Zeer positief. Verkoper weet waar hij het over heeft. Bij deze verkoop onduidelijkheid omtrent afspraken Pro ceed. Hierdoor iets minder tav communicatie en deskundigheid. Verder goed.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Wij hebben hier een occasion gekocht. De service was erg vriendelijk en kwam betrouwbaar over. Ik zou het zeker aanraden bij iemand anders.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Wij kochten onze gebruikte Kia Carens bij Fase. We hebben het contact met de verkoper als heel prettig ervaren en we hadden echt het gevoel in de watten gelegd te worden! De auto was bij aflevering in perfecte staat en we zijn er enorm blij mee.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Niet elke dag zult een mail ontvangen als deze, maar hopelijk zullen er nog velen volgen. Als KIA rijder en klant van uw vestiging in Woerden, wil ik graag eens twee mensen van uw vestiging een schouderklopje geven. Beter dan wie dan ook weet ik als oud commercieel leidinggevende hoe belangrijk goed personeel is en hoe goed het is op gepaste momenten welgemeende schouderklopjes uit te delen. Mijn eerste contact was november 2016 met John van Laar, een uiterst vriendelijke en betrouwbare man, met een instelling -een man een man een woord een woord-gelukkig niet gespeend van wollige verkooppraatjes (die ken ik wel). Dat is het eerste schouderklopje. En dan Bianca Camu, een topper! Communicatief en technisch uitstekend. In de zomer van 2017 mij geweldig geadviseerd bij de uitval van de airco in Frankrijk van mijn Pro Ceed, wat achteraf de condensor bleek te zijn. Haar advies heeft mij gered van een reparatie van 986 euro bij een Franse Kia dealer, welke in Woerden na mijn vakantie voor 306 euro uitstekend is uitgevoerd. Elk contact wat ik met beiden tot nu toe heb gehad is meer dan goed.

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

Prima opgevangen door personeel, ondanks dat we te laat terug waren van de proefrit, omdat we in de file stonden. Ze namen alle tijd voor ons en bijna alles was mogelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over het algemeen heb ik goede ervaringen gehad bij de aankoop van de auto. Echter na het ophalen van de auto, bleek dat deze niet was schoongemaakt van binnen (behalve stofzuigen) hoewel dit wel beschreven stond in het gekozen afleverpakket. Daarnaast zou de auto rondom worden bijgewerkt met een lakstift, ook dit is niet nagekomen. Er is slechts 1 plekje bijgewerkt.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Vriendelijke mensen die er werken

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek: Andere reden

Prima service. Prettige ontvangst.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Super ervaring is de 3de auto die wij bij Richard gekocht hebben super service !!!

Klantvriendelijk.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

We hebben voor Fase Woerden gekozen, omdat dit goed op de route ligt, maar hebben hier zeker geen spijt van. We zijn super goed en klantvriendelijk geholpen door John, zowel bij onze eerste kennismaking als bij aflevering van de auto. De uitleg hierbij was heel waardevol. De Kia RIO kan ik ook zeker aanbevelen, de auto rijd heel prettig en is daardoor een aanwinst.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Wij zochten een compacte kleine stadsauto. Na wat research op internet gedaan te hebben, zijn wij bij Fase in Woerden binnengestapt. Daar werden wij zeer goed en klantvriendelijk geholpen door John. Al met al een zeer goede ervaring om in Woerden bij Fase te gaan kijken.

Enthousiast, deskundig en vriendelijk

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Prima garage, valt goed mee te praten. Denken met je mee.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Fijn bedrijf dat met je mee denkt!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe auto kwam ik bij dit bedrijf terecht omdat er een auto stond in de kleurstelling die ik zocht. Ik werd er vriendelijk, deskundig en netjes geholpen. Dit was voor mij reden om hier de nieuwe auto aan te schaffen.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Was super goed. Auto was snel geleverd. Bij ophalen zat zelfs de trekhaak er al onder. Heb niets te klagen :-)

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Prima en vakkundig geholpen Professioneel en men had alle tijd in een ontspannen sfeer

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Mijn ervaring: dit is een top bedrijf. Goede service, nemen de tijd voor je en kunnen al je vragen beantwoorden. Goede communicatie en natuurlijk, klantvriendelijkheid. Aan iedereen aan te bevelen! Ga zo door!!

Over Fase Autobedrijven - Woerden

Fase Autobedrijven is dé Kia dealer van Midden-Nederland met vestigingen in Woerden, Waddinxveen en Alphen aan den Rijn. Bij ons staan aandacht en zorg voor de klant voorop. Of je nu op zoek bent naar een nieuw model Kia of mooie occasion uit ons uitgebreide aanbod, je bent bij ons aan het juiste adres! Wij adviseren je graag bij de juiste keuze. Ook voor APK, onderhoud en schadeherstel van jouw Kia en alle andere merken: onze vakspecialisten staan voor je klaar. Kwaliteit en een scherpe prijs gaan bij ons hand in hand.