Prettig geholpen

Zeer prettig geholpen. Niet opdringerig

bedrogen

Op de factuur staat een item: "ruitensproeiervloeistof" Toen ik thuis kwam heb ik gekeken en de tank is half leeg! Waar heb ik voor betaald? Er zit emulsie onder de olievuldop. het kan erop wijzen dat de vloeistof zich vermengt met de olie, d.w.z. een ernstige storing. Gelukkig weet ik dat mijn reizen (winterperiode) kort zijn en is het alleen maar condensatie van waterdamp. De monteur zou me er echter naar moeten vragen om storingen uit te sluiten. Kan ik er zeker van zijn dat de keuring van mijn auto betrouwbaar is uitgevoerd? Volgens mij helaas niet.

• Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goedendag Sebastian, Hartelijk dank voor het uitten van uw klacht. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om ons in de gelegenheid te stellen uw klacht op te lossen. Het voorgestelde bedrag van € 25,00 was voor het wisselen van de wielen van voor naar achter. Dit lijkt ons een redelijke inschatting voor het werk. Ruitensproeiervloeistof wordt standaard door ons bijgevuld en is onderdeel van de servicebeurt. Als wij verzuimd hebben dit bij te vullen, dan willen wij dit uiteraard alsnog doen, of deze kosten aan u crediteren. We horen graag wat uw voorkeur heeft. Om een onderbouwd antwoord te kunnen geven op de emulsie moet ik bij mijn collega`s informeren. We komen hier zo snel mogelijk bij u op terug. Wat ons betreft kunt u er zeker van zijn dat de keuring van uw auto nauwkeurig is uitgevoerd. Wij realiseren ons echter dat wij fouten kunnen maken, dus mocht u een herkeuring van uw auto op prijs stellen dan is dat mogelijk. Met vriendelijke groet, Gerben (directeur Fase Autobedrijven)

Prima geholpen

Vriendelijk en correct contact

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed, persoonlijke contact, eerlijke prijs, komt afspraken na

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Je doet nooit tevergeefs een beroep op de mensen van Fase Woerden

Ik ben onder de indruk van de bereidheid om te helpen, juist ook bij de onverwachte dingen die even plotseling tussendoor moeten. Geweldig!

klantvriendelijke en open communicatie

• Service N.v.t.

Prima.komt betrouwbaar over.

zeer matig

aankoop van mijn KIA ging goed maar de voorlichting en afhandeling van de extra accessorisch, gekocht bij deze zaak, is zeer onder de maat . ik zal ook niemand aanraden om hier een auto te kopen .

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Als jarenlang een fijne klantrelatie

Ik vind het als klant, waar dan ook, erg belangrijk om op een leuke, toegankelijke en eerlijke manier echt in contact te zijn. Onderste uit de kan hoeft niet, wel dat de verkopende partij er wat aan gelegen is jou als klant te hebben en daarvoor wat te willen doen. En die ervaring heb ik met de vestiging aan de Jozef Israëlslaan te Woerden. Kom er al jarenlang met veel plezier.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Altijd een heel prettige benadering door de medewerkers en een heel goede service.

Ik voel me bij deze locatie altijd welkom, het maakt niet uit waarvoor ik kom en wie ik er spreek. Deze keer heb ik via Kia private lease een nieuwe auto bij deze dealer besteld. Ik werd prima op de hoogte gehouden van de voortgang. En al mijn vragen via de mail werden bijzonder snel beantwoord. Bij de aflevering werd zeer ruim de tijd genomen om alles door te nemen en werden ook alle functies van de auto uitgelegd en gedemonstreerd. Helemaal top dus!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Snelle en zeer correcte service

Na een aantal dagen op zoek naar een jonge Kia Niro uitgekomen bij Fase in Woerden. Tijdens een spontaan bezoek was de geadverteerde auto op dat moment niet aanwezig. Na overleg heeft John Schuurman geregeld dat de auto een uurtje later wel aanwezig zou zijn. Na de proefrit en bakkie koffie overgegaan tot aankoop. Een week later werd de auto keurig afgeleverd zoals besproken. Complimenten voor Fase autobedrijf en zeker voor John Schuurman.

Erg behulpzaam, gaven belangeloos snel advies

Erg behulpzaam, gaven belangeloos snel advies

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Andere reden

mijn picanto zwart uit aug 2015

kenteken 5-zgs-99 is goed geregeld met onderhoud voor dat ik hem kocht

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Perfecte benadering en uitstraling naar de klant toe

Toppie bedrijf

Top service !!

Na een lange zoektocht zonder resultaat, dacht ik: ‘ ik rijd eens langs de Kia- dealer in Woerden‘. Op dat moment was er geen Kia met automaat te koop, wel een Toyota Prius die volledig overeen kwam met mijn wensenpakket. Met verkoper Dirk-Jan tot een goede overeenkomst gekomen en mijn oude auto ingeleverd. Na diverse dealers te hebben bezocht gedurende een jaar, gaf Fase direct de doorslag. Waarom? Mede door verkoper Dirk-Jan, hij heeft geduld, is open en eerlijk, niet opdringerig en afspraak is afspraak , ook na het ophalen van de Prius. Wat ik zeer waardeer. Mijn Toyota Prius stond bij het ophalen klaar, prachtig gepoetst, met een bordje met mijn naam er op en een bos bloemen als of ik een gloednieuwe auto had gekocht. Dirk-Jan bedankt, ik ben zeer tevreden met de Prius. R. D. Rotterdam.

Prima!

Zeer goede ervaring.

• Reden bezoek: N.v.t.

Top bedrijf

Goede en vriendelijke verkoper en alles tot in de puntjes geregeld

zeer Top

Vriendelijke verkoper goede uitleg gekregen en een bosje bloemen wat wij zeer attent vonden,

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Professioneel geholpen en goede servic

Fijne garage met vriendelijk personeel.

super

ik ben zeer tevreden en heel erg netjes geholpen met mijn nieuwe auto die ik bij U heeft gekocht

erge prettige dealer

Bij Fase een gebruikte auto gekocht. Door Dirk-Jan uiterst vriendelijk ontvangen. Na de proefrit en het gebruikelijke onderhandelen, besloten de auto te kopen. Bij het afleveren stond de auto, keurig netjes,in de showroom met een hoes er overheen, die wij er dan zelf moesten afhalen. Naast de auto stond een bordje met je naam en een bos bloemen. Ook al koop je een gebruikte auto, Je wordt hier behandeld alsof je een nieuwe auto koopt. Als er na de aflevering nog iets is waar je over twijfelt of als er iets aan mankeert, wordt dit door de werkplaats direct opgepakt en opgelost. Hier zouden veel dealers een voorbeeld aan kunnen nemen.

Weer geweldig geholpen

Weer op een plezierige en deskundige manier geholpen

klasse!

Ik ervaar elke keer weer de service van Fase Woerden als uitstekend. Altijd vriendelijk en zeer deskundig. Vandaar dat ik mijn nieuwe Kia wederom bij Fase Woerden heb gekocht.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Goede en prettige zaken doen met dit bedrijf

Communicatie was duidelijk en op een zeer aangename manier. Dit bedrijf heeft zijn zaakjes goed op orde. Hier voel je je echt klant. Zelfs na 2 weken werden gebeld of er nog zaken waren. Top Top houdt dit vol dan wordt de klanten kring alleen maar groter.

Over Fase Autobedrijven - Woerden

Fase Autobedrijven is dé Kia dealer van Midden-Nederland met vestigingen in Woerden, Waddinxveen en Alphen aan den Rijn. Bij ons staan aandacht en zorg voor de klant voorop. Of je nu op zoek bent naar een nieuw model Kia of mooie occasion uit ons uitgebreide aanbod, je bent bij ons aan het juiste adres! Wij adviseren je graag bij de juiste keuze. Ook voor APK, onderhoud en schadeherstel van jouw Kia en alle andere merken: onze vakspecialisten staan voor je klaar. Kwaliteit en een scherpe prijs gaan bij ons hand in hand.