Goede service, heel vriendelijk!

Professionele klantvriendelijke behandeling

Mijn aankoop en aflevering van de Sportage TZ-249-B verliep geheel naar wens.

Uitstekende ervaring

Vorige week mijn Kia Rio opgehaald. Verkoper Ricardo heeft het helemaal begrepen. Kleine klantvriendelijke details geven er net dat beetje extra aan. Het viel op, dus het werkt. We zijn, voordat we bij Fase terechtkwamen, ook bij andere garages geweest en er zit toch duidelijk verschil in. Vanaf de proefrit tot aan de aflevering prima geholpen en met een fijne nieuwere auto de weg op. We zijn aangenaam verrast, door zowel het merk Kia als door de verkoper.

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Goed en super snel geregeld!

Ik ben op de dag van aankoop goed geadviseerd, daardoor een andere maar hele goede keuze gemaakt, via financiering, deze was al snel rond en anderhalve week later kon ik de auto ophalen. Dag van ophalen nog laatste tips en adviezen gehad en toen mocht ik zelf me auto onthullen, super leuk gedaan! Richard bedankt!

Ik werd goed geholpen

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Goede ontvangst en een prettig geprek gehad.

Bij het kijken naar een occasion vriendelijk te word gestaan en uitleg gehad over de interesse in een niro.

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Heel netjes en naar tevredenheid geholpen

Voor het eerst in mijn leven een nieuwe auto gekocht. Wat een super service en aflevering. Heel erg tevreden. En wat een genot rijden in 'mijn' Proceed, wat een heerlijke auto is dit!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Wij zij heel goed geholpen . Zeer tevreden .

Snel, vakkundig en geduldig

slecht

een picanto gekocht. toen ik na de aflevering, thuis kwam,bleek de auto nog vies te zijn. ramen vies,zand onder de matten. daarvoor kreeg ik dan €50.00 terug. bij de aankoop had ik al aangegeven,dat de koppeling een raar geluid maakte,dat zouden ze oplossen. in het begin deed hij het goed,maar daarna werden de klachten weer erger. ben toen terug gegaan,en volgens de monteur was er niks met de koppeling aan de hand. maar naar veel zeuren,zouden ze de koppeling vervangen. naar een paar dagen kon ik de auto weer ophalen. de koppeling had nog steeds de zelfde klachten. ik vroeg of ik het op papier kon krijgen,dat de koppeling vervangen was,dat zouden ze naar mij toe sturen,en het digitaal verwerken. heb op dit moment nog niks ontvangen. heb ook aangegeven dat ik niet tevreden was over de auto,maar ze konden verder niks doen. ze wilde hem dan wel terugnemen,maar dan kreeg ik voor de auto al meteen dik €1500 minder terug voor de auto. terwijl ik de auto net een paar maanden had. ik zal hier nooit meer iets kopen,als je iets koopt zijn ze vriendelijk,en kan alles. maar kom je terug,dan kan er niks.

goede garage, goede dienstverlening

verleden week mijn nieuwe(re) Kia Picanto opgehaald, stond klaar onder een rood laken, ik mocht het onthullen, heel leuk. Daarna kreeg ik uitleg over de verschillende functies en werd mijn telefoon geinstalleerd, goede service ! Na overhandiging van een prachtig boeket bloemen reden wij weg. Dankjewel, Ricardo Domburg van garage Fase Alphen aan den Rijn.

• Reden bezoek: Aflevering occasion

In juni nieuwe Kia Niro gekocht. Geholpen door verkoper Ricardo Domburg. Zeer kundige en enthousiaste verkoper. Uitstekend op de hoogte van alle details. Neemt de tijd. Je voelt je thuis en op je gemak. Klantgerichte service, zoals het hoort. Bij de aflevering precies dezelfde ervaring, was helemaal top. En tenslotte ook nog een geweldige wagen. Wat een prachtige techniek heeft de Kia Niro. In de eerste 4000 km gemiddeld 1 op 20 km gereden. Super!

Zeer klantgericht.

Verkoop of aankoop, op Gerben kan je gewoon altijd rekenen! Zelfs het naar huis brengen werd meteen geregeld door een keurige en gezellige werknemer. Topservice en nogmaals bedankt ook namens mijn ouders.

Supergoede service

Goede communicatie vriendelijk personeel

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Goed ontvangen, de juiste auto geleverd en met spoed. Goede kwaliteit/prijsverhouding

Als echte Hollander geef je geen 10

Ik heb een 10 maanden oude Kia Niro gekocht en deze is als nieuw afgeleverd. Ik was niet van plan een Kia te kopen, ik was ook niet van plan een hybride te kopen, we gingen even kijken. Eigenlijk is het Richard (verkoper) zijn 'schuld' dat we nu in deze Kia rondrijden. Zijn enthousiaste verhaal en de aansluiting van de Niro bij onze wensen, heeft ons overgehaald. De eerste 800 km zitten erop en het bevalt prima. Zelfs in de heuvelachtige Vogezen is het gebruik keurig, 1 op 23 halen we wel.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Geholpen zoals het hoort

Al jaren klant van Fase en iedere keer weer goede ervaringen.

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Helemaal top. Bij de aflevering mijn occasion hadden ze er toch iets leuks van gemaakt. Dat verwacht je misschien met een nieuwe auto maar zeker niet met een occasion. Een week later word ik ook nog gebeld of de auto naar wens is. Top toch?

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Erg vriendelijk behulpzaam en correct zijn naar mijn mening eerlijk

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Super net bedrijf. Word vriendelijk ontvangen bij binnenkomst. Word snel en netjes geholpen door de medewerkers. De service bij dit bedrijf is gewoon super goed geregeld.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Geen vraag is te gek of teveel voor fase autobedrijven - alphen aan den Rijn. De kennis die de werknemers hebben delen ze graag met mij als klant. Voelde mij op mijn gemak en alles was duidelijk door de goede uitleg. Bij het ophalen van mijn auto werd er echt een feestje van gemaakt. Ik kreeg een mooie bos bloemen en mocht mijn auto onthullen door het doek ervan af te trekken. Voor het bedrijf misschien een standaard service, maar voor mij een hele gave ervaring! Week na de aankoop werd ik gebeld om te vragen of alles naar wens was, DAT WAS HET ZEKER! Voor mijn gevoel heb ik meer dan alleen de auto gekocht en hebben ze vanaf nu een vaste klant erbij.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Fantastisch geholpen door Richard Figee. We zijn heel blij met de aanschaf van onze nieuwe Kia Rio :)

• Reden bezoek: Aflevering occasions

We werden goed geholpen we zijn tevreden

• Reden bezoek: Andere reden

Wij zijn al jaren klant en uiterst tevreden met de service.

Over Fase Autobedrijven - Alphen aan de Rijn

Fase Autobedrijven is dé Kia dealer van Midden-Nederland met vestigingen in Woerden, Waddinxveen en Alphen aan den Rijn. Bij ons staan aandacht en zorg voor de klant voorop. Of je nu op zoek bent naar een nieuw model Kia of mooie occasion uit ons uitgebreide aanbod, je bent bij ons aan het juiste adres! Wij adviseren je graag bij de juiste keuze. Ook voor APK, onderhoud en schadeherstel van jouw Kia en alle andere merken: onze vakspecialisten staan voor je klaar. Kwaliteit en een scherpe prijs gaan bij ons hand in hand