Wat een goeie service!

Uitstekend geholpen!

Wij maakten voor het eerst kennis met Stefan van der Graaf, een jonge ambitieuze verkoper. Zijn enthousiasten en vriendelijkheid bij de hulp voor onze keuze is plezierig, niet opdringerig en ter zake kundig! U boft met zo'n verkoper!

Persoonlijk en prettig

Ik heb de service vanuit Fase Autobedrijven - Waddinxveen als zeer positief ervaren. Er was duidelijk contact, korte lijntjes en de verkoper(s) was/waren erg betrokken. Het contact is persoonlijk en het is goed en duidelijk geregeld. Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen. Erg tevreden!

Formidabel

In een woord: TOP!

Prettig, duidelijk en vriendelijk

We wilden ons oriënteren op een nieuwe auto en hadden op het internet de Kia Niro hybride gezien en waren benieuwd hoe deze er in het echt uit zou zien. Wij naar Fase in Waddinxveen gegaan en werden allervriendelijks ontvangen door uw stagiaire/parttime medewerker. Deze liet ons de Niro hybride zien en vertelde er enthousiast over. Na alle informatie gekregen te hebben, zijn we voorzien van folders e.d. weer naar huis gegaan. Vervolgens gebeld voor een proefrit. Na deze gemaakt te hebben zijn we in nog een aantal andere hybride auto’s gaan proefrijden, welke allemaal prima verliepen. Ons sprak het model van de Niro hybride het meeste aan. Vervolgens nog een aantal maal bij uw verkoopadviseur, Stefan van der Graaf, langs geweest. Na een aantal heel prettige gesprekken met Stefan van der Graaf en nog een proefrit te hebben gemaakt hebben we een voorstel voor de aanschaf gekregen, welke we hebben geaccepteerd. Voor ons was de houding, de kennis van zaken en de vriendelijkheid van de verkoopadviseur Stefan van der Graaf een belangrijk punt om bij Fase autobedrijven onze nieuwe Kia Niro hybride aan te schaffen. Momenteel rijden we alweer bijna een week, met heel veel plezier, in onze Kia Niro Hybride. Stefan van der Graaf heeft ons nog een keer gebeld of alles naar wens was en of er nog vragen waren, wat we heel erg hebben gewaardeerd. We hopen op nog vele prettige kilometers in onze Kia Niro hybride en een verdere prettige samenwerking met Fase autobedrijven.

• Service N.v.t.

Toppers

Ontvangst was super. Ondanks telaat was door files alles keurig uitgelegd en hij nam de tijd voor. Ben erg blij met mijn Kia stonic gt line

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

We zijn uitstekend geholpen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service, deskundigheid en vriendelijkheid.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Wij waren er snel uit! Proefrit gemaakt, onderhandeld Over de prijs en klaar! Goeie ervaring met de verkoper!

Goede service, goede kennis

Duidelijk, transparant, meedenkend.

Duidelijk in een aanbieding naar jou wensen, transparant in prijs eventuele eigen risico en bijkomende kosten, meedenkend in een keuze naar jou wensen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

De verkoper was heel aardig , had veel kennis van zaken. en heeft goed z'n best gedaan om de auto die we op het oog hadden te vinden. En was ook op een korte termijn beschikbaar.

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Top!!

Ik ben er fijn geholpen en te woord gestaan. Communicatie en nazorg is super

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk, deskundig en geduldig.

Prima!

Gewoon goed. En dat is een beoordeling van een 10 waard. Goed ook dat er na enkele dagen even contact wordt opgenomen om te vragen of de wagen goed bevalt.

Zo fijn!

Van A tot Z superfijn geholpen door Stefan. Hij hield me op de hoogte vd stappen. Was eerlijk, adviseerde waar nodig en hij is vriendelijk en makkelijk in omgang. Sinds vrijdag rijd ik in een droom van een auto.. de Kia xCeed is echt geweldig en rijd super. Ik ben een blij mens!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Enthousiaste benadering door goed geïnformeerde medewerker.

Plezierige ontvangst en actieve opstelling.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Alles vlot verlopen een klein probleempje over banden ,maar ook dat is goed opgelost

Perfecte benadering en service

Verkoper Stefan van der Graaf verstaat zijn vak. Door omstandigheden was het voor ons niet mogelijk contact te leggen vanuit de showroom. Het verkoopgesprrk vond aan huis plaats. We hebben het als zeer prettig ervaren.

• Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Goed geregeld, deskundig en vriendelijk!

Donderdag hebben we onze nieuwe Kia e Soul opgehaald. Naast koffie en een mooi boeket bloemen kregen we alle tijd om de vragen te stellen die we nog hadden na de deskundige uitleg.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk en duidelijk, geeft meteen vertrouwen

Vriendelijke verkoper die nog echt de tijd voor je neemt. Duidelijke uitleg van de auto en duidelijk zakelijk voorstel. Auto is afgeleverd precies zoals afgesproken.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

De service en de gezelligheid zijn zeer goed te noemen. Kreeg van de week een belletje van de verkoper of alles goed ging. En of ik alles kon vinden. Prima service

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk en klant gericht.

Vriendelijke en meedenkende verkoper goede ontvangst en klantgericht goede uitleg en uitstekende after sales. Telefonische navraag hoe de auto bevalt.

prima auto, prima service

deskundige, vriendelijke verkoper. geeft goede uitleg, prima service

Vriendelijk en snel

Goed en vlot geholpen aan een mooie jong gebruikte auto

Coenecoop 143 2741RA Waddinxveen

182200202

Over Fase Autobedrijven - Waddinxveen

Fase Autobedrijven is dé Kia dealer van Midden-Nederland met vestigingen in Woerden, Waddinxveen en Alphen aan den Rijn. Bij ons staan aandacht en zorg voor de klant voorop. Of je nu op zoek bent naar een nieuw model Kia of mooie occasion uit ons uitgebreide aanbod, je bent bij ons aan het juiste adres! Wij adviseren je graag bij de juiste keuze. Ook voor APK, onderhoud en schadeherstel van jouw Kia en alle andere merken: onze vakspecialisten staan voor je klaar. Kwaliteit en een scherpe prijs gaan bij ons hand in hand.