Snelle service en erg klantvriendelijk

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Super goed geholpen , en ook op korte termijn geholpen.

• Reden van bezoek: Montage van accessoires

Uitstekend bedrijf

Goed en netjes geholpen, fijne service en lekkere koffie!

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Meerdere keren terug moeten met hetzelfde euvel, helaas nog niet opgelost.

Inmiddels speelt sinds vorig jaar na aanschaf een probleem met de airco. Ook na laatste werkzaamheden nog niet opgelost.

Klantvriendelijk gastvrij mee denkend

Prima service deze keer.

Hoop dat het zo blijft omdat het eerder wel prima was en ook wel onvoldoende.

Tevreden

Zoals altijd heb ik het bezoek als prettig en zinvol ervaren.

• Reden van bezoek: Reparatie

Zeer vriendelijk personeel aan de balie.

Mijn Tom Tom deed het niet meer.Kwam bij de balie en er werd gelijk contact gezogd met de werkplaats.Deze man ik denk de chef werkplaats weet niet zeker een man met kaal geschoren hoofd had het probleem binnen 20min opgelost.dit soort mensen zijn goud waard zeer kundig die moet je zien te houden binnen het bedrijf.dit is de zoveelste goede ervaring met het bedrijf. Vriendelijke groeten. TEUN RODOLF BRUGWEG VELP(GLD)

• Reden van bezoek: Reparatie

Perfect geholpen door vriendelijk personeel

Het is altijd prettig om er binnen te lopen je wordt altijd door vriendelijk behulpzaam personeel geholpen. Al kom je voor een nieuwe auto of een reparatie ik heb gewoon het gevoel dat ik daarvoor op de juiste plek ben.

• Reden van bezoek: Schadeherstel

Prima geholpen!

prima geholpen, jammer dat er geen leenauto beschikbaar was maar dat kan gebeuren.

prettig

Vlotte hulp en reparatie

• Reden van bezoek: Andere reden

Niet wat ik van Herwers gewend ben.

Mijn auto ( Renault Captur KF - 481 - Z ) heeft vrijdag 30 mei j.l. een beurt gehad. Nog in de garantietermijn. Heb weer ( voor de zoveelste keer ) aangegeven , dat de remmen piepen. 's Morgens bij de eerste keer remmen. Ook bij dit droge weer. Na de beurt te horen gekregen , dat men niets heeft kunnen constateren. Ook moest ik de leenauto aftanken. Totaal 22 km. mee gereden en netjes afgetankt. Euro 2,23. Bij het pompstation keken ze raar op , zo'n bedrag. Al jaren heb ik een leenauto gehad en nooit hoeven aftanken. Ik ben dit niet gewend van Herwers. Als je nu 50 60 km . rijdt , zeg ik ja. Maar 22 km. Al met al , ben ik totaal niet tevreden.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Gastvrije en betrouwbare garagebedrijf.

Na een zoektocht op internet kwamen we terecht bij autobedrijf Herwers in Zevenaar voor koop van een auto. We werden ontvangen door autoverkoper Ferdinand. De sfeer was gelijk goed wat mede kwam door de gastvrijheid en deskundigheid. Van bezichtiging, inruil en oplevering zijn we geheel naar ons zin behandeld. Zeer goede ervaring en prettig om zaken te doen.

altijd goed

• Reden van bezoek: Montage van accessoires

Goede service, vriendelijk personeel. Geven adviezen en overleggen als er iets anders dan afgesproken moet gebeuren. Nette leenauto meegekregen tijdens de afspraak. Top!

Goede service, klantvriendelijk

Goede service, duidelijk en eerlijke communicatie tegen over klant. Klantvriendelijk, en auto was klaar binnen de afgesproken tijd.

Goed en deskundig

Prettig contact en goed bereikbaar. Wel een klein puntje, vorige week is mijn auto op onderhoud geweest en nu blijkt het dat ik nog op winterbanden rijdt. Het was makkelijker geweest dat dit gelijk was gezien en had ik niet terug hoeven komen voor een nieuwe afspraak.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Klantvriendelijk en goede snelle service

Juist en tijdig geinformeerd. Goede service door de snelle beschikbaarheid van een leenauto. Auto eerder klaar dan werd gedacht. De vrouwelijke medewerker in Zevenaar (Anita) was erg vriendelijk en nam echt de tijd voor mij. Ze is erg begripvol en zet zich in voor de klant.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Probleem vastgesteld en gelijk nieuw onderdeel besteld.

nvt

zakelijk

te koud.. was een poosje weg geweest andere auto gekocht ...denk ga weer naar herwes..ontvangst was koud en te zakelijk .. schrok er wel een beetje van ...het kwam bij mijn over nou het moet maar anders ... geen zin vandaag ....heb ivm een reparatie wel een afspraak gemaakt ..maar weet niet of ik daarna nog wel terug ga/kom bij herwes omgang/en gevoel moeten ook goed zijn . en dat is het nu niet

professioneel geholpen

Ik had APK keuring, voor eerst na 4 jaar en nu weer twee jaar geldig. Ik vroeg om vooral mijn accu te controleren, omdat ik daar 1,5 jaar geleden problemen mee had en hij is toen vervangen (start-stop accu). Nu bleek de spanning laag te zijn. voor de garantie moest hij opgeladen worden. (opletten bij veel korte ritten). Hij bleek weer goed te zijn.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Zoals gebruikelijk bij Fa. Herwers eerste klas.

Bij prijs/ kwaliteit kan ik niets invullen. Deze auto heb ik bij de Fa. Herwers gekocht en altijd bij deze in onderhoud gedaan. Dus ik heb geen vergelijkingservaring.

no nonsense

Op tijd aanwezig voor de jaarbeurt, maar geen fiets beschikbaar, daarom een leenauto. Verwachte een snelle afhandeling, doch het kon wel 17.00 uur worden. De instructie voor bediening van de auto was voor mij te kort, moest het zelf maar zien te ontdekken.Rond 16.00 uur was auto gereed en gedaan was als verwacht. rekening conform eerdere vermelding, dus geen bijzonderheden.

Prima service en kwaliteit

Kelvinstraat 2

6902 PW Zevenaar

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.