bij het ophalen an auto was het een belevenis zo leuk auto stond klaar onder een hoes en kreeg prachtige bloemen! was top verzorgd

goede service

voor het eerst sinds lang weer een auto gekocht. Bij van Vliet ging het soepel, deskundig en afspraken worden nagekomen

Klantvriendelijk en meedenkend

Tweedehands auto gekocht. Alle ruimte voor proefrijden, nette toelichting op de auto en de voorzieningen die er op zitten. Leuke en uitgebreide tijd bij aflevering. Sowieso een garage waar ik al jaren met plezier kom. Meedenkend waar het gaat om reparaties. Kortom, ik ben tevreden.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service, vriendelijk personeel, veel meedenken.

Er is goed meegedacht met de opties en keuzes, veel mee willen helpen met proefritten, andere opties en contact. Heel vriendelijk personeel die weten waar ze het over hebben. Daarnaast ook leuke oplevering van auto met een persoonlijk tintje.

Zeer goede service

Uitstekend geholpen en zeer goede service

Super klantvriendelijk

Menig andere dealer kan daar nog een voorbeeld aan nemen. Prettig verkoopgesprek, goede inruil en snelle levering, zeker een aanrader.

Geweldige service

Goede ontvangst, prettige gesprekken gehad, goede uitleg bij ophalen van auto door Marc de Viet.

Goed geholpen, fijne service

Ik ben goed geholpen. De verkoopster was vriendelijk en deskundig. Ik zou zeker terug gaan.

Prima!!

Voor de tweede keer een auto gekocht bij van Vliet Woerden en zijn zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Super geholpen met het gehele traject van aanschaf Opel Mokka.

Een jaar geleden mijn bus bij hun gekocht, deze werd met veel kennis en uitleg volledig naar mijn gevraagde inrichting gemaakt. nu weer super geholpen met de nieuwe aanschaf van de Opel Mokka. alles er aan gedaan om de wagen op tijd gereed te krijgen voor de vakantie. En ja gelukt, ben zeer tevreden over de verkopers van de bus en personenwagen, Ruben en Bas. als ik ooit weer een nieuwe wagen of bus nodig heeft, dan is van Vliet Woerden degene waar ik terug komt.

Heel goed geholpen ..

Wij hadden Ruben als verkoper het was een heel fijne verkoper en alles goed geregeld.. Al met al komen wij zeker hier weer terug.

Helder en Kort

Geen lange verkoop verhalen maar kort en helder de zaken aanpassen, zowel verkoop afdeling als de Balie mensen.

top service

bas heeft me top behandeld gewoon top service kom zeker terug voor een privé auto

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Super goede service

Echt een aanrader!! Met goede service,klantvriendelijk en goede uitleg over de auto. Met aflevering onthulling van de auto,koffie en een mooie bos bloemen . Zijn wij zeer tevreden over dit bedrijf. Met vriendelijke groeten Fam van Deursen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer behulpzaam, professionele en duidelijke uitleg, erg leuke overhandiging auto

Wij voelden geen druk om te beslissen bij onze keuze. Zowel Marc en Sharon kwamen heel behulpzaam, deskundig en geïnteresseerd over. Karen en ik hadden het gevoel dat zij blij waren met onze keuze. De verzorging van het papierwerk was prima verzorgd. De presentatie van de auto met het persoonlijke tintje + het bloemetje waren de kers op de taart. Wij willen graag benoemen dat deze auto zeer mooi gepoetst was, indrukwekkend. Kortom, helemaal blij en tevreden over de prettige behandeling

Vriendelijk

Correct en duidelijk en vriendelijk behandeld

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Perfecte service

Goede ontvangst, goed geholpen en netjes alles geregeld

Altijd prima

Vriendelijk, snel en goede service!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super geweldige ervaring! alles tot in de puntjes verzorgd/geregeld!

Wij hebben een zeer goede/klantvriendelijke ervaring op gedaan, alles was top geregeld en hebben een schitterende aflevering van de Opel Mokka X gehad met dank aan Sharon Lakerveld.

top

ik kan van vliet een een top dealer een uitstekende uit leg echt top heb ik de laatste 15 jaar niet meer mee gemaakt een echte aanrader zaterdag daar me auto op gehaald en ze nemen echt de tijd voor je en een goede uit leg een 10 met een ster

Uitmuntend

Goede ervaring,

Correct geholpen door vriendelijke verkoper met kennis van zaken. Ik kom hier al jaren en de service is goed.

top service

Zeer fijn geholpen in de showroom, bij het uitzoeken van de nieuwe auto en bij de aflevering van onze nieuwe auto. Zeer fijne ervaring. Bedankt Bas en Sharon.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prettig, laagdrempelig en duidelijk!

Over Autocentrum van Vliet - Woerden

Wij zijn een familiebedrijf in hart en nieren. Onze service is sinds de oprichting in 1879 onveranderd gebleven. Wij streven ernaar een leuk autobedrijf te zijn waar je graag zaken mee doet. Naast de Opel dealerschappen in Woerden en Bodegraven behoort ook Schadenet in Harmelen tot onze groep. Autocentrum van Vliet is onderdeel van Van Vliet Autogroep.