Beetje verder kijken is nooit verkeerd, dit bedrijf is zeer goed.

Na een ruime tijd van zoeken kwam ik bij Autocentrum van Vliet terecht. Nou die maar eens gemaild. Na telefonisch Otto van der Kraan gesproken te hebben was ik gelijk al enthousiast geworden voor de aankoop van de Chevrolet Spark. Dus afspraak gemaakt en vanuit Zeeland naar Bodegraven gereden. We werden hartelijk ontvangen! Veel informatie en goede uitleg van Otto gekregen. Hij is ook zeer gedreven en vakkundig. We konden een mooie proefrit maken wat in goede aarde viel en ik was toen ook gelijk verkocht. Daarna hebben we een goede deal kunnen sluiten. Na een paar weken( we waren in tussentijd met vakantie) hebben we de auto opgehaald ,deze zag er TOP uit. We konden met een volle tank benzine heerlijk huiswaarts keren. Ik ben ook zeer tevreden met mijn super sportieve en stoere autootje en ik beveel deze zaak dan ook van harte bij u aan. Groeten van Jannie uit Zeeland

• Showroom

Autobedrijf Van Vliet is een dealer met oog voor de klant.

Via internet kwam ik in contact met Autocentrum Van Vliet in Bodegraven. De hartelijke ontvangst door de verkoopadviseur gaf direct een positieve indruk van het autobedrijf. De verkoopadviseur was meedenkend, goed geïnformeerd over de verschillende types en hij kwam met een goede offerte. De volgende ochtend volgde een mail met een aangescherpte offerte en een tweede offerte voor een vergelijkbare, nieuwe auto voorzien van de door ons gewenste opties. Hieruit bleek dat de verkoopadviseur goed geluisterd had naar onze wensen. De koop is gesloten en de aflevering is naar volle tevredenheid verlopen.

Prima, fijne garage

Je wordt heel goed geholpen, goed advies. Zeer aardige mensen.

• Showroom

Nette prijs en goede service

Tegen een hele mooie prijs een tweedehands opel corsa kunnen kopen met goede (garantie) voorwaarden. Nette aflevering en komen netjes garantie voorwaarden na. Na aantal duizend kilometers terug geweest voor klein mankement, maar zonder problemen of kosten gerepareerd binnen de garantie. Na 21.000 km (ca. 6 maanden na aanschaf) heb ik de auto weer ingeruild bij een andere garage(was tijdelijke noodoplossing). Bij verkoop slechts 500 euro minder voor terug gekregen dan aanschaf bedrag met garantie.

• Showroom

zeer klantvriendelijk en deskundig, de aankoop van mijn nieuwe auto ging op een heerlijke ontspannen wijze en ik kreeg zeer deskundig advies. De verkoper, de heer van der Kraan, is een fijn persoon om zaken mee te doen. Niets dan lof over dit bedrijf en zal ik zeker aanbevelen bij anderen.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Al eerder goede ervaring met de service van dit autocentrum opgedaan. Daarom heb ik besloten om hier te gaan kijken voor de aanschaf van een nieuwe auto. Vanaf het begin bijzonder kundig en klantvriendelijk tegemoet getreden door verkoopmedewerker Otto van der Kraan. Hij heeft met veel geduld en enthousiasme alle aspecten van diverse modellen toegelicht zodat ik tot een weloverwogen keuze kon komen! De aflevering en de aandacht die Otto hieraan gegeven heeft, maakte de aanschaf van mijn nieuwe Opel Corsa tot een feest! Hiervoor mijn hartelijke dank!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Super service, naar al je wensen wordt geluisterd en evt mankementen worden keurig opgelost. Een Super team van van vliet Bodegraven . Bedankt voor alle service

• Reden bezoek: Andere reden

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

Zeer klantvriendelijk en alles netjes volgens afspraak. Otto van der Kraan komt zijn afspraken na en geeft aandacht aan zijn klant.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Ik ben erg tevreden. Als iets niet in orde is wordt er gezocht naar de beste oplossing.

Top ervaring

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Voor onderhoud van mijn Grandland X bezocht.

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

• Reden bezoek: Andere reden

Ik lease een auto via Vlietlease en op de website van Auto entrum van Vliet was ik op zoek naar een tweedehands auto voor mijn zoon. Na een prettig telefonisch contact met Otto van de vestiging Bodegraven, is er een proefrit gepland. Na de proefrit kwamen er een paar zaken naar zaken naar voren die aan de auto gedaan moesten worden. Alles wat Otto had toegezegd is uitgevoerd en zelfs meer dan dat. Bij alflevering waren er zelfs twee nieuwe banden gemonteerd. De 100% tevredenheid die Aiutocentrum van Vliet nastreeft is in ons geval zeer zeker bereikt!

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Zeer fijne ervaring met dit bedrijf, de heer Otto van der Kraan heeft ons vakkundig en zeer klantvriendelijk geholpen met de aankoop van een voor ons nieuwe auto.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Leuke ontvangst en alle aandacht.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

Van eerste contact tot aflevering een persoonlijk en klantvriendelijk contact met de medewerkers. Vakkundig en snel advies met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Zelfs na de aflevering nog contact gehad of alles naar wens was. Uiteindelijk met een goed gevoel twee auto’s aangeschaft, dus zeker een aanrader!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Zeer tevreden!!!!!!! Heel graag wilde ik een Opel Karl Private leasen. Bij voorkeur wilde ik die ene Opel Karl uit de showroom. In eerste instantie leek de premie te hoog uit te gaan vallen en zou dit niet mogelijk zijn. Maar met de hulp van Hennie Pels en de coulance van Opel Leasing is mijn wens toch tegen een acceptabele premie in vervulling gegaan! Hennie, hartelijk bedankt voor het meedenken, voor de service en voor de vlotte, nette afwikkeling!!! Ook wil ik graag Paul Melchers hartelijk bedanken! Inmiddels rijd ik dankzij jullie heerlijk rond in mijn Opel Karl :-)

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Eind september in eerste instantie een (occasion) chevrolet spark gekocht bij autocentrum van vliet. Bij het rijklaar maken kwam de werkplaats erachter dat de auto een aantal grote problemen had en niet verkocht kon worden. Ik werd hier netjes van op de hoogte gebracht via een belletje. Tijdens dit gesprek werd mij gevraagd om op de website te kijken naar een Ford Ka die ze ook te koop hadden staan. Deze was een stuk duurder dus was dit voor mij helaas gaan optie. Met een kleine extra bijdrage mocht ik deze auto toch kopen. FANTASTISCH opgelost.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Super bedrijf perfect geholpen en zeer tevreden met onze nieuwe auto

• Reden bezoek: Aflevering occasions

We werden heel prettig, kundig en vriendelijk geholpen door Yannick Schipper en zijn blij met onze nieuwe aanwinst.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Eind augustus hebben wij in Bodegraven een occasion Opel Mokka gekocht. Vanaf de eerste kennismaking tot zelfs na de aankoop zijn wij zeer goed en vriendelijk geholpen. Nu, bijna drie maanden verder, zijn wij nog steeds dik tevreden met de Mokka en Opel Bodegraven. Bedankt!

• Reden bezoek: Aflevering occasions

We zijn erg tevreden over de verkoper, service en klantgerichtheid van Autocentrum van Vliet. Onze op en aanmerking op de occasion werden zonder veel moeite verholpen. Ook werd er achteraf contact opgenomen of alles naar wens was. Dit geeft een goed en betrouwbaar gevoel in deze garage. Ga zo door! De bos bloemen die we bij aflevering kregen is prachtig, we genieten ervan!

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Heel vriendelijke en vakbekwame mensen. Ondanks dat wij niet de vraagprijs kregen voor onze inruilauto kon ik hun motivatie heel goed begrijpen. Ik had er ook vrede mee. Kortom zeer tevreden.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Via Interner bij Opel Van Vliet terecht gekomen, hier een mooie Opel occasion gekocht. Vriendelijk en goed geholpen door Yannick. Toen na 1,5 week mijn gloeibougie kapot ging , kon ik direct terecht en kon op de reparatie wachten zonder probleem! Top