2 sterren: slechter dan verwacht

De verkoper John echt een top verkoper! Eerlijk en erg vriendelijk.. de administratie echter het tegen over gestelde. Laatst onze nieuwe auto voor een beurt hier gebracht, er vanuit gaande dat de kosten allemaal gedekt word aangezien hij nog geen jaar oud is. Krijg ik per toeval (ik was opzoek naar een andere email) in mijn spam inbox een mail. Zo ontzettend onbeschoft en niet klantvriendelijk. Dat wij onze factuur niet betalen. Ook na voicemails, brieven per post en e-mails niet. Punt 1 heb ik echt nooit een voicemail ontvangen, punt 2 hebben wij nooit een brief van jullie hier over ontvangen. En punt 3.. zoals ik al eerder zei komen de mailtjes dus in de spam inbox. En daar kijk ik nooit. Behoorlijk van geschrokken.

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Op zoek naar een nieuwe Kia Rio First Edition ben ik uiteraard als Woerdenaar bij Fase autobedrijven vestiging Woerden naar binnen gestapt. De persoonlijke benadering en de goede adviezen met daarop volgend heldere en duidelijk communicatie door adviseur John van Laar hebben uiteindelijk geleid tot de aanschaf van een nieuwe Rio. De wijze waarop het gehele aankoopproces is verlopen in combinatie met de scherpe prijsafspraken is mede bepalend geweest in ons besluit om de auto uiteindelijk bij Fase af te nemen. Een goede dealer waar je als klant met respect behandeld wordt.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Garage Fase Woerden was de eerste garage die ik bezocht, nadat ik besloten had dat ik een andere auto wilde hebben. Door de prettige ontvangst en het enthousiasme van verkoper Ruben van Wieringen heb ik tijdens dit bezoek uiteindelijk direct een Kia Picanto occasion gekocht. Deze auto is een week later keurig netjes geleverd. Dikke pluim voor Garage Fase en Ruben.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

goede service

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

Mijn zoektocht naar een Kia Picanto begon bij Fase Autobedrijf in Woerden. Ik had via een verkoopsite gezien dat er een te koop stond en ik maakte een afspraak om een proefrit te komen maken. We werden netjes ontvangen en na een kopietje van mijn rijbewijs mochten we op pad. Op een plekje in de zon hebben we hem even neergezet om even goed rondom de auto te lopen om te zien of er schade te zien was. Hier was niks te zien. Vrij snel was ik ervan overtuigd dat dit een prima auto was. We hebben de kia terug gebracht en we kregen direct al een scherpe offerte mee. We vervolgde onze zoektocht naar Rotterdam en Badhoevedorp. Ook hier prima kia’s gezien. Toch waren we al een beetje verkocht door de Milky Beige Kia uit Woerden, een Kia dealer geeft toch een fijner gevoel dan een doorsnee autohandelaar. We hebben nog een telefoontje gepleegd en een kleine onderhandeling gedaan voor we de knoop doorhakte. We zijn gelukkig tot een mooie overeenkomst gekomen. Meer kia voor minder geld J Na alle papieren te hebben ingevuld en de verzekering geregeld te hebben konden wij in stijl naar huis rijden. Fase heeft nu mijn mooie Opel Supreme van 23 jaar oud en ik ging de deur uit met een Super mooie Kia Picanto en een leuke bos bloemen.

Ik vond het heel fijn om een auto bij fase te kopen. betrouwbaar en een leuk bedrijf ! Zeer vriendelijke groeten naar Woerden. Otto Krapels

Vriendelijk, behulpzaam en verstaan hun vak.

Geholpen door Dhr van Laar. Duidelijke afspraken kunnen maken over hoe en wat ik wilde bij mijn auto, alles is netjes gedaan waren erg beleefd met de aflevering en ben goed geholpen.

super bedrijf, altijd netjes geholpen.

Uitstekende directie!

Barwoutswaarder 9 3449 HE Woerden

Over Fase Autobedrijven - Woerden

Fase Autobedrijven is dé Kia dealer van Midden-Nederland met vestigingen in Woerden, Waddinxveen en Alphen aan den Rijn. Bij ons staan aandacht en zorg voor de klant voorop. Of je nu op zoek bent naar een nieuw model Kia of mooie occasion uit ons uitgebreide aanbod, je bent bij ons aan het juiste adres! Wij adviseren je graag bij de juiste keuze. Ook voor APK, onderhoud en schadeherstel van jouw Kia en alle andere merken: onze vakspecialisten staan voor je klaar. Kwaliteit en een scherpe prijs gaan bij ons hand in hand.