Goede en positieve ervaring

Zoals hierboven al omschreven is mijn ervaring uitermate positief. Goede sfreer en klantvriendelijkheid.

• Reden van bezoek: Andere reden

De auto moest een grote beurt en Apk. Hij werd netjes gehaald en gebracht. Rekening viel ruim 100euro duurder uit en de auto moest terug komen omdat ze niet alles in een dag gemaakt kregen.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

te veel uren op rekening

2 voorremmen vervangen die al los zijn geweest wat me niet meer dan 20 minuten per wiel heeft gekost (uit elkaar en weer in elkaar) hebben ze bij Herwers 3 uur voor nodig gehad. Als ik de kosten van de vervangen onderdelen vergelijk met de prijzen op internet voor dealer vervangen remmen komt dit aardig overeen met de prijs voor vervangen van de remmen rondom alleen zijn bij mij alleen de voorremmen vervangen. Kortom voel ik me dus belazerd op 2 punten. De in rekening gebrachte uren en de in rekening gebrachte materialen. Volledig ongeloofwaardig Mij zien ze daar dus niet meer terug.

• Reden van bezoek: Reparatie

Heel goed geholpen met mijn auto

Zeer vriendelijk en behulpzaam

• Reden van bezoek: Andere reden

Allemaal aardige mensen, gevoel van klant zijn

Ik werd overgeheveld wegens merk "verplaatsing". Was een beetje sceptisch vanwege "papa-mama dealer" naar groot bedrijf. Viel erg mee. Tot nu toe gaat alles heel prettig.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service ,kwaliteit en klant vriendelijk!!!!

Prettig ontvangst op de receptie. Vooruitleg over de geplande werkzaamheden. Nette terugkoppeling als er bijkomende gebreken of onderdelen moeten worden vervangen. De auto na afloop netje afgeleverd. TOP!!

Klantvriendelijk

Goed ontvangen, koffie aangeboden, zeer snel klaar (terugroepactie). Helaas werd me niet verteld of er iets kapot was. En ik ben het vergeten te vragen.

Kan beter

De afspraak was, dat mijn auto om ca 09.00 zou worden opgehaald. Werd uiteindelijk rond 11.00 uur. Vindt het ook prettig dat als je geconfronteerd wordt met extra kosten er ook bij verteld wordt hoeveel die extra kosten ongeveer zullen zijn. Wel blij verrast dat de auto gewassen was

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer klant - en service gericht!

Mijn Mitsubishi moest voor een update en DAB reparatie naar Herwers Apeldoorn. Ik woon in Leusden. Herwers bood mij aan om de auto bij mij thuis op te halen en weer terug te btengen. De medewerker kwam hem halen en liet vervangend vervoer voor mij achter. Eind van de dag werd mijn auto weer gerepareerd voor de deur afgeleverd! De medewerker die hem bracht woont bij mij in de buurt. Hij vond het geen probleem en verleende mij deze geweldige service!

Kundig en vriendelijk personeel

Wat een verademing. Er wordt echt naar mij geluisterd en dan ook oplossing gericht meegedacht.

Topservice!

Slechte ervaring met ANWB ivm vervanging defecte accu. Herwers kwam zelf met oplossing: monteur is naar mijn werklocatie gekomen voor de reparatie. Top!

• Reden van bezoek: N.v.t.

Mijn hele goede ervaring heeft een deuk opgelopen!!!!

Auto in september opgegeven voor een jaarlijkse grote beurt. Werd 2 dagen later teruggebeld dat dit toch niet hoefde en dat ik door kon rijden tot 33000 km, de Pechhulp en alles zou geen probleem zijn. Nu blijkt echter dat dit wel een probleem is en krijgt de auto alsnog een grote beurt op 20 dec om ook de Pechhulp te kunnen blijven houden. Ben nu aan de balie bij herwers A doorn goed en uitgebreid geïnformeerd. Ga nu niet meer bellen maar rechtstreeks naar de garage, heb zo mijn bedenkingen over het Beller op het algemene nummer!

KLANTVRIENDELIJK

• Reden van bezoek: Andere reden

Klant vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Heel blij met de service

Na de inspectie bleek toch dat ik een accu nodig had en dit werd direct geregeld zelfs op een drukke dag tijdens het winterweekend.

Zeer correct bedrijf

Afspraak voor een onderhoudsbeurt en zeer netjes uit gevoerd

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

ik ben uitstekend behandeld en de werkzaamheden waren goed gedaan

Is zeer goed

Snelle service!

Helaas had ik pech met mijn auto. Ik kon gister gelukkig erg snel geholpen worden door Herwers. Het was binnen no time gepiept en werd heel erg vriendelijk geholpen!

• Deskundigheid N.v.t.

klantvriendelijk

Prima opvang. Niet opdringerig. Zeker na in het verleden opgedane negatieve ervaring bij andere (oude) vestiging.

• Reden van bezoek: Andere reden

fijne garage en top service

een fijne en goede garage die een zeer goede service geeft en erg vriendelijke personeel heeft ik ben uitermate tevreden dat ik bij Herwers groep ben aangesloten

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Duidelijk en alles volgens afspraak

Vriendelijk en duidelijk

Kwam voor APK en onderhoud. Goed geholpen, duidelijk in communicatie en kosten.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede communicatie, op tijd gewerkt

Vriendelijke ontvangst, to the point , leen auto prima, kortom: zeer tevreden

Goed en klantvriendelijkheid goed

Aardige mensen. Goed overleg over de auto.

Altijd goed geholpen

Zij zijn altijd vriendelijk

Laan van de Dierenriem 29 7324 AB Apeldoorn

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.