Snel makkelijk doelgericht vriendelijk

Na contact , niet lang hoeven na te denken Goed en deskundig te woord gestaan , goeie prijs , afspraken worden goed na gekomen , ik ben zeer tevreden

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ontzettend goed geholpen, en goede en snelle service.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Top zaak met kundige werknemers

We waren nog niet van plan om een andere auto te nemen, totdat ik de Xceed zag en hier meer informatie over wilde. Tijdens het telefoongesprek met Stefan een proefritafspraak gemaakt. Na de proefrit een fijn gesprek gehad en uiteindelijk samen met mijn vrouw besloten de auto te nemen. We zijn heel eerlijk en professioneel geholpen. Bedankt!

• Showroom N.v.t.

Service en persoonlijke aandacht

Het contact met Edwin is altijd eerlijk en open. Niets is teveel.

Topservice

De verkoper was zeer vriendelijk. We kregen goede adviezen en zelfs een week na het ophalen van onze nieuwe auto werd de service voortgezet. Het is onze eerste auto bij Fase maar zeker niet de laatste

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede service en vriendelijk personeel

Ik werd goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe auto. Personeel was vriendelijk, behulpzaam en niet op een opdringerige manier.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Aanrader om een (KIA) occasion te kopen

Goede persoonlijke begeleiding, flexibel in afspraken en toegankelijke benadering.

Goed geholpen ondanks corona

Eind januari mijn nieuwe Jeep Compass opgehaald. Ondanks corona toch goed geholpen. Ik ben erg blij met mijn auto. Bedankt Ronald!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Meedenkend en houdt zich aan afspraken

Ook al was het opnaamzetten niet zo straight forward als verwacht, Ronald zette alles op alles om me toch m'n wagen te bezorgen op mijn verjaardag! Steeds fijne communicatie en ze houden zich aan hun woord, wat zeker niet vanzelfsprekend is. Ik zou Fase Autobedrijven zeker aanbevelen!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooie zaak met vriendelijk personeel

Hoe leuk werden wij geholpen bij Fase Waddinxveen toen wij op zoek gingen naar een andere auto. Wij kwamen aanrijden in een 16 jaar oud, gedeukt barrel, maar werden behandeld als royalty's. De klant is hier echt koning (én koningin). Niet opdringerig, maar geduldig, beleefd en betrokken kregen wij deskundig advies van Stefan. Hartelijk dank hiervoor! Er stonden veel mooie auto's, maar na een proefrit was de keuze snel gemaakt. Twee weken later konden we hem ophalen. Intussen werd alles tot in de puntjes geregeld: kenteken overschrijving, APK, nieuwe banden, info over pechhulp en garantie. Al kochten wij geen gloednieuwe auto, ook onze Kia C'eed kwam vandaag glimmend en in vol ornaat onder een rood kleed vandaan. De koffie en bloemen ontbraken niet. Met een tevreden en blij gevoel vertrokken wij niet veel later in "onze-bruine-koets."

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Personeel was werkelijk heel goed Beleefd en netjes

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

Zeer goede service door Ronald, voelde vertrouwd.

Een warm welkom bij het bekijken van nieuwe auto, het vervolg verliep communicatief zeer goed. Blij met Ronald als autoverkoper.

Fijn gesprek gehad

Ondanks dat een nieuwe auto best wat geld kost heb ik er een goed gevoel aan over gehouden.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Fijne zaak, leuke verkopers.

Wij hebben hier onze sportage gekocht en zijn dik tevreden over de service en de aflevering van de auto met keurig een bos bloemen erbij. Ook de verkoper was vriendelijk en kundig. Ik wil graag mijn volgende auto hier weer kopen.

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Supervriendelijk, deskundig, veel persoonlijke aandacht.

Stefan is een topper. Hij heeft me uitstekend geholpen. Door de rustige uitleg kon ik goed keuzes maken. Prachtige showroom, lekkere koffie. Het ophalen van de auto was een feestje! Bloemen, een onthulling, erg bijzonder. Ik vond het ook topservice dat ik achteraf gebeld werd met de vraag of de auto beviel.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Uitstekende adviezen en de allerbeste service

Vanwege de uitstekende adviezen van de heer Ronald Bomas, en de meer dan geweldige service die wij ervaren hebben na de aanschaf van onze 1e Kia Niro, hebben we besloten tot de aanschaf van onze 2e Kia Niro. Bij de aflevering van de nieuwe Niro stonden wij wederom versteld van de fantastische service. Geweldig Kia Faase!!!

• Reden bezoek: N.v.t.

Open en eerlijk.

Vriendelijk, duidelijk en doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Correcte klantvriendelijke advisering.TOP

Ondanks uitzonderlijke tijd (Corona) klantvriendelijke advisering ten aanzien aanschaf nieuwe auto. Proefrit en voor advies gesprek wordt alle tijd genomen. TOP!

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Andere reden

Alles perfect geregeld

Dit is de 2e KIA in 3 jaar, zegt denk ik genoeg !! Een tevreden KIA rijder. Hoop uiteraard dat dit ook het geval is met onze nieuwe KIA Niro !!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Top locatie met goede verkopers

Verkoop leider Bart Smits heeft ons uitstekend geholpen bij alles. Zeker door zijn deskundige hulp en vriendelijke manier van communiceren. En zijn wij nu trotse bezitters van een mooie kia stonic. Ze nemen echt de tijd voor je. Bedankt Bart.

Keurig geholpen !

Bij Fase staat de klant nog op nummer 1. Ga zo door.

Zeer tevreden!

Onlangs hier een zeer mooie Kia Rio gekocht! Zeer goede en persoonlijke service gehad. De auto die we op het oog hadden stond die dag niet in de showroom maar bij de poetserij. En onze verkoper Stefan liet ons niet teleurstellen en nam gelijk contact op met de poetserij aan de overkant, waardoor wij in een hele mooie glimmende auto onze proefrit mochten maken!

Zeer goede service!

Autobedrijf Fase heeft zich aan de afspraken gehouden die zijn gemaakt. Nette aflevering van de auto. Al met al zeer tevreden.

Heel prettig geholpen

Goed advies, geen onnodige onderhoudswerkzaamheden en heel behulpzaam personeel

• Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

Coenecoop 143

2741RA Waddinxveen

182200202

Over Fase Autobedrijven - Waddinxveen

Fase Autobedrijven is dé Kia dealer van Midden-Nederland met vestigingen in Woerden, Waddinxveen en Alphen aan den Rijn. Bij ons staan aandacht en zorg voor de klant voorop. Of je nu op zoek bent naar een nieuw model Kia of mooie occasion uit ons uitgebreide aanbod, je bent bij ons aan het juiste adres! Wij adviseren je graag bij de juiste keuze. Ook voor APK, onderhoud en schadeherstel van jouw Kia en alle andere merken: onze vakspecialisten staan voor je klaar. Kwaliteit en een scherpe prijs gaan bij ons hand in hand.