Erg behulpzaam, gaven belangeloos snel advies

• Reden bezoek: Andere reden

mijn picanto zwart uit aug 2015

kenteken 5-zgs-99 is goed geregeld met onderhoud voor dat ik hem kocht

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Perfecte benadering en uitstraling naar de klant toe

Toppie bedrijf

Top service !!

Na een lange zoektocht zonder resultaat, dacht ik: ‘ ik rijd eens langs de Kia- dealer in Woerden‘. Op dat moment was er geen Kia met automaat te koop, wel een Toyota Prius die volledig overeen kwam met mijn wensenpakket. Met verkoper Dirk-Jan tot een goede overeenkomst gekomen en mijn oude auto ingeleverd. Na diverse dealers te hebben bezocht gedurende een jaar, gaf Fase direct de doorslag. Waarom? Mede door verkoper Dirk-Jan, hij heeft geduld, is open en eerlijk, niet opdringerig en afspraak is afspraak , ook na het ophalen van de Prius. Wat ik zeer waardeer. Mijn Toyota Prius stond bij het ophalen klaar, prachtig gepoetst, met een bordje met mijn naam er op en een bos bloemen als of ik een gloednieuwe auto had gekocht. Dirk-Jan bedankt, ik ben zeer tevreden met de Prius. R. D. Rotterdam.

Prima!

Zeer goede ervaring.

• Reden bezoek: N.v.t.

Top bedrijf

Goede en vriendelijke verkoper en alles tot in de puntjes geregeld

zeer Top

Vriendelijke verkoper goede uitleg gekregen en een bosje bloemen wat wij zeer attent vonden,

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Professioneel geholpen en goede servic

Fijne garage met vriendelijk personeel.

super

ik ben zeer tevreden en heel erg netjes geholpen met mijn nieuwe auto die ik bij U heeft gekocht

erge prettige dealer

Bij Fase een gebruikte auto gekocht. Door Dirk-Jan uiterst vriendelijk ontvangen. Na de proefrit en het gebruikelijke onderhandelen, besloten de auto te kopen. Bij het afleveren stond de auto, keurig netjes,in de showroom met een hoes er overheen, die wij er dan zelf moesten afhalen. Naast de auto stond een bordje met je naam en een bos bloemen. Ook al koop je een gebruikte auto, Je wordt hier behandeld alsof je een nieuwe auto koopt. Als er na de aflevering nog iets is waar je over twijfelt of als er iets aan mankeert, wordt dit door de werkplaats direct opgepakt en opgelost. Hier zouden veel dealers een voorbeeld aan kunnen nemen.

Weer geweldig geholpen

Weer op een plezierige en deskundige manier geholpen

Top service

klasse!

Ik ervaar elke keer weer de service van Fase Woerden als uitstekend. Altijd vriendelijk en zeer deskundig. Vandaar dat ik mijn nieuwe Kia wederom bij Fase Woerden heb gekocht.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Goede en prettige zaken doen met dit bedrijf

Communicatie was duidelijk en op een zeer aangename manier. Dit bedrijf heeft zijn zaakjes goed op orde. Hier voel je je echt klant. Zelfs na 2 weken werden gebeld of er nog zaken waren. Top Top houdt dit vol dan wordt de klanten kring alleen maar groter.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Klantgerichtheid in optima forma.

Tijdens onze zoektocht naar een Kia Sportage hebben we onze vertrouwde Kia dealer omgeving verlaten. Reden hiervoor was dat deze geen Sportage naar onze wensen in voorraad had en kreeg. Omdat we elders gingen zoeken kwamen we uiteindelijk bij Fase Autobedrijven in Woerden terecht. Hier werden we zeer klantvriendelijk ontvangen en werden we binnen hun bedrijf gewezen op een Kia Sportage zoals wij die voor ogen hadden. Ook tijdens de afhandeling naar de aflevering toe waren de contacten zeer goed.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Zeer tevreden. Aflevering van mijn achtste KIA -nu rode Picanto - sinds de eerste Sephia in 1994 heel goed en leuk: onthulling vanonder KIA-deken en mooie bloemen ! Altijd goed bereikbaar (contacten) en stipte afspraken. Al 25 jaren geen problemen met de diverse KIA-modellen.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Zeer net en professioneel ontvangen en geholpen door Mark Bouter. Leverde mijn moeder, die op zoek was naar een nieuwe, wat kleinere auto, een uiterst nette inruilprijs en nam daarnaast ook de tijd om alle functies van de nieuwe auto uit te keggen. Bovendien zeer vriendelijk en zeer service-/ klantgericht. Zo hoort het!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Wij waren geintereseerd in KIA Picanto en zijn daar door de verkoper heel keurig en netjes te woord gestaan. Dat heeft ons besloten na een proefrit om er een aan te schaffen.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Wij hebben een een gekocht bij Fase Woerden en zijn zeer tevreden. vriendelijk, deskundig en maken tijd voor je.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

De benadering waan prettig, werd netjes behandeld. Een pluspunt was de aflevering van mijn occasion, de auto stond keurig afgedekt in de showroom en ik kreeg een bloemetje erbij, dat was voor mij een leuke verrassing.

Over Fase Autobedrijven - Woerden

Fase Autobedrijven is dé Kia dealer van Midden-Nederland met vestigingen in Woerden, Waddinxveen en Alphen aan den Rijn. Bij ons staan aandacht en zorg voor de klant voorop. Of je nu op zoek bent naar een nieuw model Kia of mooie occasion uit ons uitgebreide aanbod, je bent bij ons aan het juiste adres! Wij adviseren je graag bij de juiste keuze. Ook voor APK, onderhoud en schadeherstel van jouw Kia en alle andere merken: onze vakspecialisten staan voor je klaar. Kwaliteit en een scherpe prijs gaan bij ons hand in hand.