Ongelofelijk goede snelle vriendelijke service

Erg Net personeel, medewerkers met veel ervaring, veel corona maatregelen, denk aan handschoenen een stoelhoes en het desinfecteren van stuur, versnellingshendel en het schoonmaken van het handvat in het portier. Kortom erg net personeel fijne ervaring

zeer betrouwbare garage

Ben al zeker 30 jaar klant bij deze garage

Slecht

Oplichters zijn het. Ik adviseer u hier nooit geen auto te leasen.

Slechte aflevering

In augustus 2020 een Chevrolet Spark 1.0 bifuel gekocht bij Herwers. Was al in bezit van een Spark dus wist wat ik kon verwachten. Ik heb via de mail een contract ondertekend en een inruil afgesproken. Dit ivm mijn verblijf in buitenland. Bij terugkomst proefrit gemaakt en op zicht geen directe afwijkingen. Buiten het aankoop bedrag nog 595 euro betaald voor aflevering. Hierin zou een afleverbeurt, de garantie en een poetsbeurt zitten. De poetsbeurt was inderdaad gedaan. Bij thuiskomst bleek de beurt in het geheel niet naar wens gedaan. Enkel de olie, het oliefilter en het luchtfilter waren gedaan. Het is algemeen bekend, dat bij de Chevrolet Spark bifuel, de bougies en de bougiekabels rond de 40/50k vervangen moeten worden, hier is ook telefonisch over gesproken. Bij thuiskomst bleken de bougies en kabels niet vervangen. Het interieurfilter had al 11 jaar het daglicht niet gezien, uitlijnen van de voorophanging was ernstig noodzakelijk. De 12 volt aansluiting werkte niet (zekering) en de ruitenwissers maakte meer herrie over de ramen dan de radio kon weergeven. Herwers zit aangesloten bij de BOVAG dus de BOVAG 40 punten checklist er maar eens bijgepakt. Groot aantal punten van de checklist waren dus niet of niet naar behoren uitgevoerd. Herwers geeft hier geen gehoor aan en gooit het op dat er betere afspraken gemaakt hadden moeten worden en dat het een leerpunt is voor beide partijen. Hoezo beide partijen. Ik heb een keurige auto ingeruild en verwacht dat als ik geld bijleg voor een zelfde auto, dat deze op zijn minst gelijkwaardig is of beter. Daar koop ik hem voor. Het is bijzonder te noemen, dat ik in de eerste week na aanschaf 300 euro extra kosten heb omdat Herwers geen knappe aflevering heeft gedaan. Jammer dat Herwers GEEN gehoor geeft aan mijn verzoek een tegemoetkoming te doen in de gemaakte kosten en aangeeft dat ik bij hun had moeten aankloppen. Voor de beeldvorming, van mijn huis naar Herwers is 200 km heen en 200 km terug. Laatste keer Herwers !

• Reden van bezoek: Andere reden

nieuwe auto met veel problemen.

Captur nieuw gekocht 10-4-2020. Vanaf begin veel software problemen. Instellingen resetten zichzelf constant, waardoor je veel dingen bij bijna iedere rit weer opnieuw in moet stellen. Rijgegevens resetten zichzelf. Aan de hand van de dagteller nog geen verbruiksgegevens kunnen meten, Instrumentenpaneel iconen zijn verdwenen of veranderd. Verlichting instrumentenpaneel meerdere keren opnieuw in moeten stellen. In 5 maanden tijd zo'n tien bezoeken gebracht om problemen vast te stellen of enkele dagen tot ruim een week weg voor onderzoek en/of reparatie. Na laatste bezoek nog niet veel gereden, maar al wel geconstateerd dat iconen wegvallen. Airco werkt inmiddels ook vaak niet (mogelijk vanaf begin al niet altijd werkend) en ACC valt uit. Kwalijk is dat ook de bots-preventie zich in het menu zelf resette. Of dit ook werkelijk tot uitschakeling leidt ga je natuurlijk niet uitproberen. Op een nette manier uit elkaar gaan wil men niet, ondanks dat dit vermoedelijk zou kunnen zonder financieel nadeel voor Herwers. Ze dwingen je dan genoegen te nemen met falende software, of tot aan het eind van je garantie te moeten aanhoren dat het aan Renault ligt. Ook bij mij werd die kaart regelmatig gespeeld, terwijl Herwers alleen juridisch verantwoordelijk is. Mijn conclusie: Als je anders wilt moet je ondanks dat je juridisch in je recht staat, naar de geschillencommissie voertuigen of de rechter. Eerste keer Renault en Herwers, maar nooit meer.

• Reden van bezoek: Andere reden

Uitstekend geholpen door de Service Medewerker.

Super klantvriendelijk geholpen met een goede service. Eerlijk en kundig geadviseerd en alles is netjes verholpen.

• Reden van bezoek: Andere reden

Deze keer minder dan in het verleden.

De auto is maandag de 17de gekeurd. Dezelfde dag klaar en opgehaald. Bij thuiskomst miste ik het keuringsrapport. Gisteren de 18de hierover gebeld, zou teruggebeld worden. Dit is niet gebeurd.

• Deskundigheid N.v.t.

Betrouwbaar

top service na aanschaf occasion.

Prima service!

Reparatie is vlot en vakkundig gefixt.

• Reden van bezoek: Reparatie

probleem is uiteindelijk netjes opgelost

In eerste instantie niet tevreden. Langs de kant van de weg staan en niet geholpen wordt omdat je 1 week uit de garantie bent. Een flinke rekening ontvangt en het alleen maar meer werd. Uiteindelijk netjes opgelost dat er ook een deel van de kosten voor jullie rekening is genomen. Hopelijk blijven de kosten hierbij.

• Reden van bezoek: Reparatie

reparatie en controle volgens afspraak gedaan.

Mijn Nissan Note moest naar de garage voor het vervangen van de condensor en het reinigen en controle van de airco. Om 14u00 kreeg ik keurig een telefoontje dat de auto gereed was. Als vervangende auto kreeg ik een Renault Zoe mee met automaat, een klasse auto.

Slecht

Schade viel niet ondergarantie Ik heb extra verlening afgesloten Dithad voor de behandeling Genoemt moeten worden Dan had ik de schade zelf kunnen oplossen Ik heb gevraagd het verwijderde Onderdeelte bewaren Dit is ook niet gebeurt Het gaat hierom een band die Ik als reserver wilde gebruiken Ik snap ook niet waarom dit Niet is verzekerd het is toch Schade?

• Reden van bezoek: Schadeherstel

Duur

Dure reparaties nodig. De tweede even on hold gezet, waren ze niet content mee en kreeg een rekening voor de diagnose. Zijn vaste klant met twee auto’s. Vinden het een slechte zaak.

• Reden van bezoek: N.v.t.

prima service

Attent en behulpzaam.

zeer goede service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

na meer dan 30 jaar nog altijd een tevreden klant

overleggen eerst voor dat ze een reparatie uitvoeren

Zware tegenvaller na 1 jaar

31 mei mei 2019 een Renault Clio gekocht van 6 jaar oud met 82000 km op de teller. Volgens de verkoper toen een prima auto en goed onderhouden. Ik zelf ben geen echte auto kenner en ga er vanuit als ik bij een erkende Renault dealer een auto dat deze goed is. Nu woon ik zelf in Arnhem en dacht dan doe ik de auto in onderhoud bij Bochane in Elst ook een erkende Renault dealer. Daar blijkt na een jaar en 10.000 km verder dat de versnellingsbak versleten is met dus 92000 km op de teller!. Ik ben dus geen kenner en ik heb het niet gehoord. Bij Bochane in Elst zou het 2300 euro kosten om dit te vervangen Nu ga ik dus bellen met de betreffende verkoper van de auto en deze beste meneer begint al jammer 1/2 jaar BOVAG garantie en zal je wel niet goed geschakeld (ik ben geen Max Verstappen) hebben of de eerste eigenaar enz,enz,enz. Na aandringen willen ze het wel maken voor 2150 euro. Gelukkig is Bochane in Elst wel meegaand en vinden ze het ook raar dat de versnellingsbak zo snel versleten is en bieden zij mij een oplossing voor 1500 euro terwijl ik daar niet eens de auto heb gekocht. Ik blijf het erg vreemd vinden dat Herwers het niet gezien heeft bij de afleverbeurt. Ook het meedenken naar een oplossing is minimaal. Hier koop ik nooit meer een auto. ik voel erg bedonderd!.

Middelmatig

Had enkele schroefjes los liggen. W.o een kapschroefje. Het zou getuigen van optimale service als daar aandacht aan was besteed.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik vond de duidelijkheid over de reparatie ver te zoeken en de prijs buitensporig.

Wij hebben de auto bij jullie gekocht, maar door de afstand hem in onderhoud gehad bij een andere Dacia garage op 5 min afstand. Deze is er mee gestopt dus hadden we besloten om weer terug te gaan naar jullie. Wat door de pechhulp beschreven werd als een kleine reparatie en doormeten van een accu, werd een grotere reparatie zonder uitleg waarom. Na contact en nog geen duidelijkheid hebben wij een andere garage gevraagd om er ook naar te kijken Bij navraag bleek deze reparatie wel nodig maar daar bleek dat de rekening nog niet de helft was van jullie kosten. Wij hebben daarop wederom contact gezocht en de afspraak bij jullie afgezegd. Hierop was de reactie van degene aan de telefoon totaal onvriendelijk en niet meewerkend. Wij hebben daarop aangegeven dat de gemaakte kosten door ons vergoed zouden worden en dat er een rekening gestuurd kon worden. De reactie daarop was ook niet vriendelijk. Dat moet dan maar. Ik vindt het persoonlijk erg jammer dat dit zo gegaan is. Wij zullen de rekening netjes voldoen. ook al hebben we de Reaultpas we zullen bij jullie niet weer terug komen.

Super service

Bij ophalen auto na onderhoudsbeurt bleek dat hij niet goed functioneerde en er allerlei waarschuwingslampjes bleven branden. Met andere auto weer naar huis. Andere dag telefoontje dat e.e.a. was opgelost en dat mijn auto thuis (Winterswijk) gebracht zou worden. Super

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

vlink en met success afgehandeld

spoedig hulp bij pech en slimme oplossing voor de leverprobleem van onderdelen. Hele tijd voor reparatuur was ruim een uurtje.

• Reden van bezoek: Reparatie

Prettig en klantvriendelijk geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto

Vriendelijk personeel en uitstekende service

Niet wat ik gewend ben

Afspraak communicatie met callcenter en werkplaatsreceptie niet goed verlopen. Tel. afspraak gemaakt 11.00 uur brengen 13.00 uur ophalen en 2 leenfietsen. Bij de receptie werd vermeldt 17.00 uur, en geen 2 fietsen beschikbaar. Wel een plus voor gebruik van een leenauto.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Super service en klant vriendelijk

Duidelijk en vriendelijk

Edisonstraat 79 7006 RB Doetinchem

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.