Fouten worden hersteld, fijn hoe het is verlopen.

Heel goed diike pluim

Onze eerste indruk was al goed maar het heeft enkele weken geduurt om de auto te kopen vanwege de corona maar sinds een week onze Venga perfecte uitleg

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Leuke ervaring bij de het kopen van onze auto

We hebben een nog hele positieve indruk gekregen. De sfeer was goed. En we hebben een fijne auto nu.

Super, zoals altijd bij Fase

Onze Kia Niro, mooi opgepoetst onder het rode laken... Was weer een top aflevering en dat ondanks de Corona maatregelen...

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Heel fijn geholpen en een hele goede aflevering.

Keurig geholpen

Bij de aankoop,proef rijden,alles netjes.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Veel keuze en fijne service

Fase biedt een ruim aanbod aan nette en goed onderhouden auto's. Deskundige service en klantvriendelijk personeel.

Goed geholpen

We zijn goed geholpen door Richard. We zijn erg blij met onze Kia Rio.

Goede ervaring

Alles in de puntjes geregeld, doch er was wel een misverstand qua afleveringsdatum, dit is correct opgelost.

• Reden bezoek: N.v.t.

Ben tevreden geholpen

prettig bedrijf en een prima sfeer

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Jullie service en vriendelijkheid maakt het tot een topervaring.

Mijn eerste auto bij jullie gekocht, een simpele kia picanto. Maar met jullie service en felitaties, voelde het alsof ik een splinternieuwe, dure auto had gekocht. Bedankt voor de ervaring!

Super fijne verkoper!!

We zijn heel goed geholpen en zeer tevreden over de service en het contact!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Goede service, heel vriendelijk!

Professionele klantvriendelijke behandeling

Mijn aankoop en aflevering van de Sportage TZ-249-B verliep geheel naar wens.

Uitstekende ervaring

Vorige week mijn Kia Rio opgehaald. Verkoper Ricardo heeft het helemaal begrepen. Kleine klantvriendelijke details geven er net dat beetje extra aan. Het viel op, dus het werkt. We zijn, voordat we bij Fase terechtkwamen, ook bij andere garages geweest en er zit toch duidelijk verschil in. Vanaf de proefrit tot aan de aflevering prima geholpen en met een fijne nieuwere auto de weg op. We zijn aangenaam verrast, door zowel het merk Kia als door de verkoper.

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Goed en super snel geregeld!

Ik ben op de dag van aankoop goed geadviseerd, daardoor een andere maar hele goede keuze gemaakt, via financiering, deze was al snel rond en anderhalve week later kon ik de auto ophalen. Dag van ophalen nog laatste tips en adviezen gehad en toen mocht ik zelf me auto onthullen, super leuk gedaan! Richard bedankt!

Ik werd goed geholpen

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Goede ontvangst en een prettig geprek gehad.

Bij het kijken naar een occasion vriendelijk te word gestaan en uitleg gehad over de interesse in een niro.

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Heel netjes en naar tevredenheid geholpen

Voor het eerst in mijn leven een nieuwe auto gekocht. Wat een super service en aflevering. Heel erg tevreden. En wat een genot rijden in 'mijn' Proceed, wat een heerlijke auto is dit!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Wij zij heel goed geholpen . Zeer tevreden .

Snel, vakkundig en geduldig

slecht

een picanto gekocht. toen ik na de aflevering, thuis kwam,bleek de auto nog vies te zijn. ramen vies,zand onder de matten. daarvoor kreeg ik dan €50.00 terug. bij de aankoop had ik al aangegeven,dat de koppeling een raar geluid maakte,dat zouden ze oplossen. in het begin deed hij het goed,maar daarna werden de klachten weer erger. ben toen terug gegaan,en volgens de monteur was er niks met de koppeling aan de hand. maar naar veel zeuren,zouden ze de koppeling vervangen. naar een paar dagen kon ik de auto weer ophalen. de koppeling had nog steeds de zelfde klachten. ik vroeg of ik het op papier kon krijgen,dat de koppeling vervangen was,dat zouden ze naar mij toe sturen,en het digitaal verwerken. heb op dit moment nog niks ontvangen. heb ook aangegeven dat ik niet tevreden was over de auto,maar ze konden verder niks doen. ze wilde hem dan wel terugnemen,maar dan kreeg ik voor de auto al meteen dik €1500 minder terug voor de auto. terwijl ik de auto net een paar maanden had. ik zal hier nooit meer iets kopen,als je iets koopt zijn ze vriendelijk,en kan alles. maar kom je terug,dan kan er niks.

• Reden bezoek: Andere reden

goede garage, goede dienstverlening

verleden week mijn nieuwe(re) Kia Picanto opgehaald, stond klaar onder een rood laken, ik mocht het onthullen, heel leuk. Daarna kreeg ik uitleg over de verschillende functies en werd mijn telefoon geinstalleerd, goede service ! Na overhandiging van een prachtig boeket bloemen reden wij weg. Dankjewel, Ricardo Domburg van garage Fase Alphen aan den Rijn.

Geweldig!

In juni nieuwe Kia Niro gekocht. Geholpen door verkoper Ricardo Domburg. Zeer kundige en enthousiaste verkoper. Uitstekend op de hoogte van alle details. Neemt de tijd. Je voelt je thuis en op je gemak. Klantgerichte service, zoals het hoort. Bij de aflevering precies dezelfde ervaring, was helemaal top. En tenslotte ook nog een geweldige wagen. Wat een prachtige techniek heeft de Kia Niro. In de eerste 4000 km gemiddeld 1 op 20 km gereden. Super!

Zeer klantgericht.

Verkoop of aankoop, op Gerben kan je gewoon altijd rekenen! Zelfs het naar huis brengen werd meteen geregeld door een keurige en gezellige werknemer. Topservice en nogmaals bedankt ook namens mijn ouders.

• Reden bezoek: Andere reden

Over Fase Autobedrijven - Alphen aan de Rijn

Fase Autobedrijven is dé Kia dealer van Midden-Nederland met vestigingen in Woerden, Waddinxveen en Alphen aan den Rijn. Bij ons staan aandacht en zorg voor de klant voorop. Of je nu op zoek bent naar een nieuw model Kia of mooie occasion uit ons uitgebreide aanbod, je bent bij ons aan het juiste adres! Wij adviseren je graag bij de juiste keuze. Ook voor APK, onderhoud en schadeherstel van jouw Kia en alle andere merken: onze vakspecialisten staan voor je klaar. Kwaliteit en een scherpe prijs gaan bij ons hand in hand