Een leuke occasion gekocht en hoewel ik de koopovereenkomst al had getekend, werden er door de autowinkel toch nog even 2 nieuwe banden en 2 nieuwe remschijven op gezet, voordat ik de auto meekreeg! Dat kan ik enorm waarderen!

Goede ervaringen

prettige ervaring

ben goed geholpen bij de aanschaf van mijn occasion panda

enthousiaste en gedreven verkoper

Het was een prettige samenwerking.

fantastisch

Kwamen voor eerst daar en de service qua gevoel fijn dat u hier komt kijken was enorm. John gaf ons het gevoel dat de garage blij was met missschien wel nieuwe potentiele klant ! Na aanschap renegade jeep en inruil mitsubushi enorm snel afgehandeld en bij het ophalen stond de wagen onder een doek en voelde feestelijk !. Kreeg een ontzettend leuk pakket (italiaanse pasta en toebehoren ) en mijn jarige zoon (goed onthouden John) een heerlijke mandelimoncello en allebei nog een jeep muts ! Tja wij hebben het als ontzettend goed ervaren en gaan zeker voor de auto daar terug voor onderhoud ook al is het een half uurtje rijden. Top Top John dank

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Correct, vriendelijk en prettig. Gewoon goed.

Inruil oude Fiat 500 voor een jonger exemplaar. Goede uitleg over de verschillen, gelijk een proefrit om die te ervaren. De deal was naar ieders tevredenheid vrij snel beklonken. Aflevering prima, geen gevoel van haast o.i.d. Leuk presentje.

Goede en vriendelijke ontvangst

Hadden interesse in gebruikte fiat 500. Goede voorlichting heeft tot de aankoop geleid.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Altijd alles voor de klant

Topservice, denken mee en doen net die stap extra om je super van dienst te zijn. Zojuist nog een kratje bier en zak borrelnoten gebracht voor hun fantastisch service! En zijn altijd super klantvriendelijk. Vr gr een tevreden klant

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

John is een schat.

John is een schat

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Duidelijke informatie en goed advies bij aankoop gebruikte auto

Wel met 3 verschillenden verkopers zaken gedaan. De reden was wel acceptabel (andere klanten, vakantie).

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vlotte vakkundige service met no-nonsense houding

Op zoek naar een mooie occasion belde ik Autowinkel op een dinsdagmiddag rond 4 uur of ik nog een proefrit kon maken. Dat was geen probleem. Na een rondje rijden, direct een goede deal gesloten en de auto snel geleverd gekregen. Prettige mensen die doen wat ze afspreken. Prima ervaring!

Naar alle tevredenheid geholpen

Goed geholpen door de verkoper

Deskundig en vriendelijk

Ik ben deskunig en zeer vriendelijk gehopen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijne ontvangst, geen opdringerige verkopers. Genoeg keuze, goede inruilprijs gekregen en na een week de nieuwe aankoop opgehaald.

Hellemaal top!

Goede service & hele leuke goede fiat 500 gekocht!

Goede service!!!

Mijn auto ingeruild, super vriendelijk personeel en goede service! Het standaard auto verkooppraatje kent iedereen inmiddels wel “”geweldige auto, mankeert niets aan echt een pareltje””. En service tot aan de deur. Dat is hier niet zo, ze weten waar ze het over hebben en zullen je niet een auto door je neus boren om aan de cijfertjes te komen. Kortom erg fijn! Zal zeker in de toekomst terug komen of andere mensen aanraden om hier een kijkje te nemen!

Geweldige service

Onlangs samen met mijn vriend een Alfa Romeo Mito gekocht en kan niks anders zeggen dan dat de service geweldig was. De auto stond klaar om een proefrit te maken, prettige onderhandelingen en de auto kreeg bij aflevering nog een apk keuring en enkele onderdelen (onder andere remklauwen) zijn kosteloos vervangen. Hier kom ik zeker nog eens terug.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Toegankelijk, klantvriendelijk en kennis van zaken.

Ik heb ons bezoek als ‘zeer prettig’ ervaren; de manier waarop meneer Van de Ven zich tot mijn dementerende moeder richtte was professioneel maar daarnaast informeel en geruststellend. Mijn moeder voelde zich op haar gemak waarna de overstap tot kopen, snel gemaakt was. Bij het ophalen voelde mam zich jarig en speciaal waardoor ze ging stralen....

Geweldige ervaring!

Michel heeft mij super goed geholpen vanaf het moment dat ik binnen kwam. Erg fijne communicatie, en zeer vriendelijk. Ik zou iedereen Autowinkel Woerden aanraden.

Goede en prettig geholpen

Goede ervaring

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Goede service, klantvriendelijk

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Autowinkel Woerden wil graag dat de klant 100% tevreden is. Wat mijn dochter en mij betreft zijn ze daar absoluut in geslaagd. Mijn dochter was op zoek naar een leuke Fiat Panda occasion en ze is in Woerden, bij deze dealer van o.a. Fiat, heel goed geslaagd. Een keurige auto voor een keurige prijs. En, ondanks dat het om een relatief goedkope gebruikte auto ging, zijn wij door de verkoper, JanWillem Littel behandeld alsof we een dure nieuwe bolide kwamen kopen. Een heerlijke kop koffie, een rustig gesprek, geen enkele pressie. Gewoon heel sympathiek en eerlijk en ..... zonder de poeha die in de autobranche nog wel eens voorkomt. De auto is ook ontzettend netjes afgeleverd. Met een bosje bloemen tot slot. Ik kan alleen maar zeggen dat Autowinkel Woerden, niet alleen voor nieuwe auto\'s, maar ook voor occasions een zaak is waar je met plezier een stukje voor omrijdt. Wij wonen in de omgeving van Rotterdam en hebben er absoluut geen spijt van dat we voor deze occasion buiten onze regio zijn gaan kijken en een ritje naar Woerden hebben gemaakt. Wij kunnen dit iedereen aanbevelen.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Een auto kopen is een feest bij Autowinkel Woerden. Goed advies en suggesties gekregen bij het kopen van mijn Jeep Renegade. Bij het afleverklaar maken net iets meer aandacht voor het perfecte plaatje. Het ontvangst nemen van de Jeep Renegade was een feest!

Klantvriendelijk, klantgericht en servicegericht

Over Autowinkel Woerden

Fiat, Alfa Romeo, Jeep en Abarth zijn de merken waar ons hart sneller van gaat kloppen bij AutoWinkel. Wij zijn de officiële Fiat, Alfa Romeo, Jeep en Abarth dealer van Gouda / Waddinxveen, Alphen aan den Rijn en Woerden. Voor stijlvolle auto’s, de beste service en Italiaanse gastvrijheid bent je bij ons aan het juiste adres. Wij vertegenwoordigen niet alleen Italiaanse merken, we dragen ze ook uit. In onze vestigingen ben je echt even in Italië.