• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer klantvriendelijk en deskundig, de aankoop van mijn nieuwe auto ging op een heerlijke ontspannen wijze en ik kreeg zeer deskundig advies. De verkoper, de heer van der Kraan, is een fijn persoon om zaken mee te doen. Niets dan lof over dit bedrijf en zal ik zeker aanbevelen bij anderen.
  • Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al eerder goede ervaring met de service van dit autocentrum opgedaan. Daarom heb ik besloten om hier te gaan kijken voor de aanschaf van een nieuwe auto. \r\nVanaf het begin bijzonder kundig en klantvriendelijk tegemoet getreden door verkoopmedewerker Otto van der Kraan. Hij heeft met veel geduld en enthousiasme alle aspecten van diverse modellen toegelicht zodat ik tot een weloverwogen keuze kon komen!\r\nDe aflevering en de aandacht die Otto hieraan gegeven heeft, maakte de aanschaf van mijn nieuwe Opel Corsa tot een feest! Hiervoor mijn hartelijke dank!
  • Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, naar al je wensen wordt geluisterd en evt mankementen worden keurig opgelost.\r\nEen Super team van van vliet Bodegraven . Bedankt voor alle service
  • Reden bezoek: Andere reden

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en alles netjes volgens afspraak. Otto van der Kraan komt zijn afspraken na en geeft aandacht aan zijn klant.
  • Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden. Als iets niet in orde is wordt er gezocht naar de beste oplossing.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaring
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor onderhoud van mijn Grandland X bezocht.

• Reden bezoek: Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik lease een auto via Vlietlease en op de website van Auto entrum van Vliet was ik op zoek naar een tweedehands auto voor mijn zoon. \r\n\r\nNa een prettig telefonisch contact met Otto van de vestiging Bodegraven, is er een proefrit gepland.\r\nNa de proefrit kwamen er een paar zaken naar zaken naar voren die aan de auto gedaan moesten worden.\r\nAlles wat Otto had toegezegd is uitgevoerd en zelfs meer dan dat. Bij alflevering waren er zelfs twee nieuwe banden gemonteerd. \r\nDe 100% tevredenheid die Aiutocentrum van Vliet nastreeft is in ons geval zeer zeker bereikt!
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne ervaring met dit bedrijf, de heer Otto van der Kraan heeft ons vakkundig en zeer klantvriendelijk geholpen met de aankoop van een voor ons nieuwe auto.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke ontvangst en alle aandacht.
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van eerste contact tot aflevering een persoonlijk en klantvriendelijk contact met de medewerkers. Vakkundig en snel advies met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Zelfs na de aflevering nog contact gehad of alles naar wens was. Uiteindelijk met een goed gevoel twee auto’s aangeschaft, dus zeker een aanrader!
  • Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden!!!!!!!\r\nHeel graag wilde ik een Opel Karl Private leasen. Bij voorkeur wilde ik die ene Opel Karl uit de showroom.\r\nIn eerste instantie leek de premie te hoog uit te gaan vallen en zou dit niet mogelijk zijn. Maar met de hulp van Hennie Pels en de coulance van Opel Leasing is mijn wens toch tegen een acceptabele premie in vervulling gegaan!\r\nHennie, hartelijk bedankt voor het meedenken, voor de service en voor de vlotte, nette afwikkeling!!! Ook wil ik graag Paul Melchers hartelijk bedanken! Inmiddels rijd ik dankzij jullie heerlijk rond in mijn Opel Karl :-)\r\n
  • Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind september in eerste instantie een (occasion) chevrolet spark gekocht bij autocentrum van vliet. Bij het rijklaar maken kwam de werkplaats erachter dat de auto een aantal grote problemen had en niet verkocht kon worden. Ik werd hier netjes van op de hoogte gebracht via een belletje. Tijdens dit gesprek werd mij gevraagd om op de website te kijken naar een Ford Ka die ze ook te koop hadden staan. Deze was een stuk duurder dus was dit voor mij helaas gaan optie. Met een kleine extra bijdrage mocht ik deze auto toch kopen. FANTASTISCH opgelost.
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf perfect geholpen en zeer tevreden met onze nieuwe auto
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden heel prettig, kundig en vriendelijk geholpen door Yannick Schipper en zijn blij met onze nieuwe aanwinst.
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind augustus hebben wij in Bodegraven een occasion Opel Mokka gekocht. Vanaf de eerste kennismaking tot zelfs na de aankoop zijn wij zeer goed en vriendelijk geholpen. Nu, bijna drie maanden verder, zijn wij nog steeds dik tevreden met de Mokka en Opel Bodegraven. Bedankt!
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn erg tevreden over de verkoper, service en klantgerichtheid van Autocentrum van Vliet. Onze op en aanmerking op de occasion werden zonder veel moeite verholpen. Ook werd er achteraf contact opgenomen of alles naar wens was. Dit geeft een goed en betrouwbaar gevoel in deze garage. Ga zo door!\r\nDe bos bloemen die we bij aflevering kregen is prachtig, we genieten ervan!
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijke en vakbekwame mensen. Ondanks dat wij niet de vraagprijs kregen voor onze inruilauto kon ik hun motivatie heel goed begrijpen. Ik had er ook vrede mee. Kortom zeer tevreden.
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Interner bij Opel Van Vliet terecht gekomen, hier een mooie Opel occasion gekocht. Vriendelijk en goed geholpen door Yannick. Toen na 1,5 week mijn gloeibougie kapot ging , kon ik direct terecht en kon op de reparatie wachten zonder probleem! Top

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Karl moest voor grote beurt naar binnen maar gelet op het geringe aantal km in een jaar werd er als tussen oplossing een kleine beurt gegeven (door receptie aangedragen, goed mee gedacht). Auto was rap weer beschikbaar, de koffie was prima (lekker in een kopje ipv plastic bekertje). Kortom helemaal happy.
  • Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige verkopers, goede service ook na kopen van auto. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf SUPER goed! TOP verkopers. Yannick Schipper heeft ons goed geholpen. Vanwege vakantie van Yannick heeft Hennie Pels ons geholpen met de aflevering van de auto. Goede service! En een bos bloemen!
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen. Zeer vriendelijk. Super auto

Over Autocentrum van Vliet

Over Autocentrum van Vliet - Bodegraven