Zeer behulpzaam, professionele en duidelijke uitleg, erg leuke overhandiging auto

Wij voelden geen druk om te beslissen bij onze keuze. Zowel Marc en Sharon kwamen heel behulpzaam, deskundig en geïnteresseerd over. Karen en ik hadden het gevoel dat zij blij waren met onze keuze. De verzorging van het papierwerk was prima verzorgd. De presentatie van de auto met het persoonlijke tintje + het bloemetje waren de kers op de taart. Wij willen graag benoemen dat deze auto zeer mooi gepoetst was, indrukwekkend. Kortom, helemaal blij en tevreden over de prettige behandeling

Vriendelijk

Correct en duidelijk en vriendelijk behandeld

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Perfecte service

Goede ontvangst, goed geholpen en netjes alles geregeld

Altijd prima

Vriendelijk, snel en goede service!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super geweldige ervaring! alles tot in de puntjes verzorgd/geregeld!

Wij hebben een zeer goede/klantvriendelijke ervaring op gedaan, alles was top geregeld en hebben een schitterende aflevering van de Opel Mokka X gehad met dank aan Sharon Lakerveld.

top

ik kan van vliet een een top dealer een uitstekende uit leg echt top heb ik de laatste 15 jaar niet meer mee gemaakt een echte aanrader zaterdag daar me auto op gehaald en ze nemen echt de tijd voor je en een goede uit leg een 10 met een ster

Uitmuntend

Goede ervaring,

Correct geholpen door vriendelijke verkoper met kennis van zaken. Ik kom hier al jaren en de service is goed.

top service

Zeer fijn geholpen in de showroom, bij het uitzoeken van de nieuwe auto en bij de aflevering van onze nieuwe auto. Zeer fijne ervaring. Bedankt Bas en Sharon.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prettig, laagdrempelig en duidelijk!

Top !

Vriendelijk, goede service & duidelijk

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Vriendelijk en vlot geholpen

Mijn eerste auto gekocht via deze dealer. Goede proefrit kunnen maken met uitleg over de auto en de mogelijkheden. Voor het ophalen aan goede informatie gekregen en op de hoogte gehouden van de voortgang.

• Showroom N.v.t.

Ik ben zeer tevreden.

Bas Schreuder, was zeer duidelijk in zijn uitleg, vriendelijk en nam de tijd voor ons

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer vakkundig geholpen uterus tevreden. 10+ Je komt voor een service beurt en gaat weg met een nieuwe Corsa

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Aflevering was super!

Vandaag mijn auto opgehaald. Prima service. Er werd voldoende tijd uitgetrokken voor een kopje koffie, uitleg over de auto en ook nog een bloemetje. Kortom een prima ervaring. En de avond ervoor een WhatsApp met foto's van een in zwart gehulde auto. Erg leuk.

Prima dealer

Ze doen wat een klant kan verwachten.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Auto is netjes afgeleverd met prima uitleg.

Prima!

Klantvriendelijk. Keurig geholpen. Kom nu zo'n 10 jaar bij deze dealer en bewust opnieuw voor deze dealer gekozen.

Eerlijk verhaal.

Vandaag mooie corsa gekocht te Woerden. Daarbij markt conforme, eerlijke inruilprijs ontvangen voor mijn astra. Verkoper Marc neemt alle tijd, geen haast of gladde praatjes, gewoon duidelijkheid, kent de markt, geen spelletjes, keurig voorstel, met persoonlijk tintje. Dit bedrijf heeft véél aanbod, voor elk budget een passende auto. Met een blij gevoel op naar de geplande aflevering. Ook voor onderhoud komen wij zeker terug. Aanrader!!!!.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een Opel dealer met een zeer persoonlijke touch...

Zeer persoonlijke benadering.

Prettig geholpen

Goed en eerlijk geholpen bij aanschaf van private lease auto. Goede en eerlijke voorlichting mbt extra opties, geen langdradige verkooppraat om maar meer opties te verkopen. Verkoper (Marc) legde alles goed uit, voelde aan wat wij wilden en kwamen zo tot een koop.

Fijne garage

Wordt altijd zeer vriendelijk geholpen

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer fijne en duidelijke service

Wij hebben een zeer goede ervaring met de aankoop van een nieuwe auto bij Autocentrum van Vliet. Fijne service en duidelijke taal waardoor de communicatie als zeer prettig is ervaren.

Heel tevreden

Heel goed geholpen.

Vriendelijk en deskundig

Goed geholpen en een mooie nette auto gekocht. Het ophalen hebben ze ook heel leuk gemaakt met een onthulling en een bloemetje.

Over Autocentrum van Vliet - Woerden

Wij zijn een familiebedrijf in hart en nieren. Onze service is sinds de oprichting in 1879 onveranderd gebleven. Wij streven ernaar een leuk autobedrijf te zijn waar je graag zaken mee doet. Naast de Opel dealerschappen in Woerden en Bodegraven behoort ook Schadenet in Harmelen tot onze groep. Autocentrum van Vliet is onderdeel van Van Vliet Autogroep.