keurig verzorgd en prima service

teleurstellend

op 1 september liet ik meteen een afspraak vastleggen voor bandenwissel op 21 oktober. We schaften een privilege pas aan. Maar op 21 oktober bleek dat onze afspraak niet in jullie systeem was vastgelegd. Wel werden we geholpen en de banden werden gewisseld. Helaas vergat de monteur om dit ook in het systeem van de auto vast te leggen (is dat niet standaard)? Dus op de terugreis (bijna bij huis) steeds het waarschuwingslampje dat de bandenspanning niet goed was. Telefonisch, op afstand was dit helaas niet te regelen. Dus wordt de Outlander aanstaande maandag door een van jullie medewerkers weer mee naar Doetinchem genomen. Het wordt wel weer opgelost, maar het is wel erg tijdrovend.

• Reden van bezoek: Montage van accessoires

prima geregeld allemaal.

erg prettig geholpen

heel prettig geholpen

de heren stonden mij zeer netjes te woord met goede uitleg voor wat betreft wat er gebeuren moest aan onderhoud en bij het meenemen van de vervangende auto

Vriendelijk en behulpzaam

In Doetinchem ben ik goed geholpen. Alleen mijn vragen die ik bij een afspraak had doorgegeven zijn niet in Doetinchem aangekomen en waren dus ook niet behandeld en beantwoord. Dit komt volgens mij dat je de centrale in Zutphen aan de lijn krijgt om een afspraak te maken en zei zou het noteren wat mijn vragen/gebreken waren. Doordat bij de jaarlijkse controle/ beurt er niet bij stond kon hier niet op gereageerd worden . Ben gelukkig na het weekend naar de garage gegaan en heb het voor gelegd. Gelijk samen naar een auto in de showroom gekeken en bleek dat het lampje een andere functie had dan ik dacht. Het was geen achteruitrijlamp, maar een mistlamp. Dus makkelijk opgelost dankzij de fijne medewerker.

Goede afwikkeling

Goed geregeld

Ik kwam voor een controle van mijn auto.

• Deskundigheid N.v.t.

Zo als het hoort.

Prima. Afspraak is afspraak met een 1/2 uurtje weer weg na een software-update

professioneel Afspraak is afspraak bakkie koffie, gastvrij

Vakkundig geholpen

Netjes aan de tijd gehouden die afgesproken was

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

auto in onderhoud bij Mido maar nieuwe software blijkbaar bij Herwers uitgevoerd.

Kan ik niet geven omdat de auto niet bij jullie in onderhoud is.

• Service N.v.t.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik werd vriendelijk tewoord gestaan. Toen ik een tijd terug kwam om de banden op te pompen was dit ook geen probleem.

Service en kennis

Zoals ieder keer weer krijgen we het advies en service die een klant zich maar kan wensen. Top!!

Goed en vriendelijk

Goed vriendelijk behulpzaam

• Reden van bezoek: Andere reden

Zaterdag de nieuwe auto opgehaald. Alles prima verzorgd. Geen op of aanmerkingen

• Reden van bezoek: Andere reden

Je word altijd op tijd geholpen

Geen verdere mening

prima ervaring

vriendelijk,adeqaat,snel

Prima en verbetering mogelijk

Prima geholpen, meedenkend, attent en deskundig. Afspraak dat ik om 1600 de auto kon halen. Toen op halverwege reed om de auto te op te halen kreeg ik een telefoontje waarin gemeld werd dat het een uurtje langer ging duren. Dat had even wat eerder gemeld mogen worden.

Op zich zeer tevreden

De onderhoudsbeurt is naar tevredenheid uitgevoerd. Heb wel wat moeite met een totaalbedrag voor het basisonderhoud. Je ziet op de rekening niet wat ze allemaal gedaan hebben. Ik denk dan b.v. aan de olie. De auto had in het 1e jaar 6505 km gelopen (nieuw) maar de dure top-olie moest wel vervangen worden. Zou standaard het beleid van Mitsubishi zijn. Ik ervaar dit als pure milieuvervuiling.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

na mijn bandenwissel kreeg ik een TPMS melding, na 1 telefoontje was dit snel verholpen. Prima service

• Reden van bezoek: Andere reden

Enorm goed geholpen, uitstekende service en de prijs was ook redelijk

zie boven

Achterhoekse nuchterheid

Bij binnenkomst receptie vriendelijk, niet hoeven te wachten op iemand, maar gelijk door een receptiemedewerker te woord gestaan, op enkle vragen van mij kant ,die mijnerzijds niet duidelijk waren, even mee lopen naar de auto om het duidelijk te maken, Tussentijds gebeld over de werkzaamheden die aan de auto moesten gebeuren en de eventuele kosten. Super gedaan .

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Service en klantvriendelijk is super!

Band lek en direkt goed geholpen en zeer vriendelijk!

klantvriendelijk en deskundig

fijne garage en prima ervaring.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd goede en correcte afhandeling

Als er iets met de auto is wordt het netjes gerepareerd. Eerst wordt er gebeld erover om te horen of het gedaan moet worden zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan. En altijd goede en nette afhandeling met de beste service

Plakhorstweg 14 7008 AT Doetinchem

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.