technisch voortreffelijk en zeer klantgericht

Harteveld verzorgt al jaren lang tot volle tevredenheid het onderhoud van mijn auto, eerst Saab en daarna Subaru.

Prettige deskundige mensen. Mee denkend

Vriendelijke mensen, luisteren rustig naar je verhaal. Altijd mee denken aan oplossing die bij de auto past. Maken hun afspraak waar . Heel blij met deze mensen

Plezierige vakkundige garage die altijd voor je klaarstaat.

Altijd plezierig geholpen. Middels vriendelijke en vakkundige hulp.

Heel goed geholpen

Heel prettig bedrijf

kundig, ervaren en familiair als kleine garage

zowel bij standaard onderhoud als bij enkele aparte problemen

Fijne garage voor het jaarlijks onderhoud.

Ik kom nu 5 jaar bij Harteveld voor het onderhoud van mijn Subaru. Tot nu toe altijd tevreden. Wat mij betreft een aanrader.

Sympathieke aandacht!

De grote beurt en de APK konden door goede planning samenvallen. Bij de afrekening bleek ik te profiteren van een extra verrassing: omdat de beurt boven het aantal kilometers van de grote beurt lag werd de volgende grote beurt gerekend!

Snelle reparatie

Het vervangen van het onderdeel gebeurde op en binnen de afgesproken tijd. Een kapot lampje werd door de monteur opgemerkt en direct vervangen. De vergoeding voor de reparatie was conform de afspraak. Prima service.

Autobedrijf Harteveld is een klantgericht bedrijf

Autobedrijf Harteveld levert: - vaktechnisch prima service - klantgericht b.v. flexibel als ik met een 'spoedklus' - goed in communicatie met klant

Snelle service en duidelijke afspraken

Kwam voor het wisselen van de versnellingsbakolie van mijn Saab 900 NG automaat, lekkere koffie en snel klaar.

Een zeer goede ervaring met gekwalificeerd personeel.

Ik heb een Saab 95 bij Harteveld gekocht waarbij de aflevering tot in de puntjes was geregeld. De dealer komt zeer betrouwbaar over.

Iemand die 40 jaar klant is heeft niets te klagen.

Iemand die ca. 40 jaar klant is heeft niets te klagen.

Constante topservice

Snel, correct en vakkundig personeel.