Professionele dealer, waar de klant nog echte aandacht krijgt.

Een jong gebruikte Kia Rio aangeschaft die er bij stond alsof deze nieuw was. Gekocht met het uitgebreide afleverpakket, geen spijt van. Auto stond er nog mooier bij dan bij de aankoop, o.a. grote beurt uitgevoerd, tank vol, paar steenslagplekjes keurig bijgewerkt en keurig onder een doek te wachten op zijn nieuwe baasje. Kortom, het gevoel bij de aflevering was wederom goed.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Uitstekende service en goed geholpen met deskundig advies

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Persoonlijk goede service met aandacht voor de klant

Wij hebben bij Fase 2 elektrische auto's gekocht en hebben deze ook bij hen in onderhoud. Het team van Fase vat dit zeker niet te licht op. Ze luisteren goed naar de klant, leveren kwaliteit en leveren op tijd. Wanneer er iets is met onze auto's of we hebben dan laten zij hun deskundige licht er op schijnen en wordt de vraag altijd goed beantwoord of de situatie netjes opgelost. Wij zijn zeer tevreden en raden iedereen aan kennis te maken met het team van Fase in Alphen aan den Rijn!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Persoonlijke benadering waardoor je op je gemak een fijne deal kan sluiten.

Ik heb een Ceed SW PHEV gekocht bij Gerden Lok. een fijne deal waarin gekeken wordt naar mijn mogelijkheden en wensen. Uiteraard ook naar mogelijkheden die niet direct in mijn bereik liggen maar je er wel over nadenkt. Die mogelijkheid ontstond door het gesprek wat ik heb gehad en dan blijkt dat er goed geluisterd wordt.

Geweldig bedrijf

Vriendelijke mensen, goede verkopers, verstand van zaken. Zeker geen van mossel, geen mannetjes met te strakke pakken en gel koppies.

Denken in oplossingen

Verkoop luistert naar de wensen van de klant en lost alles op! Geweldig

• Service N.v.t.

Goed, betrouwbaar bedrijf

Gewoon zoals het moet zijn, uitstekende service met kennis van zaken

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Super service en goed meegedacht

Het was een fijne ervaring. Er is goed meegedacht en meegekeken met onze wensen.

Grandioos

Bij Fase in Alphen a/d Rijn een jonge occasion gekocht. Voortreffelijk geholpen door Ricardo van Domburg die een waar feestje heeft gemaakt van de aflevering. Een zo goed als nieuwe auto mocht ik onder het rode laken onthullen. Daarna uitgebreid de tijd genomen voor een uitleg en demo. Het gaf mij het gevoel in een nieuwe auto weg te rijden met een mooie bos bloemen als verrassing. En inmiddels al aardig wat kilometers gereden in deze top occasion. Top Fase Autobedrijven!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Klantvriendelijk, veel interesse en goede communicatie!

Bij Fase autobedrijf mijn nieuwe auto gekocht en wat zijn wij er blij mee. Alles was bij het autobedrijf goed voorbereidt en de afhandeling verliep op een ontspannen sfeer. Toen wij de auto mochten meenemen was het een grote verrassing hoe de auto erbij stond. Mijn dochter mocht de auto 'uitpakken'. Ze kreeg ook nog een kleine mini auto voor zichzelf mee. Er was veel werk aan gedaan om het zo speciaal mogelijk te maken voor de klant. Ben erg vriendelijk geholpen en je ziet dat ze daar plezier hebben in hun werk. Wij zijn met een brede glimlach en een mooie auto daar vertrokken. Ga zo door!

Mitsubishi 2003 Sleutel vervanging

Vroeger waren ze een Mitsubishi dealer en wij hadden onze Spacestar bij hen gekocht. Helaas kunnen ze een nieuwe sleutel niet programmeren en dat wisten ze klaarblijkelijk niet. Dit heeft ons 89 euro's gekost. Ook moesten we nog bewijzen dat het aan hun onkunde lag t.a.v. het programmeren om het niet programmeren terug te krijgen. Ze vertelde ons zelfs dat we de alle sloten moesten veranderen ter waarde van vele honderden Euro's omdat het slot kapot zou zijn. Dus niet nodig. Jammer.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Prettig,denken in oplossingen, bertouwbaar gevoel

Er is een vervelende situatie ontstaan, wielsloten op de velgen en gaan dopsleutel bekend, hoe halen wij de wielen eraf? Als je dan op vakantie moet dan is het even slikken, echter de aangeboden oplossing gaf voldoende vertrouwen om op reis te gaan. Vakantie zonder problemen verlopen, direct afspraak gemaakt voor het verwijderen van de sloten. top geregeld

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fouten worden hersteld, fijn hoe het is verlopen.

Heel goed diike pluim

Onze eerste indruk was al goed maar het heeft enkele weken geduurt om de auto te kopen vanwege de corona maar sinds een week onze Venga perfecte uitleg

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Leuke ervaring bij de het kopen van onze auto

We hebben een nog hele positieve indruk gekregen. De sfeer was goed. En we hebben een fijne auto nu.

Super, zoals altijd bij Fase

Onze Kia Niro, mooi opgepoetst onder het rode laken... Was weer een top aflevering en dat ondanks de Corona maatregelen...

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Heel fijn geholpen en een hele goede aflevering.

Keurig geholpen

Bij de aankoop,proef rijden,alles netjes.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Veel keuze en fijne service

Fase biedt een ruim aanbod aan nette en goed onderhouden auto's. Deskundige service en klantvriendelijk personeel.

• Reden bezoek: Aflevering occasion

We zijn goed geholpen door Richard. We zijn erg blij met onze Kia Rio.

Goede ervaring

Alles in de puntjes geregeld, doch er was wel een misverstand qua afleveringsdatum, dit is correct opgelost.

• Reden bezoek: N.v.t.

Ben tevreden geholpen

prettig bedrijf en een prima sfeer

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Jullie service en vriendelijkheid maakt het tot een topervaring.

Mijn eerste auto bij jullie gekocht, een simpele kia picanto. Maar met jullie service en felitaties, voelde het alsof ik een splinternieuwe, dure auto had gekocht. Bedankt voor de ervaring!

Super fijne verkoper!!

We zijn heel goed geholpen en zeer tevreden over de service en het contact!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Over Fase Autobedrijven - Alphen aan de Rijn

Fase Autobedrijven is dé Kia dealer van Midden-Nederland met vestigingen in Woerden, Waddinxveen en Alphen aan den Rijn. Bij ons staan aandacht en zorg voor de klant voorop. Of je nu op zoek bent naar een nieuw model Kia of mooie occasion uit ons uitgebreide aanbod, je bent bij ons aan het juiste adres! Wij adviseren je graag bij de juiste keuze. Ook voor APK, onderhoud en schadeherstel van jouw Kia en alle andere merken: onze vakspecialisten staan voor je klaar. Kwaliteit en een scherpe prijs gaan bij ons hand in hand